Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Atleiskite už nelabai lietuviško žodžio panaudojimą antraštėje, tačiau vargu ar yra geresnis žodis galintis apibūdinti šią „Ford“ reklamą.
Tradiciškai, daugelis amerikiečių mėgsta švęsti Heloviną - vaiduoklių šventę. Paskutinę spalio dieną, į miesto gatves išeina mitinių būtybių gerbėjai, kurie mėgsta prašyti saldainių, alkoholio ar kitų gerybių, kurios galėtų pakelti nuotaiką.
„Ford“ būdamas vienas didžiausių ir svarbiausių darbdavių Jungtinėse Amerikos Valstijose, nepraleido progos sukurti reklamą, kurioje didžiausias dėmesys būtų skiriamas ne naujam automobiliui, bet paprastų piliečių gąsdinimui arba išdurinėjimui, gąsdinimui.
Atleiskite už nelabai lietuviško žodžio panaudojimą antraštėje, tačiau vargu ar yra geresnis žodis galintis apibūdinti šią „Ford“ reklamą.
Tradiciškai, daugelis amerikiečių mėgsta švęsti Heloviną - vaiduoklių šventę. Paskutinę spalio dieną, į miesto gatves išeina mitinių būtybių gerbėjai, kurie mėgsta prašyti saldainių, alkoholio ar kitų gerybių, kurios galėtų pakelti nuotaiką.
„Ford“ būdamas vienas didžiausių ir svarbiausių darbdavių Jungtinėse Amerikos Valstijose, nepraleido progos sukurti reklamą, kurioje didžiausias dėmesys būtų skiriamas ne naujam automobiliui, bet paprastų piliečių gąsdinimui arba išdurinėjimui, gąsdinimui.