• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Hot Rod'ai nėra paprasti automobiliai. Jie išsiskiria savo išvaizda, konstrukciniais sprendimais, varikliais. Kartais atrodo, kad juos pagaminę žmonės taip pat atkeliavo iš kitos planetos. Tačiau pasižiūrėjus į jų pagamintas mašinas ar gali atrodyti kitaip?
Automobilių gamintojai dažnai savo kūrinius mėgsta pavadinti išskirtiniai, tačiau jiems reikėtų susipažinti bent jau su vienu hot rod'ininku. Pasaulyje nesurasite originalesnių, įdomesnių ir šiurpą keliančių (gerąja prasme) automobilių. Tai - tiesiog jų kraujyje.
Kadangi hot rod'ai neatitinka jokių techninės apžiūros reikalavimų, daugiausiai šio tipo mašinų važinėja Jungtinėse Amerikos Valstijose. Žinoma, yra keletas išimčių, tačiau norint mėgautis savo konstrukcijos vaisiais Europoje, reikia pereiti tikrus kryžiaus žygius.
Hot Rod'ą kurį norime parodyti buvo sukurtas „Hooptie Life Garage“ dirbtuvėse. Mums ir greičiausiai jums niekur negirdėtos dirbtuvėse yra pakankamai populiarios Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Devynis mėnesius konstruotas automobilis buvo skirtas ne kokiam nors turtingam klientui. Pasak „Hooptie Life Garage“ dirbtuvių vadovo Shaun'o, automobilis bus naudojamas tik reprezentaciniais tikslais.
Kiekviena detalė pagaminta rankomis
Daugelis tokio tipų automobilių naudoja konkretaus modelio platformą. Ant kokio nors seno Ford'o uždedamas agresyvus kėbulas, sumontuojamas sąvartyne surastas variklis ir vuolia. Turime hot rod'ą.
Tačiau štai šis „mažylis“ buvo sukurtas truputėlį kitaip. Vietoj to, kad pasiimtų Chevrolet'o ar Pontiac'o platformą, vaikinai nusprendė sukurti savo. Vienintelis reikalavimas - naujoji platforma turi tikti 1928 metais pagaminto Ford Model A kėbulą.
„Projektą pradėjo greičiausiai ne pačiu tinkamiausiu metu - žiemą. Garažas buvo neapšildytas, vietos buvo dar mažiau, tačiau kažkaip aštuonių žmonių būrys sugebėjo kiekvieną dieną jame sukinėtis.
Taigi, dabar keletas komponentų, kuriais gali pasigirti štai šis hot rod'as :


  • 700R4 transmisija nuo Chevrolet Corvette

  • Rankomis pagamintas rėmas ir važiuoklė

  • galinė pakaba su 4 svirtimis + orinės pakabos komplektas

  • Chevrolet 545 Big Block variklis

  • 18x8 ratlankiai priekyje ir 20x10 galiniai ratlankiai


Hot Rod'ai nėra paprasti automobiliai. Jie išsiskiria savo išvaizda, konstrukciniais sprendimais, varikliais. Kartais atrodo, kad juos pagaminę žmonės taip pat atkeliavo iš kitos planetos. Tačiau pasižiūrėjus į jų pagamintas mašinas ar gali atrodyti kitaip?
Automobilių gamintojai dažnai savo kūrinius mėgsta pavadinti išskirtiniai, tačiau jiems reikėtų susipažinti bent jau su vienu hot rod'ininku. Pasaulyje nesurasite originalesnių, įdomesnių ir šiurpą keliančių (gerąja prasme) automobilių. Tai - tiesiog jų kraujyje.
Kadangi hot rod'ai neatitinka jokių techninės apžiūros reikalavimų, daugiausiai šio tipo mašinų važinėja Jungtinėse Amerikos Valstijose. Žinoma, yra keletas išimčių, tačiau norint mėgautis savo konstrukcijos vaisiais Europoje, reikia pereiti tikrus kryžiaus žygius.
Hot Rod'ą kurį norime parodyti buvo sukurtas „Hooptie Life Garage“ dirbtuvėse. Mums ir greičiausiai jums niekur negirdėtos dirbtuvėse yra pakankamai populiarios Jungtinėse Amerikos Valstijose.
Devynis mėnesius konstruotas automobilis buvo skirtas ne kokiam nors turtingam klientui. Pasak „Hooptie Life Garage“ dirbtuvių vadovo Shaun'o, automobilis bus naudojamas tik reprezentaciniais tikslais.
Kiekviena detalė pagaminta rankomis
Daugelis tokio tipų automobilių naudoja konkretaus modelio platformą. Ant kokio nors seno Ford'o uždedamas agresyvus kėbulas, sumontuojamas sąvartyne surastas variklis ir vuolia. Turime hot rod'ą.
Tačiau štai šis „mažylis“ buvo sukurtas truputėlį kitaip. Vietoj to, kad pasiimtų Chevrolet'o ar Pontiac'o platformą, vaikinai nusprendė sukurti savo. Vienintelis reikalavimas - naujoji platforma turi tikti 1928 metais pagaminto Ford Model A kėbulą.
„Projektą pradėjo greičiausiai ne pačiu tinkamiausiu metu - žiemą. Garažas buvo neapšildytas, vietos buvo dar mažiau, tačiau kažkaip aštuonių žmonių būrys sugebėjo kiekvieną dieną jame sukinėtis.
Taigi, dabar keletas komponentų, kuriais gali pasigirti štai šis hot rod'as :


  • 700R4 transmisija nuo Chevrolet Corvette

  • Rankomis pagamintas rėmas ir važiuoklė

  • galinė pakaba su 4 svirtimis + orinės pakabos komplektas

  • Chevrolet 545 Big Block variklis

  • 18x8 ratlankiai priekyje ir 20x10 galiniai ratlankiai


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų