• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pernai vasarą pasirodęs kompaktiškas penkiaduris „Ford KA+“ – jau Lietuvoje. „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, KA+ tampa patrauklia alternatyva pirkėjams, kurie nori išvaizdaus, nedidelio ir nebrangaus automobilio.
„Šis automobilis yra praktiškumo bei ekonomijos derinys, skirtas vartotojų kartai, kuriems racionalumas yra gyvenimo principas. Praaugęs A klasę ir savo dydžiu jau atitikdamas B klasės standartus, naujasis KA+ žaidžia „Ford Fiesta“, B-MAX ar „EcoSport“ ekonomiškumo, salono erdvės bei malonaus vairavimo lygoje“, – sako J. Šataitė.
„Inchcape Motors“ salone „Ford Ka+“ hečbeko kėbulo versijos automobilis šiuo metu kainuoja nuo 9999 eurų, o sedano – nuo 10 tūkst. 763 eurų.
Ekonomiška jėgainė
Automobilyje „Ford KA+“ veikia paklusnus ir ekonomiškas keturių cilindrų 1,2 l darbinio tūrio „Ti-VCT“ benzininis variklis. Veikdamas kartu su standartine penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, 70 AG ar 85 AG galingumo variklis yra pritaikytas sklandžiam ir jautriam darbui, su plataus diapazono sukimo momentu. Siekta, kad tokį automobilį būtų gera ir malonu vairuoti tiek miesto sąlygomis, tiek važiuojant užmiesčio keliais.
Žemesniam pasipriešinimui tarnauja padangos ir patobulintos kėbulo aerodinaminės detalės, pvz., optimizuotas priekinis žemesnysis aptakas ir grotelių angos. Anglies dvideginio (CO2) į aplinką išskiriama 114 g/km, o degalų sąnaudos sudaro 5 l/100 km.
Salone laisvai išsiteks penkiese
„Ford“ nedidelių automobilių platformos pagrindu sukonstruotas naujasis „Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo tipų, 5 durų, penkiavietis, jo bendras ilgis yra mažiau nei 4 metrai. KA+ yra šiek tiek trumpesnis nei „Fiesta“, bet 29 milimetrais aukštesnis. Kaip tik šie milimetrai kartu su optimizuotu interjeru, suteikia reikalingo aukščio, suteikiančio erdvės salonui ir daugiau vietos galinių keleivių kojoms.
Be to, KA+ yra itin praktiškas kasdienis palydovas – 270 litrų bagažinės užtenka dviems dideliems lagaminams – santykiu 60:40 atlošiamos galinės sėdynės, o smulkiems daiktams susidėti visame salone patogiai įkurta net 21 laikymo vieta.
Malonus vairuoti ir stilingas
Naujasis KA+ yra dinamiškas ir įkūnija smagaus vairavimo (fun-to-drive) koncepciją.
Tam, kad automobilis išpildytų smagaus vairavimo pojūtį, KA+ aprūpintas unikaliomis važiuoklės savybėmis su specialiomis funkcijomis, įskaitant vairavimo sistemą, spyruokles ir amortizatorius, priekinį stabilizatoriaus barą, galinio sukimosi spindulio ašį ir padangas, o taip pat – iš naujo perdarytus pagalbinio rėmo ir variklio tvirtinimo mazgus.
KA+ charakterį atskleidžia chromo apdailos detalės ant priekinių grotelių, buferių, durų rankenų ir veidrodžių. Interjerui būdinga grūdėta prietaisų skydelio apdaila, patvarios bei šiuolaikiškos medžiagos, stilingos tamsios anglies spalvos struktūros. Chromuoti akcentai sudėlioti ant durų, rankenų, paryškinti centrinės konsolės valdymo mygtukai, orlaidės.
Išsami standartinė įranga
Kaip standartinė įranga „Ford Ka+“ jau yra rankinis oro kondicionierius; „Ford“ SYNC balsu aktyvuojama ryšių ir pramogų sistema su „AppLink“, leidžiančia balso aktyvavimą smartfon apps diapazone; priekinių langų ir durų veidrodėlių elektrinis valdymas; nuotolinis centrinis užraktas; apsaugos sistema su šešiomis oro pagalvėmis; elektroninė stabilumo kontrolė su Hill Start Assist sistema; greičio ribotuvas ir patogaus kuro įsipylimo sistema Ford Easy Fuel.
Klientai gali pasirikti papildomą kėbulo spalvą bei papildyti pageidaujamų automobilio funkcijų sąrašą: elektroninę klimato kontrolę, elektra valdomas priekines sėdynes, DAB garso sistemą, galinius automobilio statymo jutiklius, elektra valdomus galinius langus ir bei elektra valdomus šildomus durų veidrodėlius, tamsintus stiklus ir 15 colių lengvo lydinio ratlankius.

GALERIJA


Pernai vasarą pasirodęs kompaktiškas penkiaduris „Ford KA+“ – jau Lietuvoje. „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovės Justės Šataitės teigimu, KA+ tampa patrauklia alternatyva pirkėjams, kurie nori išvaizdaus, nedidelio ir nebrangaus automobilio.
„Šis automobilis yra praktiškumo bei ekonomijos derinys, skirtas vartotojų kartai, kuriems racionalumas yra gyvenimo principas. Praaugęs A klasę ir savo dydžiu jau atitikdamas B klasės standartus, naujasis KA+ žaidžia „Ford Fiesta“, B-MAX ar „EcoSport“ ekonomiškumo, salono erdvės bei malonaus vairavimo lygoje“, – sako J. Šataitė.
„Inchcape Motors“ salone „Ford Ka+“ hečbeko kėbulo versijos automobilis šiuo metu kainuoja nuo 9999 eurų, o sedano – nuo 10 tūkst. 763 eurų.
Ekonomiška jėgainė
Automobilyje „Ford KA+“ veikia paklusnus ir ekonomiškas keturių cilindrų 1,2 l darbinio tūrio „Ti-VCT“ benzininis variklis. Veikdamas kartu su standartine penkių laipsnių mechanine pavarų dėže, 70 AG ar 85 AG galingumo variklis yra pritaikytas sklandžiam ir jautriam darbui, su plataus diapazono sukimo momentu. Siekta, kad tokį automobilį būtų gera ir malonu vairuoti tiek miesto sąlygomis, tiek važiuojant užmiesčio keliais.
Žemesniam pasipriešinimui tarnauja padangos ir patobulintos kėbulo aerodinaminės detalės, pvz., optimizuotas priekinis žemesnysis aptakas ir grotelių angos. Anglies dvideginio (CO2) į aplinką išskiriama 114 g/km, o degalų sąnaudos sudaro 5 l/100 km.
Salone laisvai išsiteks penkiese
„Ford“ nedidelių automobilių platformos pagrindu sukonstruotas naujasis „Ford KA+“ yra hečbeko arba sedano kėbulo tipų, 5 durų, penkiavietis, jo bendras ilgis yra mažiau nei 4 metrai. KA+ yra šiek tiek trumpesnis nei „Fiesta“, bet 29 milimetrais aukštesnis. Kaip tik šie milimetrai kartu su optimizuotu interjeru, suteikia reikalingo aukščio, suteikiančio erdvės salonui ir daugiau vietos galinių keleivių kojoms.
Be to, KA+ yra itin praktiškas kasdienis palydovas – 270 litrų bagažinės užtenka dviems dideliems lagaminams – santykiu 60:40 atlošiamos galinės sėdynės, o smulkiems daiktams susidėti visame salone patogiai įkurta net 21 laikymo vieta.
Malonus vairuoti ir stilingas
Naujasis KA+ yra dinamiškas ir įkūnija smagaus vairavimo (fun-to-drive) koncepciją.
Tam, kad automobilis išpildytų smagaus vairavimo pojūtį, KA+ aprūpintas unikaliomis važiuoklės savybėmis su specialiomis funkcijomis, įskaitant vairavimo sistemą, spyruokles ir amortizatorius, priekinį stabilizatoriaus barą, galinio sukimosi spindulio ašį ir padangas, o taip pat – iš naujo perdarytus pagalbinio rėmo ir variklio tvirtinimo mazgus.
KA+ charakterį atskleidžia chromo apdailos detalės ant priekinių grotelių, buferių, durų rankenų ir veidrodžių. Interjerui būdinga grūdėta prietaisų skydelio apdaila, patvarios bei šiuolaikiškos medžiagos, stilingos tamsios anglies spalvos struktūros. Chromuoti akcentai sudėlioti ant durų, rankenų, paryškinti centrinės konsolės valdymo mygtukai, orlaidės.
Išsami standartinė įranga
Kaip standartinė įranga „Ford Ka+“ jau yra rankinis oro kondicionierius; „Ford“ SYNC balsu aktyvuojama ryšių ir pramogų sistema su „AppLink“, leidžiančia balso aktyvavimą smartfon apps diapazone; priekinių langų ir durų veidrodėlių elektrinis valdymas; nuotolinis centrinis užraktas; apsaugos sistema su šešiomis oro pagalvėmis; elektroninė stabilumo kontrolė su Hill Start Assist sistema; greičio ribotuvas ir patogaus kuro įsipylimo sistema Ford Easy Fuel.
Klientai gali pasirikti papildomą kėbulo spalvą bei papildyti pageidaujamų automobilio funkcijų sąrašą: elektroninę klimato kontrolę, elektra valdomas priekines sėdynes, DAB garso sistemą, galinius automobilio statymo jutiklius, elektra valdomus galinius langus ir bei elektra valdomus šildomus durų veidrodėlius, tamsintus stiklus ir 15 colių lengvo lydinio ratlankius.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų