Didžiausią įspūdį kelia ne pats automobilis, o „Ford“ inžinierių pasirinkta strategija kuriant naują modelį. Matote, gamintojas metų metus tyliai stebėjo interneto forumus norėdamas sužinoti, ko iš tikrųjų nori klientai iš naujojo „Bronc“. Trumpai tariant, bendrovės tikslas buvo užtikrinti, kad naujasis „Bronco“ būtų neginčijamas tvirtų ir galingų visureigių segmento lyderis.
Be to, be techninio rafinuotumo, automobilių gamintojas nepamiršo ir modernaus dizaino, kuriame derinamas praktiškumas, stilius ir užuomina į „Bronco“ istoriją. Pažvelkite tik į apvalius priekinius žibintus, tarp kurių įsiterpusios retro stiliaus radiatoriaus grotelės.
Virš priekinių žibintų matome mažas juodas juostas. Jų dėka vairuotojas beveik visada žino, kur yra jo automobilio kampas. Be to, šios linijos gali būti naudojamos kroviniui surišti, kai ant stogo gabenami pertekliniai kroviniai. Ir trečiasis panaudojimas yra funkcinis laikiklis, skirtas įdėti veiksmo „GoPro“ kamerą.
Kaip ir galėjote tikėtis, „Bronco“ kėbulas yra ne tik stilingas ar praktiškas. Jis taip pat yra modulinis. Pirkėjai gali rinktis iš daugybės buferių, įskaitant sutvirtintas ar paslėptas gerves, ir įvairių berėmių durų rūšių, kurias galima lengvai išmontuoti ir sudėti į specialius laikymo krepšius. Stogas, padalytas į keletą plokščių, taip pat turėtų būti lengvai išmontuojamas.
Jeigu jūs dabar galvojate, kad „Ford“ tiesiog kopijavo „Wrangler“, tada jūs klystate. Techniniai sprendimai yra unikalūs ir daugeliu atvejų – sudėtingesni. Pavyzdžiui, galinio vaizdo veidrodžiai yra ne ant durų, o ant priekinio stiklo rėmo, o tai neriboja praktinio „Bronco“ naudojimo kelyje be durų.
Dabar grįžkime prie technologijos. Automobilis buvo pagamintas ant tradicinio, standaus, iš plieno pagaminto rėmo, kuriuo „Bronco“ dalinsis su naujos kartos „Ford Ranger“. Priekinė pakaba ir galinė pakaba – nepriklausoma. „Ford“ pasirinko šią konfigūraciją siekdama užtikrinti, jog automobilį būtų galima geriau valdyti įvairiausiomis sąlygomis. Sujungę rėminę konstrukciją su modernia pakaba, „Ford“ inžinieriai taip pat galėjo užtikrinti pagirtinas pravažumo savybes. Priklausomai nuo poreikių, „Ford Bronco“ kėbulo prošvaisa gali svyruoti nuo 294 iki 851 mm. Be to, dviejų ir keturių durų modeliai gali pasigirti garbingu, iki 43,2 laipsnių siekiančiu privažiavimo kampu
Iki šiol automobilių gamintojas pranešė tik apie dvi variklių opcijas, kurios turėtų patenkinti daugumos poreikius. Variklių gamoje rasime 2,3 litro, keturių cilindrų, 270 arklio galių ir 420 Nm sukimo momentą išvystantį variklį bei 2,7 litro, 6 cilindrų agregatą, gebantį pasiekti 310 AG ir 542 Nm.
Silpnesnius variklius galima derinti su nauja septynių greičių transmisija, kurioje yra šešios normalios pavaros ir viena pavara tinkama naudoti bekelėje. Vadinamoji „vikšrinė pavara“ turi įspūdingą 94,75: 1 perdavimo santykį, kurio dėka automobilis gali judėti neįtikėtinai lėtai ir tokiu būdu vairuotojui tampa daug lengviau manevruoti sunkioje vietovėje. Tuo tarpu šešių cilindrų motoras bus poruojamas tik su 10 laipsnių automatine transmisija.
Naujos kartos „Ford Bronco“ turės specialų, važiavimo režimus keičiantį ratuką, kuris leis pasirinkti iš septynių važiavimo režimų: „Baja“, „Slippery and Sand“, „Mud / Ruts“ ir „Rock Crawl“. Taip pat yra „Trail Control“ režimas, kuris palaiko greitį iki 32 km / val. , kontroliuoja stabdžius ir akceleratorių, todėl vairuotojas gali visą dėmesį sutelkti tik į vairavimą.
Kaip ir „Wrangler“, „Bronco“ pasiūlys abiejų ašių diferencialo elektroninį užrakinimą ir galimybę greitai atjungti priekinį stabilizatorių, kad priekinių ratų eiga būtų didesnė, tačiau skirtingai nei „Wrangler“, „Bronco“ žada sugebėti iš naujo prijungti stabilizatorių bet kokiomis aplinkybėmis, o tai vairuotojui turėtų leisti bet kuriuo metu pereiti prie važiavimo bekelėje dideliu greičiu ir nepriekaištingo valdymo.
„Bronco“ su keturių cilindrų „EcoBoost“ varikliu turėtų kainuoti nuo 29 995 dolerių. „Bronco“ gamyba turėtų prasidėti kitų metų pradžioje.