REKLAMA
REKLAMA
Beveik 800 kilogramų svėręs automobilis buvo siūlomas su dviem skirtingais varikliais. Devintame dešimtmetyje Zakspeed komandos bolidas iš pradžių dalyvavo Division 2 klasėje, kurioje visi bolidai turėjo 2 litrų atmosferinį arba 1.4 litro turbininį agregatą. Bėgant metams, variklio galia padidėjo nuo 360 iki daugiau kaip 450 arklio galių. Tačiau tikrasis monstras į lenktynių trasas išvažiavo, kai 1980 metais, kai Ford Capri pateko į Division 1 klasę.
Rezultatas? 600 arklio galių išvystantis galiūnas, kuris buvo net dešimt sekundžių greitesnis už Division 2 klasėje važiuojančius automobilius. Dėka puikaus svorio ir galios santykio, Vokietijoje sukurtas bolidas sugebėjo prilygti ar net pranokti 800 arklio gailų turinčius Porsche.
Galbūt norite išgirsti europietiško kraujo turinčio Ford Capri balsą? Tada žemiau esantis vaizdo klipas jums padės.
REKLAMA