Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Drauge su virtualiu „Aukštaitijos“ raliu finišavo ir šiųmetis „Atlantis Games e-LARČ“ čempionatas. Paskutinis Lietuvos elektroninio automobilių sporto pirmenybių etapas atkartojo šį savaitgalį vyksiantį realų ralį šiaurės rytų Lietuvos regione. Tuo pat metu paaiškėjo ir e-sporto čempionai, kai kuriems iš pastarųjų teko gerokai paplušėti iki paskutinio kilometro, norint pelnyti titulą.
Virtualus „Aukštaitijos“ ralis prasidėjo trijų čempionato lyderių atotrūkiu nuo likusių varžovų nuo pat pirmųjų kilometrų. Švedas Tobias Hult ir lietuviai Deividas Navickas su Arūnu Gyliu turėjo tą pačią misiją – įrodyti, kad yra verti šių metų čempiono vardo greičiausioje „4WD Pro“ įskaitoje. Utenos ir Žemaitijos etapuose nugalėjusiam T. Hult pirmoji ralio dalis ėjosi palankiausiai, tačiau lietuviai skandinavo toli į priekį nepaleido. Jau po penktojo greičio ruožo trijulė nuo ketvirtosios pozicijos buvo atsiplėšusi beveik vienos minutės persvara.
Šį triumviratą galėjo papildyti ir ketvirtas pajėgus dalyvis – praėjusio etapo nugalėtojas Adrian Sadowski iš Lenkijos. Deja, ralis šįkart jam susiklostė blogiausiu scenarijumi – jau pirmajame greičio ruože kaimyninės šalies atstovas patyrė avariją ir pasirodymą toliau galėjo tęsti tik pagal „Rally 2“ taisyklę. Tai buvo menka paguoda, kadangi geriausiu atveju jis pretendavo tik į taškus už vadinamąjį „Power Stage“. Kaip bebūtų, ir šio tikslo lenkui pasiekti nepavyko, kadangi dėl anksčiau patirtų automobilio pažeidimų, jis sudėjo ginklus paskutiniame greičio ruože.
Antrojoje virtualaus „Aukštaitijos“ ralio pusėje prireikė ne tik tobulų vairavimo įgūdžių, tačiau ir šaltų it ledas nervų. Čia sužibėjo D. Navickas, kuris aplenkė T. Hult ir vėliau tik didino savo persvarą iki pat finišo. A. Gylys taip pat vis grėsmingiau artėjo prie švedo ir, likus paskutiniam bei sudėtingiausiam greičio ruožui, atsilikinėjo viso labo dviem sekundėmis. Galiausiai šį trapų deficitą jam pavyko ištirpdyti, iškovojant antrąją vietą. Tiesa, reikia pripažinti, jog Švedijos atstovas važiavo ir išskaičiuodamas, nes galutinėje rikiuotėje būtent jis tapo „Atlantis Games e-LARČ“ čempionu pajėgiausioje įskaitoje, o bandymas aplenkti D. Navicką jam galėjo kainuoti titulą.
Dviem ratais varomus automobilius pasirinkusių dalyvių įskaitoje šįkart tokia didžiulė intriga neužsimezgė. Greičiausias etape buvo nuo pat pradžios į priekį išsiveržęs Justas Vičiūnas, įkandin kurio likusias podiumo vietas pasidalino lenkas Damian Skupien su latviu Toms Kineens. Kaip ir minėjome anksčiau, J. Vičiūnas greičiausių 2WD dalyvių iššūkio „DAS Performance 2WD Challenge“ nugalėtojo vardą užsitikrino dar praėjusiame etape, o čia jis įtvirtino ir savo pergalę „2WD Rookie“ metinėje įskaitoje.
Sezono nugalėtojai paaiškėjo ir likusiose keturiose įskaitose: „4WD Pro LT“ čempionu tapo visą sezoną labai stabiliai važiavęs A. Gylys, vos dviem taškais pranokęs D. Navicką, „4WD Rookie“ triumfavo Valdas Džiaugys, „2WD Pro“ nugalėtojo titulą dar praėjusiame etape užsitikrino portugalas Oscar Estevez, o „2WD Pro LT“ greičiausias sezone buvo Augustas Ivoška. Komandinėje įskaitoje užtikrintai čempionais tapo „DAK Racing“.
Finišavus „Atlantis Games e-LARČ“ čempionatui, jo organizatoriai greitu metu paskelbs informaciją apie specialiųjų etapų pirmenybes, kurios užpildys pertrauką iki ateinančio sezono. Taip pat jau pradedami pasiruošimo darbai 2022 metų pirmenybėms, kuriame numatoma nemažai naujovių.
„Atlantis Games e-LARČ“ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.
Drauge su virtualiu „Aukštaitijos“ raliu finišavo ir šiųmetis „Atlantis Games e-LARČ“ čempionatas. Paskutinis Lietuvos elektroninio automobilių sporto pirmenybių etapas atkartojo šį savaitgalį vyksiantį realų ralį šiaurės rytų Lietuvos regione. Tuo pat metu paaiškėjo ir e-sporto čempionai, kai kuriems iš pastarųjų teko gerokai paplušėti iki paskutinio kilometro, norint pelnyti titulą.
Virtualus „Aukštaitijos“ ralis prasidėjo trijų čempionato lyderių atotrūkiu nuo likusių varžovų nuo pat pirmųjų kilometrų. Švedas Tobias Hult ir lietuviai Deividas Navickas su Arūnu Gyliu turėjo tą pačią misiją – įrodyti, kad yra verti šių metų čempiono vardo greičiausioje „4WD Pro“ įskaitoje. Utenos ir Žemaitijos etapuose nugalėjusiam T. Hult pirmoji ralio dalis ėjosi palankiausiai, tačiau lietuviai skandinavo toli į priekį nepaleido. Jau po penktojo greičio ruožo trijulė nuo ketvirtosios pozicijos buvo atsiplėšusi beveik vienos minutės persvara.
Šį triumviratą galėjo papildyti ir ketvirtas pajėgus dalyvis – praėjusio etapo nugalėtojas Adrian Sadowski iš Lenkijos. Deja, ralis šįkart jam susiklostė blogiausiu scenarijumi – jau pirmajame greičio ruože kaimyninės šalies atstovas patyrė avariją ir pasirodymą toliau galėjo tęsti tik pagal „Rally 2“ taisyklę. Tai buvo menka paguoda, kadangi geriausiu atveju jis pretendavo tik į taškus už vadinamąjį „Power Stage“. Kaip bebūtų, ir šio tikslo lenkui pasiekti nepavyko, kadangi dėl anksčiau patirtų automobilio pažeidimų, jis sudėjo ginklus paskutiniame greičio ruože.
Antrojoje virtualaus „Aukštaitijos“ ralio pusėje prireikė ne tik tobulų vairavimo įgūdžių, tačiau ir šaltų it ledas nervų. Čia sužibėjo D. Navickas, kuris aplenkė T. Hult ir vėliau tik didino savo persvarą iki pat finišo. A. Gylys taip pat vis grėsmingiau artėjo prie švedo ir, likus paskutiniam bei sudėtingiausiam greičio ruožui, atsilikinėjo viso labo dviem sekundėmis. Galiausiai šį trapų deficitą jam pavyko ištirpdyti, iškovojant antrąją vietą. Tiesa, reikia pripažinti, jog Švedijos atstovas važiavo ir išskaičiuodamas, nes galutinėje rikiuotėje būtent jis tapo „Atlantis Games e-LARČ“ čempionu pajėgiausioje įskaitoje, o bandymas aplenkti D. Navicką jam galėjo kainuoti titulą.
Dviem ratais varomus automobilius pasirinkusių dalyvių įskaitoje šįkart tokia didžiulė intriga neužsimezgė. Greičiausias etape buvo nuo pat pradžios į priekį išsiveržęs Justas Vičiūnas, įkandin kurio likusias podiumo vietas pasidalino lenkas Damian Skupien su latviu Toms Kineens. Kaip ir minėjome anksčiau, J. Vičiūnas greičiausių 2WD dalyvių iššūkio „DAS Performance 2WD Challenge“ nugalėtojo vardą užsitikrino dar praėjusiame etape, o čia jis įtvirtino ir savo pergalę „2WD Rookie“ metinėje įskaitoje.
Sezono nugalėtojai paaiškėjo ir likusiose keturiose įskaitose: „4WD Pro LT“ čempionu tapo visą sezoną labai stabiliai važiavęs A. Gylys, vos dviem taškais pranokęs D. Navicką, „4WD Rookie“ triumfavo Valdas Džiaugys, „2WD Pro“ nugalėtojo titulą dar praėjusiame etape užsitikrino portugalas Oscar Estevez, o „2WD Pro LT“ greičiausias sezone buvo Augustas Ivoška. Komandinėje įskaitoje užtikrintai čempionais tapo „DAK Racing“.
Finišavus „Atlantis Games e-LARČ“ čempionatui, jo organizatoriai greitu metu paskelbs informaciją apie specialiųjų etapų pirmenybes, kurios užpildys pertrauką iki ateinančio sezono. Taip pat jau pradedami pasiruošimo darbai 2022 metų pirmenybėms, kuriame numatoma nemažai naujovių.
„Atlantis Games e-LARČ“ yra oficialios virtualaus sporto pirmenybės, įtrauktos į Lietuvos automobilių sporto federacijos oficialių varžybų sąrašą. Tai yra pripažintas ir pirmasis pasaulyje nacionalinis ralio e-čempionatas pasaulyje, sparčiai augančioje simuliatorių nišoje.