Fiat automobilių interjeras niekada nebuvo stiprioji pusė, o ką jau kalbėti apie Dodge. Nors europietiškas Dodge Journey analogas buvo aprūpintas žymiai geresnėmis apdailos medžiagomis, tačiau akis bado pigus, sidabrinės spalvos plastikas. Jeigu labiau dėmesį kreipiate į surinkimo kokybę, Fiat Freemont neturėsite priekaištų.
Fiat Freemont interjeras turėtų patikti ieškantiems paprastumo ir aiškumo. Jame nėra jokių įmantrių mygtukų ar užslėptų funkcijų - viskas prieš akis. Net ir lietimui jautriame ekrane viskas išdėstyta taip, kad juo galėtų naudotis, net ir penkių metų vaikas.
Padidinto pravažumo automobilis komplektuojamas su dviem varikliais : vienu dyzeliniu ir vienu benzininiu. Bent jau mūsų šalyje, didžioji dalis parduotų Fiat Freemont modelių turėjo dyzelinį variklį, tačiau buvo pasitaikę atveju, kai pirkėjas reikalaudavo 3.6 litro, šešių cilindrų agregato.
Tuo tarpu mūsų bandytas storulis turėjo 2 litrų, keturių cilindrų dyzelinį motorą, kuris išvysto 170 arklio galių. Šis variklis bus puikiai pažįstamas Alfa Romeo markės gerbėjams, nes tokia pati širdis ne vienerius metus montuojama į Alfa Romeo Giulietta.
Fiat Freemont su 170 arklio galių ir 350 NM sukimo momentą išvystančiu varikliu, iki 100 km/val. sugeba įsibėgėti per 11 sekundžių, pasiekia maksimalų 195 km/val. greitį ir išmeta vos 169 g/km CO2.
Taip pat reikėtų paminėti, kad mūsų bandytas automobilis turėjo keturių varomųjų ratų pavarą ir automatinę pavarų dėžę. Tiek vienas, tiek kitas įtakoja kuro sąnaudas, tad pasiekti gamintojo deklaruojamas sąnaudas būtų naivu.
Bent jau mieste, imigrantas iš Amerikos šimtui kilometrų pareikalaudavo vidutiniškai 10 litrų dyzelino. Daug? Nemažai, tačiau Fiat Freemont sveria net 2004 kilogramus, tad tokias dideles sąnaudas galima pateisinti.
Vis dėlto didžiausi šio variklio privalumai išryškėja užmiestyje. Važiuojant net ir 130 km/val. greičiu, automobilis šimtui kilometrų suvartoja vos 6 litrus degalų! Jeigu planuojate išvyką į užsienį, su pilnu kuro baku galite drąsiai nuvažiuoti maždaug 1000 kilometrų.
Trūkumai? Jų yra. Ekonomiškas, keturių cilindrų motoras yra žymiai triukšmingesnis negu kitų markių agregatai, ypač kai norite pagreitėti nuo vieno šviesoforo. Kitas trūkumas - kadangi varikliui reikia iš vietos pajudinti net dvi tonas, važinėjant miesto sąlygomis jaučiasi galios trūkumas.
Jeigu ieškote šeimyninio automobilio, kuris suteiktų emocijų - net nežiūrėkite į Fiat Freemont. Aukštas, kampuotų formų ir dvi tonas sveriantis padidinto pravažumo automobilis ir jo važiuoklė yra orientuota į komfortą, o ne į sportišką vairavimo būdą.
Važinėjant mūsų šalies didmiesčių gatvėse, išryškėja užslėptas amerikietiškas automobilio charakteris. Vairą sukioti galima su vienu pirštu, o tai palengvina manevravimą prekybos centrų aikštelėse ar net užkimštuose daugiabučių kiemuose.
Duobės, įvairūs kelio nelygumai ir žvyrkeliai yra jo pašaukimas.
Pats didžiausias šio šeimyninio automobilio privalumas - kaina. Kadangi automobilis į Europą atkeliauja iš Meksikos, italams pavyko sumažinti gamybos kaštus ir galutinę modelio kainą, kuriai neatsispirtų net ir didžiausias skeptikas.
Taip pat nereikėtų pamiršti ir gausios bazinės įrangos. Net ir pats pigiausias modelis turės lengvo lydinio ratlankius, beraktę užvedimo sistemą, klimato kontrolę, navigacijos sistemą, 6 garsiakalbius ir dar daug visokių gerybių.
Nors baziniai modeliai kainuoja nuo 89.760 litų, tačiau mūsų bandytas automobilis buvo įkainotas 103.570 litų suma. Už tai gausite septynių vietų šeimyninį automobilį, keturių varomųjų ratų sistemą ir daugybę žaisliukų apie kurios kartais net negalvotumėte.
Dar prieš įsėsdami į automobilį, galvojome ar Fiat Freemont gali būti geru ir patraukliu automobiliu? Trumpai tariant - taip. Vargu ar surasite tokį patį kainos, kokybės ir erdvės santykį, kurį jums siūlo Fiat Freemont.
Automobilis be didelio vargo sutalpins penkis suaugusius žmones ir du vaikus. Jeigu norėsite persikraustyti, jums pravers 1461 litro dydžio bagažinė.
Tai nėra pats įdomiausias automobilis, tačiau jeigu kalbėtume apie universalumą - jis tikrai būtų tarp geriausių.