Šis sportiškas kupė turėjo tokį patį vardą kaip ir „Ferrari Dino“. Tai nėra sutapimas, nes abiejų automobilių koncepcija buvo panaši. „Ferrari“ pristačiusi „Dino“, norėjo praplėsti pirkėjų ratą ir padidinti pardavimų rodiklius. „Mid-Engine“ komponuotės automobilis tapo pačiu populiariausiu markės modeliu. „Fiat“ užuodus aukso gyslą, nusprendė pasinaudoti gabiais „Ferrari“ inžinieriai ir sukurti asmeninę „Dino“ interpretaciją.
1966 metais pristatytas modelis leido ne tik užpildyti „Fiat“ modelių gamą, bet ir padėjo „Ferrari“ pereiti homologaciją. Pagal tuometinius reikalavimus, norint dalyvauti „Formula 2“ čempionate, gamintojas turėjo konkretų variklį sumontuoti bent jau į 500 serijinei gamybai paruoštų automobilių.
Dviejų litrų, šešių cilindrų agregatas buvo montuojamas į visus „Dino“ serijos modelius, kurie buvo skirti Enzo Ferrari sūnui, kuris žuvo būdamas vos dvidešimt ketverių metų. Prieš savo mirtį, Alfredo Ferrari padėjo sukurti šį variklį, todėl jo tėvas nusprendė sukurti eilę modelių, kuriuose būtų montuojami šie šešių cilindrų agregatai.
„Fiat“ tuo tarpu į savo modelį montavo ne tuos pačius, bet šiek tiek patobulintus šešių cilindrų variklius. Kadangi tai buvo lenktyniniams bolidams skirti motorai, „Fiat“ inžinieriai jam uždėjo tramdomuosius marškinius. Pirmieji automobiliai išriedėję pro „Fiat“ gamyklos vartus turėjo 2 litrų agregatą, kuris išvystė 160 arklio galių. 1969 metais, „Fiat“ specialistai nusprendė padidinti variklio tūrį iki 2.4 litro. Šis pakeitimas leido padidinti variklio galią iki 180 AG.
Naujas variklis leido automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug aštuonias sekundes. Nors šiais laikais tokiomis charakteristikomis nieko nenustebinsi, tačiau tais laikais šis rezultatas buvo įspūdingas.
„Fiat Dino“ buvo siūlomas su dviem kėbulo tipais : kupė ir kabrioleto. Kupė kėbulo linijas nupiešė „Bertone“ dizaino studijos darbuotojai, o už kabrioletą buvo atsakingi „Pininfarina“ dizaineriai.
Iš viso „Fiat“ ir „Ferrari“ pagamino 7.803 šio modelio vienetus. Net 76 procentai buvo pagaminti „Fiat“ gamykloje. Likusieji „Dino“ egzemplioriai buvo surenkami „Ferrari“ markės gamykloje.