Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
SEMA paroda - tai puikus būdas pareklamuoti savo darbus, projektus ir inžinerinius sugebėjimus. Nors šioje, Las Vegase, vykstančioje parodoje daugiausiai dalyvauja JAV automobilių tiuningo meistrai, ją po truputėlį atranda azijiečiai. Tačiau europiečių ten pastebimai reta. Viena priežasčių - europiečiai tobulina automobilius ne taip iššaukiančiai, jie mėgsta subtilumą, o tai Amerikoje nesusilaukia didelės komercinės sekmės.
Taigi, ko turi imtis europiečių tiuningo kompanija, norinti įsitvirtinti už Atlanto? Apie tai gali papasakoti italų įmonė Romeo Ferraris, kuri šiemet SEMA'oje debiutuoja JAV rinkoje. Stebėtina, tačiau italai į parodą atvežė ne stipriai patobulintą superautomobilį, o mažutį, platesnei publikai prieinamą, Fiat 500. Šis stilingas hečbekas gavo išskirtinius patobulinimus, skirtus būtent Amerikos rinkai.
Tačiau prieš kalbant apie Romeo Ferraris atėjimą į JAV, norime jus supažindinti su pačia tiuningo firma. Tikriausiai jau supratote, kad šios įmonės įkurėjas yra Romeo Ferraris - italams priimtina įmones pavadinti jų įkūrėjų vardais. Taigi, viskas prasidėjo nuo to, kad 1959 metais inžinierius paruošė Giancarlo Baghetti čempionišką Lancia automobilį. 1962 metais Romeo Milane atidarė savo dirbtuves, kuriose tobulino gatvei, lenktynėms ar net laivams skirtus variklius. Išskirtinis pripažinimas atėjo 1970 metais, kai šios dirbtuvės tapo įgaliotuoju BMW tiuningo atstovu, o tai reiškė, kad BMW suteikdavo garantiją Romeo Ferraris atliktiems darbams. Šiuo metu italų tiuningo kompanija yra licenzijuota Alfa Romeo tiuningo kompanija, taip pat dirbanti, kaip tiesioginis Fiat Abarth atstovas.
Galbūt todėl, kad didžioji dalis darbų yra atliekama bendradarbiaujant su Abarth, Romeo Ferraris nusprendė į SEMA atvežti tiuninguotą Fiat 500 Abarth versiją, kurią vadina Cinquecento. Nors Abarth į Fiatuką sumontavo ir taip didžiulius buferius ir slenksčius, RF nusprendė juos pasodinti ant steroidų dietos, todėl dabar mažylis atrodo gerokai peraugęs savo rūbus. Kitus, tik JAV rinkai skirtus patobulinimus diktavo rinkodaros specialistai - spuogas gavo atributines Amerikos spalvas - baltą, mėlyną ir raudoną. Kaip ir kėbulo išdažime panaudotos JAV vėliavos spalvos, veidrodėliai taip pat akcentuoja vėliavos elementus. Iš stilistinės pusės, aiškiai matosi, kad taikytasi į patrijotiško amerikiečio stereotipą.
Bet ne viskas auksas, kas auksu žiba - nors už Atlanto šis Romeo Ferraris Cinquone Stradale USA Tribute atrodys stilingiau nei europiečiams skirta versija, jis negaus galios, kuria mėgaujasi Senojo Žemyno klientai. Europiečiams skirta Cinquone versija turi beprotiškus 300ag, o amerikičiai galės žaisti "tik" su 235ag. Toliau niekas nesiskiria nuo originalios versijos - Brembo stabdžiai, blokuotas reduktorius ir 18 colių Nipper ratai. Salone - Recaro sportinės sedynės, persiųtos Alcatara oda, saugos lankai ir specialos vietos pasidėti šalmą. Manome, kad šis projektas bus akstinas, kuris "įsuks" pardavimus už Atlanto ir leis Romeo Ferraris pristatyti daug egzotiškesnius tiuningo projektus, skirtus Ferrari, Lamborghini, BMW ar Mercedes-Benz.
SEMA paroda - tai puikus būdas pareklamuoti savo darbus, projektus ir inžinerinius sugebėjimus. Nors šioje, Las Vegase, vykstančioje parodoje daugiausiai dalyvauja JAV automobilių tiuningo meistrai, ją po truputėlį atranda azijiečiai. Tačiau europiečių ten pastebimai reta. Viena priežasčių - europiečiai tobulina automobilius ne taip iššaukiančiai, jie mėgsta subtilumą, o tai Amerikoje nesusilaukia didelės komercinės sekmės.
Taigi, ko turi imtis europiečių tiuningo kompanija, norinti įsitvirtinti už Atlanto? Apie tai gali papasakoti italų įmonė Romeo Ferraris, kuri šiemet SEMA'oje debiutuoja JAV rinkoje. Stebėtina, tačiau italai į parodą atvežė ne stipriai patobulintą superautomobilį, o mažutį, platesnei publikai prieinamą, Fiat 500. Šis stilingas hečbekas gavo išskirtinius patobulinimus, skirtus būtent Amerikos rinkai.
Tačiau prieš kalbant apie Romeo Ferraris atėjimą į JAV, norime jus supažindinti su pačia tiuningo firma. Tikriausiai jau supratote, kad šios įmonės įkurėjas yra Romeo Ferraris - italams priimtina įmones pavadinti jų įkūrėjų vardais. Taigi, viskas prasidėjo nuo to, kad 1959 metais inžinierius paruošė Giancarlo Baghetti čempionišką Lancia automobilį. 1962 metais Romeo Milane atidarė savo dirbtuves, kuriose tobulino gatvei, lenktynėms ar net laivams skirtus variklius. Išskirtinis pripažinimas atėjo 1970 metais, kai šios dirbtuvės tapo įgaliotuoju BMW tiuningo atstovu, o tai reiškė, kad BMW suteikdavo garantiją Romeo Ferraris atliktiems darbams. Šiuo metu italų tiuningo kompanija yra licenzijuota Alfa Romeo tiuningo kompanija, taip pat dirbanti, kaip tiesioginis Fiat Abarth atstovas.
Galbūt todėl, kad didžioji dalis darbų yra atliekama bendradarbiaujant su Abarth, Romeo Ferraris nusprendė į SEMA atvežti tiuninguotą Fiat 500 Abarth versiją, kurią vadina Cinquecento. Nors Abarth į Fiatuką sumontavo ir taip didžiulius buferius ir slenksčius, RF nusprendė juos pasodinti ant steroidų dietos, todėl dabar mažylis atrodo gerokai peraugęs savo rūbus. Kitus, tik JAV rinkai skirtus patobulinimus diktavo rinkodaros specialistai - spuogas gavo atributines Amerikos spalvas - baltą, mėlyną ir raudoną. Kaip ir kėbulo išdažime panaudotos JAV vėliavos spalvos, veidrodėliai taip pat akcentuoja vėliavos elementus. Iš stilistinės pusės, aiškiai matosi, kad taikytasi į patrijotiško amerikiečio stereotipą.
Bet ne viskas auksas, kas auksu žiba - nors už Atlanto šis Romeo Ferraris Cinquone Stradale USA Tribute atrodys stilingiau nei europiečiams skirta versija, jis negaus galios, kuria mėgaujasi Senojo Žemyno klientai. Europiečiams skirta Cinquone versija turi beprotiškus 300ag, o amerikičiai galės žaisti "tik" su 235ag. Toliau niekas nesiskiria nuo originalios versijos - Brembo stabdžiai, blokuotas reduktorius ir 18 colių Nipper ratai. Salone - Recaro sportinės sedynės, persiųtos Alcatara oda, saugos lankai ir specialos vietos pasidėti šalmą. Manome, kad šis projektas bus akstinas, kuris "įsuks" pardavimus už Atlanto ir leis Romeo Ferraris pristatyti daug egzotiškesnius tiuningo projektus, skirtus Ferrari, Lamborghini, BMW ar Mercedes-Benz.