Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Skandalingos paskutinės 2021 m. „Formulės 1“ sezono lenktynės Abu Dabyje (Jungtiniai Arabų Emyratai) baigėsi prieš du mėnesius, bet jų aidai netyla iki šiol.
Tąkart teisėjai priėmė porą abejotinų sprendimų saugos automobilio fazės metu, kas galiausiai išėjo į naudą olandui Maxui Verstappenui („Red Bull“), suteikė jam pranašumą paskutiniame rate prieš britą Lewisą Hamiltoną („Mercedes“) ir leido išplėšti čempiono titulą iš varžovo rankų.
Vienas iš daugiausiai kritikos sulaukusių žmonių buvo minėtų lenktynių direktorius Michaelas Masi. Tiek pats L.Hamiltonas, tiek „Mercedes“ komanda reiškė nepasitikėjimą šiuo direktoriumi ir neseniai sulaukė gerų žinių iš FIA.
Naujasis FIA prezidentas Mohammedas Ben Sulayemas pranešė, kad naujajame sezone bus nemažai struktūrinių pokyčių „Formulės 1“ teisėjų gretose, o M.Masi nebeužims lenktynių direktoriaus posto. Teigiama, kad jam FIA organizacijoje bus pasiūlytos kitos pareigos. Tuo tarpu „Formulės 1“ lenktynių direktoriaus postą dalinsis buvęs DTM lenktynių direktorius Nielsas Wittichas ir WEC lenktynių direktorius Eduardo Freitas.
Taip pat nuo šiol „Formulėje 1“ atsiras savotiškas VAR peržiūrų kambarys, panašus į tą, kuris naudojamas futbole. Negana to, komandų vadovams bus uždrausta radijo ryšiu tiesiogiai bendrauti su lenktynių direktoriumi, kas pernai kėlė daug chaoso. Taip pat vis dar analizuojamos taisyklės dėl ratu atsilikusių pilotų saugos automobilio fazės metu, sukėlusios daug apkalbų. Galutinis sprendimas dėl jų bus pristatytas kovo 18 d.
Manoma, kad visi šie pokyčiai įtikino L.Hamiltoną likti „Formulėje 1“ dar bent vienam sezonui, mat jis anksčiau rimtai svarstė apie karjeros pabaigą.
Skandalingos paskutinės 2021 m. „Formulės 1“ sezono lenktynės Abu Dabyje (Jungtiniai Arabų Emyratai) baigėsi prieš du mėnesius, bet jų aidai netyla iki šiol.
Tąkart teisėjai priėmė porą abejotinų sprendimų saugos automobilio fazės metu, kas galiausiai išėjo į naudą olandui Maxui Verstappenui („Red Bull“), suteikė jam pranašumą paskutiniame rate prieš britą Lewisą Hamiltoną („Mercedes“) ir leido išplėšti čempiono titulą iš varžovo rankų.
Vienas iš daugiausiai kritikos sulaukusių žmonių buvo minėtų lenktynių direktorius Michaelas Masi. Tiek pats L.Hamiltonas, tiek „Mercedes“ komanda reiškė nepasitikėjimą šiuo direktoriumi ir neseniai sulaukė gerų žinių iš FIA.
Naujasis FIA prezidentas Mohammedas Ben Sulayemas pranešė, kad naujajame sezone bus nemažai struktūrinių pokyčių „Formulės 1“ teisėjų gretose, o M.Masi nebeužims lenktynių direktoriaus posto. Teigiama, kad jam FIA organizacijoje bus pasiūlytos kitos pareigos. Tuo tarpu „Formulės 1“ lenktynių direktoriaus postą dalinsis buvęs DTM lenktynių direktorius Nielsas Wittichas ir WEC lenktynių direktorius Eduardo Freitas.
Taip pat nuo šiol „Formulėje 1“ atsiras savotiškas VAR peržiūrų kambarys, panašus į tą, kuris naudojamas futbole. Negana to, komandų vadovams bus uždrausta radijo ryšiu tiesiogiai bendrauti su lenktynių direktoriumi, kas pernai kėlė daug chaoso. Taip pat vis dar analizuojamos taisyklės dėl ratu atsilikusių pilotų saugos automobilio fazės metu, sukėlusios daug apkalbų. Galutinis sprendimas dėl jų bus pristatytas kovo 18 d.
Manoma, kad visi šie pokyčiai įtikino L.Hamiltoną likti „Formulėje 1“ dar bent vienam sezonui, mat jis anksčiau rimtai svarstė apie karjeros pabaigą.