Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tarptautinė automobilių federacija nusprendė apriboti F-1 komandų bendravimą su pilotais lenktynių metu. Šis sprendimas paveiks ne komandos vadovus, bet inžinierius, kurie nuolatos bendrauja su lenktynininkais, o pastarieji nuolatos prašo instrukcijų kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje.
Pasak federacijos atstovų, nuolatinis bendravimas tarp inžinieriaus ir lenktynininko padeda nugalėti varžybose, tačiau tai atstumia ištikimiausius Formulės-1 fanus, kurie tikisi, kad kiekvienas lenktynėse dalyvaujantis pilotas stengsis vadovautis savo protu, nuojauta ir talentu.
Puikus to pavyzdys buvo pademonstruotas praėjusį lenktynių savaitgalį Monzoje. Lenktynių transliacijos metu buvo paviešintas pokalbis tarp Nico Rosbergo ir Mercedes inžinieriaus Tony Rosso. Čempionato lyderis tada paprašė, kad inžinierius jam nurodytų kaip reikia važiuoti tolimesne lenktynes.
Dar vienas puikus pavyzdys, kai Ferrari komandoje dirbantis Andrea Stella pasakė Fernando Alonsui kitą posūkį įveikti truputėlį kitokia trajektorija.
Naujasis apribojimas įsigalioja nuo šiandien, o tai reiškia, kad jau kitame Formulės 1 etape inžinieriai negalės taip laisvai bendrauti su lenktynininkais.
Ką jūs manote apie šį sprendimą?
Tarptautinė automobilių federacija nusprendė apriboti F-1 komandų bendravimą su pilotais lenktynių metu. Šis sprendimas paveiks ne komandos vadovus, bet inžinierius, kurie nuolatos bendrauja su lenktynininkais, o pastarieji nuolatos prašo instrukcijų kaip elgtis vienoje ar kitoje situacijoje.
Pasak federacijos atstovų, nuolatinis bendravimas tarp inžinieriaus ir lenktynininko padeda nugalėti varžybose, tačiau tai atstumia ištikimiausius Formulės-1 fanus, kurie tikisi, kad kiekvienas lenktynėse dalyvaujantis pilotas stengsis vadovautis savo protu, nuojauta ir talentu.
Puikus to pavyzdys buvo pademonstruotas praėjusį lenktynių savaitgalį Monzoje. Lenktynių transliacijos metu buvo paviešintas pokalbis tarp Nico Rosbergo ir Mercedes inžinieriaus Tony Rosso. Čempionato lyderis tada paprašė, kad inžinierius jam nurodytų kaip reikia važiuoti tolimesne lenktynes.
Dar vienas puikus pavyzdys, kai Ferrari komandoje dirbantis Andrea Stella pasakė Fernando Alonsui kitą posūkį įveikti truputėlį kitokia trajektorija.
Naujasis apribojimas įsigalioja nuo šiandien, o tai reiškia, kad jau kitame Formulės 1 etape inžinieriai negalės taip laisvai bendrauti su lenktynininkais.
Ką jūs manote apie šį sprendimą?