Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ferrari“ komanda šiemet jau ne kartą sulaukė kritikos dėl abejotinų taktinių manevrų ir Didžiosios Britanijos GP lenktynės netapo išimtimi.
Lenktynių pabaigoje, trasoje pasirodžius saugos automobiliui, beveik visi pilotai skubėjo į boksus ir rinkosi greičiausias – minkštas – padangas. Tuo tarpu lyderiavęs monakietis Charlesas Leclercas į boksus nebuvo pakviestas.
„Ferrari“ lyderis trasoje buvo paliktas su dėvėtomis kietomis padangomis ir tapo lengvu grobiu varžovams. Per paskutinius ratus jis prarado 3 pozicijas ir finišavo 4-as.
„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto po lenktynių paaiškino, kodėl Ch.Leclercas buvo paliktas trasoje, o ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“) gavo naujas minkštas padangas, su kuriomis iškovojo pirmą karjeros pergalę.
„Mes manėme, kad mūsų pilotai buvo per arti vienas kito, kad juos abu galėtume pakviesti į boksus, todėl turėjome rinktis, kuriam iš jų keisti padangas. Nusprendė pasikviesti Carlosą, nes Charlesas tuo metu turėjo geresnę poziciją trasoje. Mes tuo metu nežinojome, kaip elgsis varžovai. Taip pat manėme, kad minkštos padangos dėvėsis greičiau, bet realybė buvo kitokia. Mes nenorėjome rizikuoti. Varžovai tuo metu buvo labai arti ir net papildoma sekundė boksuose būtų galėjusi kainuoti poziciją. Mes nusprendėme, kad svarbiau yra išsaugoti poziciją trasoje“, - teisinosi M.Binotto.
Kai Ch.Leclercas buvo prie įvažiavimo į boksus, jį nuo C.Sainzo skyrė 9 sekundės. „Formulės 1“ komandos per tokį laiko tarpą ne kartą yra spėjusios aptarnauti du pilotus.
Po lenktynių buvo pastebėta, kad M.Binotto gana emocingai kažką aiškino Ch.Leclercui ir jam prieš akis mojavo pirštu. Visgi, monakietis to pokalbio nesureikšmino.
„Jis tiesiog bandė man pakelti nuotaiką ir tiek. Aišku, lenktynių pabaiga man susiklostė prastai. Turėjau dėvėtas kietas padangas, o visi varžovai aplink važiavo su minkštomis padangomis. Buvo labai sunku su jais kovoti. Atidaviau visas jėgas, bet to neužteko, kad išlaikyčiau vietą ant podiumo, todėl esu labai nusivylęs. Reikės išanalizuoti situaciją ir įvertinti visas aplinkybes. Man dabar sudėtinga komentuoti, kaip reikėjo elgtis, nes aš lenktynėse viską matau tik iš savo pozicijų“, - kalbėjo Ch.Leclercas, kuris dar paragino žurnalistus sutelkti dėmesį ne į jį, o į komandos draugą C.Sainzą ir pasidžiaugti pirmąja jo karjeros pergale.
„Ferrari“ komanda šiemet jau ne kartą sulaukė kritikos dėl abejotinų taktinių manevrų ir Didžiosios Britanijos GP lenktynės netapo išimtimi.
Lenktynių pabaigoje, trasoje pasirodžius saugos automobiliui, beveik visi pilotai skubėjo į boksus ir rinkosi greičiausias – minkštas – padangas. Tuo tarpu lyderiavęs monakietis Charlesas Leclercas į boksus nebuvo pakviestas.
„Ferrari“ lyderis trasoje buvo paliktas su dėvėtomis kietomis padangomis ir tapo lengvu grobiu varžovams. Per paskutinius ratus jis prarado 3 pozicijas ir finišavo 4-as.
„Ferrari“ vadovas Mattia Binotto po lenktynių paaiškino, kodėl Ch.Leclercas buvo paliktas trasoje, o ispanas Carlosas Sainzas jaunesnysis („Ferrari“) gavo naujas minkštas padangas, su kuriomis iškovojo pirmą karjeros pergalę.
„Mes manėme, kad mūsų pilotai buvo per arti vienas kito, kad juos abu galėtume pakviesti į boksus, todėl turėjome rinktis, kuriam iš jų keisti padangas. Nusprendė pasikviesti Carlosą, nes Charlesas tuo metu turėjo geresnę poziciją trasoje. Mes tuo metu nežinojome, kaip elgsis varžovai. Taip pat manėme, kad minkštos padangos dėvėsis greičiau, bet realybė buvo kitokia. Mes nenorėjome rizikuoti. Varžovai tuo metu buvo labai arti ir net papildoma sekundė boksuose būtų galėjusi kainuoti poziciją. Mes nusprendėme, kad svarbiau yra išsaugoti poziciją trasoje“, - teisinosi M.Binotto.
Kai Ch.Leclercas buvo prie įvažiavimo į boksus, jį nuo C.Sainzo skyrė 9 sekundės. „Formulės 1“ komandos per tokį laiko tarpą ne kartą yra spėjusios aptarnauti du pilotus.
Po lenktynių buvo pastebėta, kad M.Binotto gana emocingai kažką aiškino Ch.Leclercui ir jam prieš akis mojavo pirštu. Visgi, monakietis to pokalbio nesureikšmino.
„Jis tiesiog bandė man pakelti nuotaiką ir tiek. Aišku, lenktynių pabaiga man susiklostė prastai. Turėjau dėvėtas kietas padangas, o visi varžovai aplink važiavo su minkštomis padangomis. Buvo labai sunku su jais kovoti. Atidaviau visas jėgas, bet to neužteko, kad išlaikyčiau vietą ant podiumo, todėl esu labai nusivylęs. Reikės išanalizuoti situaciją ir įvertinti visas aplinkybes. Man dabar sudėtinga komentuoti, kaip reikėjo elgtis, nes aš lenktynėse viską matau tik iš savo pozicijų“, - kalbėjo Ch.Leclercas, kuris dar paragino žurnalistus sutelkti dėmesį ne į jį, o į komandos draugą C.Sainzą ir pasidžiaugti pirmąja jo karjeros pergale.