„Investuosime į šiuos variklius tol, kol tai bus įmanoma“, – sakė „Ferrari“ produktų ir rinkodaros vadovas Pietro Virgolin.
Toks „Ferrari“ pareiškimas automobilių pramonėje yra netikėtas, mat daugelis konkurentų renkasi gerokai lengvesnį kelią. Pavyzdžiui, „Rolls-Royce Wraith Black Arrow“ bus paskutinis bendrovės modelis su V12 tipo varikliu.
„Bentley“ taip pat pareiškė, jog kitais metais nutrauks 6,0 litrų, W formos, 12 cilindrų benzininio variklio gamybą, mat gamintojas didžiausią dėmesį telkia į elektrifikaciją.
Nors „Ferrari“ taip pat planuoja pristatyti elektromobilį, tačiau gamintojas nėra linkęs visiškai atsisakyti vidaus degimo variklių. Vietoje to, „Ferrari“ tik dar labiau pabrėžė savo poziciją vidaus degimo variklių atžvilgiu, kuomet savo pirmąjį SUV pristatė su 6,5 litro, V12 tipo varikliu.
Tikėtina, jog „Ferrari“ sprendimas tęsti vidaus degimo variklių gamybą yra glaudžiai susijęs su Europos Sąjungos sprendimu padaryti išimtį sintetiniams degalams, kurie atveria galimybę gaminti ir pardavinėti automobilius, turinčius vidaus degimo variklius, tačiau naudojančius tik sintetinius degalus.
Vadovaujantis „DataForce“ duomenimis, V12 tipo variklį turinčių modelių pardavimų dalis 2022 m. sudarė tik 18 proc, tačiau gamintojas tikisi, jog šis rodiklis padidės keletą kartų, mat išankstinių „Purosangue“ užsakymų skaičius viršijo visus gamintojo lūkesčius.
Beveik 400 tūkst. eurų kainuojančio automobilio gamybos kvotos buvo išparduotos iki pat 2025 metų. Dėl to gamintojas šiandien yra sustabdęs bet kokius automobilio užsakymus iki tol, kol sugebės įgyvendinti bent pusę užsakymų.