• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Automobilių sportui skirtų bolidų kūrimas reikalauja milžiniškų finansinių išteklių, tačiau šį brangų hobį propaguojančių gamintojų tikrai netrūksta. „Aston Martin“, BMW, „Hyundai“, „Lamborghini“, „Porsche“ – tai tik dalis gamintojų, kurie turi atskirus automobilių sportui skirtus departamentus, tačiau nei vienas iš šių gamintojų automobilių sporto masteliu neprilygsta „Ferrari“.


Automobilių sportui skirtų bolidų kūrimas reikalauja milžiniškų finansinių išteklių, tačiau šį brangų hobį propaguojančių gamintojų tikrai netrūksta. „Aston Martin“, BMW, „Hyundai“, „Lamborghini“, „Porsche“ – tai tik dalis gamintojų, kurie turi atskirus automobilių sportui skirtus departamentus, tačiau nei vienas iš šių gamintojų automobilių sporto masteliu neprilygsta „Ferrari“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ferrari“ nėra tik seniausia Formulės 1 komanda. Ji taip pat nuo 1993-ųjų Šiaurės Amerikoje, Europoje, Japonijoje ir Jungtinėje Karalystėje organizuoja „Ferrari Challenge“ varžybų serijas, kurios vilioja lenktynių ištroškusius „Ferrari“ gerbėjus iš visos pasaulio.

REKLAMA

Per daugiau nei 30 metų trunkantį „Ferrari Challenge“ egzistavimą, „Ferrari“ šioms varžyboms sukūrė net 8 šioms pirmenybėms skirtus bolidus: „348 Challenge“, „F355 Challenge“, „360 Challenge“, „F430 Challenge“ bei keletą „458 Challenge“ ir „488 Challenge“ modelio evoliucijų. O dabar atėjo metas pasirodyti naujausiam „Ferrari Challenge“ dalyvių žaisliukui – „Ferrari 296 Challenge“.

REKLAMA
REKLAMA



Ferrari 296 Challenge


Ferrari 296 Challenge


Skirtingai nei iki šiol naudoti „Ferrari Challenge“ serijos automobiliai, naujasis modelis naudoja ne V8, o V6 variklį, o tai – „Ferrari“ mastais – didelis pokytis.


„Ferrari“ šį variklį naudoja bendro naudojimo keliams skirtame „296“, tačiau jis taip pat turi keletą elektrifikacijos priedų, dėl kurių į prekybcentrį skirtas modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,9 sekundės. O štai lenktynių trasoms skirtas modelis atsisakė bet kokių elektrifikacijos priedų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari 296 Challenge
Ferrari 296 Challenge

„Ferrari“ sako, jog atmosferinis 6 cilindrų variklis „296 Challenge“ modelyje išvysto net 700 arklio galių ir 740 Nm sukimo momentą. Gamintoja mano, jog tai yra naujas atmosferinių variklių galios rekordas. Visgi – 234 arklio galios tenkančios vienam litrui atrodo įspūdingai, kad ir kaip į šį „Ferrari“ pažiūrėsi.

REKLAMA

„Ferrari“ taip pat tvirtina, jog naujasis modelis leis pajusti visapusiškai kitokią vairavimo patirtį. Inžinieriams nusprendus skirti didžiulį dėmesį aerodinaminėms savybėms, „Ferrari 296 Challenge“ užtikrins beprecedentinę prispaudžiamąją jėgą.




Ferrari 296 Challenge


Ferrari 296 Challenge


Techninių charakteristikų polapyje nurodoma, jog važiuojant 250 km/val. greičiu, galinis spoileris sukuria net 870 kg prispaudžiamąją jėgą.

REKLAMA

Automobiliui sustoti padės naujoji „ABS EVO Track“ vardu pavadinta stabdžių sistema. Ją sudaro nauji, iš anglies-keramikos pagaminti „Brembo“ stabdžių diskai.


Prie stulbinančios stabdymo jėgos prisidės ir „Pirelli“ specialistų įdėtas indelis. Pasak jų, jie pastaruosius metus glaudžiai dirbo su „Ferrari“ inžinieriais, jog galėtų sukurti specialiai „296 Challenge“ modeliui skirtą apavą.


Ferrari 296 Challenge

„Ferrari“ daugiau apie naująjį bolidą planuoja papasakoti artimiausiu metu. Oficialus automobilio pristatymas įvyks sekančią savaitę.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų