„Ferrari“ nėra tik seniausia Formulės 1 komanda. Ji taip pat nuo 1993-ųjų Šiaurės Amerikoje, Europoje, Japonijoje ir Jungtinėje Karalystėje organizuoja „Ferrari Challenge“ varžybų serijas, kurios vilioja lenktynių ištroškusius „Ferrari“ gerbėjus iš visos pasaulio.
Per daugiau nei 30 metų trunkantį „Ferrari Challenge“ egzistavimą, „Ferrari“ šioms varžyboms sukūrė net 8 šioms pirmenybėms skirtus bolidus: „348 Challenge“, „F355 Challenge“, „360 Challenge“, „F430 Challenge“ bei keletą „458 Challenge“ ir „488 Challenge“ modelio evoliucijų. O dabar atėjo metas pasirodyti naujausiam „Ferrari Challenge“ dalyvių žaisliukui – „Ferrari 296 Challenge“.
Skirtingai nei iki šiol naudoti „Ferrari Challenge“ serijos automobiliai, naujasis modelis naudoja ne V8, o V6 variklį, o tai – „Ferrari“ mastais – didelis pokytis.
„Ferrari“ šį variklį naudoja bendro naudojimo keliams skirtame „296“, tačiau jis taip pat turi keletą elektrifikacijos priedų, dėl kurių į prekybcentrį skirtas modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,9 sekundės. O štai lenktynių trasoms skirtas modelis atsisakė bet kokių elektrifikacijos priedų.
„Ferrari“ sako, jog atmosferinis 6 cilindrų variklis „296 Challenge“ modelyje išvysto net 700 arklio galių ir 740 Nm sukimo momentą. Gamintoja mano, jog tai yra naujas atmosferinių variklių galios rekordas. Visgi – 234 arklio galios tenkančios vienam litrui atrodo įspūdingai, kad ir kaip į šį „Ferrari“ pažiūrėsi.
„Ferrari“ taip pat tvirtina, jog naujasis modelis leis pajusti visapusiškai kitokią vairavimo patirtį. Inžinieriams nusprendus skirti didžiulį dėmesį aerodinaminėms savybėms, „Ferrari 296 Challenge“ užtikrins beprecedentinę prispaudžiamąją jėgą.
Techninių charakteristikų polapyje nurodoma, jog važiuojant 250 km/val. greičiu, galinis spoileris sukuria net 870 kg prispaudžiamąją jėgą.
Automobiliui sustoti padės naujoji „ABS EVO Track“ vardu pavadinta stabdžių sistema. Ją sudaro nauji, iš anglies-keramikos pagaminti „Brembo“ stabdžių diskai.
Prie stulbinančios stabdymo jėgos prisidės ir „Pirelli“ specialistų įdėtas indelis. Pasak jų, jie pastaruosius metus glaudžiai dirbo su „Ferrari“ inžinieriais, jog galėtų sukurti specialiai „296 Challenge“ modeliui skirtą apavą.
„Ferrari“ daugiau apie naująjį bolidą planuoja papasakoti artimiausiu metu. Oficialus automobilio pristatymas įvyks sekančią savaitę.