„Ferrari Roma“ kabrioletas pakeis iki šiol gamintą „Ferrari Portofino M“, kuris, deja, nesulaukė tokios didžiulės komercinės sėkmės, kokios, ko gero, tikėjosi „Ferrari“ vadovai. Vis dėlto, savo grožiu siekiantis pakerėti „Roma“ kabrioletas turėtų nenuvilti bendrovės vadovų.
Kadangi automobilio pagrindu tapo „Roma“ kupė, „Ferrari“ inžinieriai turėjo atlikti keletą reikšmingų patobulinimų.
Siekiant sutalpinti medžiaginio sulankstomo stogo mechanizmo, „Ferrari“ dizaineriai pakoregavo galinės dalies formą. „Ferrari“ taip pat turėjo įdiegti papildomas kėbulo standumo priemones. Apskritai, „Roma Spider“ sveria vos 84 kilogramais daugiau už „Roma“ kupė. Šį papildomą svorį sudaro stogo sulankstymo mechanizmas, vėjo deflektorius ir integruoti galinių sėdynių galvos atlošai.
Didžiausias pokytis nuo kitų „Ferrari“ kabrioletų – minkštas sulankstomas stogas. Šis stogas pagamintas iš pagal užsakymą sukurto audinio ir užtikrina kupė lygio garso izoliaciją. Be to, sulankstomas stogas gali pasislėpti už sėdynių per 13,5 sekundės.
Kaip ir „Roma“ kupė, kabrioletas naudoja 3,9 litro, 8 cilindrų benzininį variklį. Du turbokompresorius turintis motoras išvysto 612 arklio galių ir 760 Nm sukimo momentą, 3000 - 5750 aps/min. sūkių diapazone.
„Ferrari“ teigia, jog nepaisant didesnio oro pasipriešinimo koeficientas ir čiut-čiut išaugusio svorio, „Roma“ kabrioletas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,4 sekundės. 200 km/val. padalą jis peržengia per 9,7 sekundės. Maksimalus greitis? 320 km/val.
Automobilio interjeras – praktiškai identiškas „Roma“ kupė. Priekyje sėdinčius keleivius skiria milžiniškas lietimui jautrus ekranas bei automatinės pavarų dėžės valdymo jungikliai, kurie turi priminti senamadiškus „Ferrari“ modelius su mechanine pavarų dėže.
Kaip ir „Roma“ kupė, kabrioletas bus komplektuojamas su 18 krypčių valdomomis sėdynėmis, prabangą pabrėžiančiais salono elementais bei komforto įranga, kuri leistų „Roma“ kabrioletu mėgautis ne tik 30 dienų per metus.