Neoficialių šaltinių duomenimis, šie brėžiniai sufleruoja apie galimą „812 Superfast“ įpėdinį. Kaip ir būsimas modelis, taip ir „812 Superfast“ pasižymi 2+2 tipo sėdynių konfigūracija ir iš esmės priklauso itin pajėgių „Grand Tourer“ automobilių klasei. Kaip ir, beje, būsimas „Ferrari“ elektromobilis.
Šiuo metu „Ferrari“ modelių gamoje yra vienas hibridinę pavarą turintis modelis – „SF90“. „SF90“ tūno „Ferrari“ vairuotojams ir gerbėjams gerai pažįstamas 8 cilindrų variklis, kuriam kompaniją palaiko ne vienas, bet trys elektros motorai. Vieną surasime tarp galinėje dalyje, tarp variklio ir pavarų dėžės, o kiti du pūpso ant priekinės ašies.
Kartu su elektros motorai atkeliauja ir šūsnis naujų pagalbinių sistemų bei technologijų, kurias automobilių entuziastai turės išmokti atmintai. Norite pavyzdžio? Mielai.
„RAC-e“ arba jeigu išverstume iš „Ferrari“ inžinierių kalbos – „Rotation Axis Control Electric“. Dar kartą pasinaudoję vertėju sužinome, jog tai – sumani sukimo paskirstymo sistema ir kinetinio motoro-generatoriaus „MGU-K“ modulis viename. Akivaizdi Formulės 1 įtaka.
Vidaus degimo variklis sugeba išvystyti 769 arklio galias. Tuo tarpu elektros motorų trio iš savęs išspaudžia papildomus 216 AG. Pasinaudojame skaičiuotuvu – turime 986 arklio galias. Ne akiai mielos 1000 AG, bet žinant Italijos automobilių gamintojus, juos šis rezultatas tikrai tenkina.
Dėka elektros motorų ir efektyviai veikiančios hibridinės pavaros, naujasis „Ferrari“ kūrinys iki 100 km/val. spurtuoja vos per 2,5 sekundės, iki 200 km/val. įsibėgės per kvapą gniaužiančias 6,9 sekundės ir horizonte atsiradus pakankamai ilgai tiesiajai – pasieks 341 km/val. maksimalų greitį.