Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Ferrari“ kompanijos prezidentas Luca di Montezemolo nusprendė atskleisti keletą įdomių detalių apie naują „Formulės 1“ variklį.
Kalėdinio vakarėlio metu, kompanijos vadovas prasitarė, kad nebuvo patenkintas 2013 metų sezonu.
„Juk ir taip turėtų būti aišku, kad esu nepatenkintas. Vis dėlto buvo ir gerų momentų, ypač GT čempionate“.
Žurnalistų kalbintas Luca di Montezemolo taip pat prakalbo apie kitų metų F-1 pakeitimus.
„Čempionatui reikalingi pasikeitimai. Kitais metais daug įtakos turės patikimumas ir vairuotojų sugebėjimai“, - pridūrė „Ferrari“ vadovas.
O dabar metas pakalbėti apie naująjį 1.6 litro benzininį variklį, kuris buvo pakrikštytas 059/3 vardu. Be įprasto vidaus degimo motoro, mažytis agregatas taip pat turi ir elektrinį motorą, kuris tuo pačiu veikia kaip ir generatorius.
„Ferrari“ kompanijos prezidentas Luca di Montezemolo nusprendė atskleisti keletą įdomių detalių apie naują „Formulės 1“ variklį.
Kalėdinio vakarėlio metu, kompanijos vadovas prasitarė, kad nebuvo patenkintas 2013 metų sezonu.
„Juk ir taip turėtų būti aišku, kad esu nepatenkintas. Vis dėlto buvo ir gerų momentų, ypač GT čempionate“.
Žurnalistų kalbintas Luca di Montezemolo taip pat prakalbo apie kitų metų F-1 pakeitimus.
„Čempionatui reikalingi pasikeitimai. Kitais metais daug įtakos turės patikimumas ir vairuotojų sugebėjimai“, - pridūrė „Ferrari“ vadovas.
O dabar metas pakalbėti apie naująjį 1.6 litro benzininį variklį, kuris buvo pakrikštytas 059/3 vardu. Be įprasto vidaus degimo motoro, mažytis agregatas taip pat turi ir elektrinį motorą, kuris tuo pačiu veikia kaip ir generatorius.