Vs dėlto, „Ferrari“ markės stiprybė yra kitur. Matote, praėjusiais metais „Ferrari“ nuo kiekvieno parduoto automobilio uždirbo 86,369 eurus arba NET 432 eurais mažiau negu 2018 metais, tačiau „Ferrari“ pasiekimas didžiausią įspūdį kelia tada, kai palygini su kitais gamintojais.
Tiesiog pažiūrėkime į faktus. BMW kompanijai norinti užsidirbti tokią pačią sumą, vokiečių kompaniją turi parduoti 30 automobilių. „Volkswagen“ turėtų parduoti 56 automobilius, o „Mercedes-Benz“ – 67, tačiau tai nėra tos kompanijos, kurios į „Ferrari“ žiūri su pavydu.
Pavyzdžiui, „Ford“ norėdama uždirbti tiek pat kaip ir „Ferrari“ nuo vieno automobilio, turi parduoti 908 mašinas, „Nissan“ – net 928 automobilius, tad dabar galite įsivaizduoti kokį pelną uždirba kai kurie gamintojai ir kaip mažėjantys pardavimai įtakoja bendrovės veiklą.
Pelningai dirbantis automobilių gamintojas – tai yra kiekvieno vadovo tikslas ir siekiamybė, tačiau „Ferrari“ iš visų automobilių gamintojų išsiskiria tuo, jog nuo kiekvieno parduoto ratuočio uždirba šūsnį popierinių kupiūrų.
Praėjusiais metais „
Ferrari“ visame pasaulyje pardavė šiek tiek daugiau nei 10 tūkst. naujų automobilių. Pasauliniu mastu – tai tik lašelis jūroje. Net jeigu „Ferrari“ pardavimų statistiką palygintume su „Porsche“, kuri praėjusiais metais pardavė 280 tūkst. automobilių, italų bendrovės pasiekimai vis tiek atrodo mažyčiai.
Pelningai dirbantis automobilių gamintojas – tai yra kiekvieno vadovo tikslas ir siekiamybė, tačiau „Ferrari“ iš visų automobilių gamintojų išsiskiria tuo, jog nuo kiekvieno parduoto ratuočio uždirba šūsnį popierinių kupiūrų.
Praėjusiais metais „
Ferrari“ visame pasaulyje pardavė šiek tiek daugiau nei 10 tūkst. naujų automobilių. Pasauliniu mastu – tai tik lašelis jūroje. Net jeigu „Ferrari“ pardavimų statistiką palygintume su „Porsche“, kuri praėjusiais metais pardavė 280 tūkst. automobilių, italų bendrovės pasiekimai vis tiek atrodo mažyčiai.