Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Italijos automobilių gamintojas išleido pirmąją oficialią ilgai laukto visureigio „Purosangue“ nuotrauką, kuri patiems smalsiausiems atskleidžia ganėtinai daug informacijos. Be to, gamintojui paviešinus pirmąją nuotrauką, „Ferrari“ užsiminė, kad oficialus modelio debiutas įvyks netolimoje ateityje.
Tačiau grįžkime prie paties paveikslėlio, kuriame neblogai pavaizduota neįprastai raižyta priekinė dalis. Priekinėje dalyje tikrai netrūksta įdomių, originalių sprendimų. Pavyzdžiui, neeilinių formų priekiniai žibintai su plonomis LED dienos šviesų juostomis arba priekinio buferio kraštuose esančiomis iškiliomis oro įsiurbimo angomis.
Kaip jau žinome, šis automobilis bus laikomas „Ferrari“ modelių gamos flagmanu. Nors ypatingos prošvaisos iš „Purosangue“ nereikėtų tikėtis, visureigiškų savybių jame neturėtų trukti. Pavyzdžiui, ratų arkas turėtų dengti jas saugančios apsaugos, o durelių slenkstis turėtų būti gerokai storesnis.
Automobilių gamintojas iki šiol nėra atskleidęs daugiau detalių apie techninę visureigio dalį, tačiau internete jau sklando įdomūs gandai, kad po variklio dangčiu gali atsirasti keli variklių variantai. Vienas iš labiausiai tikėtinų – 2,9 litro, hibridinis V6 variklis su dvejomis turbinomis, neseniai debiutavęs „296 GTB“ modelyje. Šis motoras galėtų suteikti 830 AG.
Kitas variantas taip pat galėtų būti hibridinis V8 variklis su dviem turbokompresoriais, paimtas iš „SV90 Stradale“. Variklis gali išvystyti daugiau nei 1 000 arklio galių, tačiau galima tikėtis, kad po visureigio variklio atsiradęs motoras pasižymėtų gerokai mažesne galia.
Kita vertus, kai kurie šios markės entuziastai vis dar tikisi, kad po „Purosangue“ variklio gaubtu pasirodys V12 variklis. Pavyzdžiui, automobilių gamintojas galėtų naudoti atmosferinį 6,5 litro V12 variklį iš „812 Superfast/Competizione“. Visiems keturiems ratams siunčiama galia vėl gali siekti iki 830 AG.
Kaip minėjome įžangoje, nuotraukos paskelbimas gali reikšti, kad pirmojo Italijos automobilių gamintojo istorijoje visureigio pristatymas jau netoli, tačiau rinkoje, kurioje „Purosangue“ turės varžytis su tokiais konkurentais kaip „Lamborghini Urus“ ir „Aston Martin DBX“, naujienų tikimasi sulaukti tik kitais metais.
Italijos automobilių gamintojas išleido pirmąją oficialią ilgai laukto visureigio „Purosangue“ nuotrauką, kuri patiems smalsiausiems atskleidžia ganėtinai daug informacijos. Be to, gamintojui paviešinus pirmąją nuotrauką, „Ferrari“ užsiminė, kad oficialus modelio debiutas įvyks netolimoje ateityje.
Tačiau grįžkime prie paties paveikslėlio, kuriame neblogai pavaizduota neįprastai raižyta priekinė dalis. Priekinėje dalyje tikrai netrūksta įdomių, originalių sprendimų. Pavyzdžiui, neeilinių formų priekiniai žibintai su plonomis LED dienos šviesų juostomis arba priekinio buferio kraštuose esančiomis iškiliomis oro įsiurbimo angomis.
Kaip jau žinome, šis automobilis bus laikomas „Ferrari“ modelių gamos flagmanu. Nors ypatingos prošvaisos iš „Purosangue“ nereikėtų tikėtis, visureigiškų savybių jame neturėtų trukti. Pavyzdžiui, ratų arkas turėtų dengti jas saugančios apsaugos, o durelių slenkstis turėtų būti gerokai storesnis.
Automobilių gamintojas iki šiol nėra atskleidęs daugiau detalių apie techninę visureigio dalį, tačiau internete jau sklando įdomūs gandai, kad po variklio dangčiu gali atsirasti keli variklių variantai. Vienas iš labiausiai tikėtinų – 2,9 litro, hibridinis V6 variklis su dvejomis turbinomis, neseniai debiutavęs „296 GTB“ modelyje. Šis motoras galėtų suteikti 830 AG.
Kitas variantas taip pat galėtų būti hibridinis V8 variklis su dviem turbokompresoriais, paimtas iš „SV90 Stradale“. Variklis gali išvystyti daugiau nei 1 000 arklio galių, tačiau galima tikėtis, kad po visureigio variklio atsiradęs motoras pasižymėtų gerokai mažesne galia.
Kita vertus, kai kurie šios markės entuziastai vis dar tikisi, kad po „Purosangue“ variklio gaubtu pasirodys V12 variklis. Pavyzdžiui, automobilių gamintojas galėtų naudoti atmosferinį 6,5 litro V12 variklį iš „812 Superfast/Competizione“. Visiems keturiems ratams siunčiama galia vėl gali siekti iki 830 AG.
Kaip minėjome įžangoje, nuotraukos paskelbimas gali reikšti, kad pirmojo Italijos automobilių gamintojo istorijoje visureigio pristatymas jau netoli, tačiau rinkoje, kurioje „Purosangue“ turės varžytis su tokiais konkurentais kaip „Lamborghini Urus“ ir „Aston Martin DBX“, naujienų tikimasi sulaukti tik kitais metais.