Pagal užsakymą
„Ferrari“, kaip ir daugelis kitų gamintojų, automobilių kūrimo procesą padalina į dvi dalis. Pirmoji – masinės gamybos automobilių linija, kuri neša pelną, formuoja įvaizdį ir leidžia bendrovei klestėti. Tuo tarpu antroji automobilių gamybos linija yra gerokai įdomesnė dėl daugybės priežasčių. Viena iš jų – klientai, kurie atvyksta į Italiją vien tam, jog galėtų papasakoti apie savo svajonių automobilį „Ferrari“ inžinieriams. Tuomet, išklausę klientų pageidavimų, „Ferrari“ darbuotojai su didžiuliu entuziazmu atsako – „Žinome, ponaiti. Galime jį pagaminti. Darbus galime pradėti nors ir rytoj, bet prieš tai turime pakalbėti apie pinigus.“ Ir ties šiuo punktu „Ferrari“ visų klientų rankas suriša jūriniu mazgu.
„Ferrari“ klientų rate surasime pasaulio garsenybes, inžinierius, pop kultūros atstovus, oligarchus ir be abejonės – prieštaringos reputacijos valstybių vadovus.
Brunėjaus sultonas – Hassanal Bolkiah, visame pasaulyje žinomas ne tik dėl savo savotiškų pažiūrų, bet ir stulbinamos automobilių kolekcijos, kurioje, neoficialiai duomenimis, slepiasi maždaug 2500 skirtingų ratuočių.
Brunėjaus sultonas, akivaizdu, turi silpnybę išskirtiniams ir itin retiems automobiliams, todėl nenuostabu, jog jis yra vienas seniausių ir gerbiamiausių „Ferrari“ klientų. Būtent jis, bent jau taip teigia keli skirtingi šaltiniai, yra tas žmogus, kuriam buvo sukurtas štai šis unikumas – „Ferrari F50 Bolide“.
Įkvėpimo sėmėsi iš brolio
Kuomet „Ferrari“ oficialiai pristatė ribotos laidos „F50“, bendrovės atstovai teigė, jog tai – bendro naudojimo keliams skirtas Formulės 1 bolidas, su kelią apšviečiančiais žibintais ir tam tikrais patogumais, kaip: magnetola ar valytuvai.
Šis išraiškingas „Ferrari“ modelis, kaip bebūtų keista, su Formulės 1 bolidais turėjo tik keletą subtilių panašumų. „Ferrari F50“ važiuoklė buvo pagaminta iš anglies pluošto, 12 cilindrų variklis turėjo tam tikrų ingredientų „Ferrari 641“ bolido širdies ingredientų. Tai buvo vienintelės savybės, kurias buvo galima susieti su Formulė 1.
Kai „Ferrari“ nusprendė sustabdyti „F50“ modelio gamybą 1997 metais, praėjus vos vieneriems metams po šio įvykio, bendrovės dirbtuvėse gimė štai šis – „Ferrari F50 Bolide“ egzempliorius.
Techniškai – jis niekuo nesiskyrė nuo savo giminaičio ir donoro – „Ferrari F50“. Jis vis dar buvo varomas galiniais ratais, jis vis dar turėjo griausmingai riaumojantį 12 cilindrų variklį, kurį įsiutinti padėdavo 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė. Kardinalūs pasikeitimai slypėjo automobilio eksterjere ir, galbūt, viduje.
Didžiausia bėda yra ta, jog konkrečios ir gamintojo patvirtintintos informacijos praktiškai nėra. Didžioji dalis informacijos – tik spekuliacijos, tačiau žvelgiant į naują „F50 Bolide“ išvaizdą galime drąsiai pasakyti, jog Brunėjaus sultonas norėjo savo automobilių kolekciją papildyti „Ferrari“ automobiliu, kuris primintų žiedinėms lenktynėms skirtą atletą.
Neoficialių šaltinių teigimu, šis projektas turtingam Brunėjos sultonui atsiėjo maždaug 2 milijonus eurų.