Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ferrari daugelį metų į savo automobilius montuodavo tik atmosferinius variklius, kurie skleisdavo nuostabų garsą. Žinoma, buvo keletas išimčių, tačiau atrodo ateityje visi Ferrari kompanijos modeliai gaus benzininius variklius su viena ar dvejomis turbinomis.
Ferrari California tapo pirmuoju klasikinės komponuotės modeliu, kuris turėjo turbininį motorą, tačiau jis tikrai nebus paskutinis. Pasak neoficialių šaltinių, Ferrari kitais metais pristatys atnaujintą 458 Italia, kuri turės 3.8 litro, šešių cilindrų turbininį agregatą. Naujas variklis išvystys net 670 arklio galių ir už senesnį 4.5 litro motorą bus galingesnis net 100 arklio galių.
Ateityje turbininį variklį turėtų gauti ir Ferrari F12 Berlinetta. Pastarasis modelis šiuo metu yra varomas monstriško V12 agregato, kuris išvysto net 740 arklio galių.
Ferrari daugelį metų į savo automobilius montuodavo tik atmosferinius variklius, kurie skleisdavo nuostabų garsą. Žinoma, buvo keletas išimčių, tačiau atrodo ateityje visi Ferrari kompanijos modeliai gaus benzininius variklius su viena ar dvejomis turbinomis.
Ferrari California tapo pirmuoju klasikinės komponuotės modeliu, kuris turėjo turbininį motorą, tačiau jis tikrai nebus paskutinis. Pasak neoficialių šaltinių, Ferrari kitais metais pristatys atnaujintą 458 Italia, kuri turės 3.8 litro, šešių cilindrų turbininį agregatą. Naujas variklis išvystys net 670 arklio galių ir už senesnį 4.5 litro motorą bus galingesnis net 100 arklio galių.
Ateityje turbininį variklį turėtų gauti ir Ferrari F12 Berlinetta. Pastarasis modelis šiuo metu yra varomas monstriško V12 agregato, kuris išvysto net 740 arklio galių.