Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Fernando Alonso – daugelio specialistų teigimu – vienas geriausių Formulės 1 lenktynininkų, todėl natūralu, jog šį lenktynininką savo gretose norėtų matyti daugelio komandų vadovų.
Fernando Alonso šnekučiuodamasis su „Sky Sports F1“ žurnalistais, atskleidė, jog jis atmetė dviejų komandų pasiūlymus. Pirmasis pasiūlymas atkeliavo iš „Red Bull“, o kitas... iš „Renault“.
Fernando Alonso ir „Renault“ kadaise buvo sunkiai įveikiama pora. 2005 ir 2006 metais ispanas tapo Formulės 1 čempionu vairuodamas ne bet kurios kitos, o „Renault“ komandos inžinierių sukurtą bolidą.
„Turėjau galimybę sekančiais metais tapti „Renault“ komandos nariu. Turėjau galimybę sugrįžti į komandą, su kuria laimėjau du čempiono titulus“, – priduria Fernando Alonso.
„Viską apgalvojęs – supratau, jog ši komanda man negali pasiūlyti iššūkio, kurio aš dabar ieškau. Pažvelgus už Formulės 1 ribų, ten aš turiu žymiai daugiau galimybių“, – savo sprendimą pagrindžia ispanų lenktynininkas.
Fernando Alonso – daugelio specialistų teigimu – vienas geriausių Formulės 1 lenktynininkų, todėl natūralu, jog šį lenktynininką savo gretose norėtų matyti daugelio komandų vadovų.
Fernando Alonso šnekučiuodamasis su „Sky Sports F1“ žurnalistais, atskleidė, jog jis atmetė dviejų komandų pasiūlymus. Pirmasis pasiūlymas atkeliavo iš „Red Bull“, o kitas... iš „Renault“.
Fernando Alonso ir „Renault“ kadaise buvo sunkiai įveikiama pora. 2005 ir 2006 metais ispanas tapo Formulės 1 čempionu vairuodamas ne bet kurios kitos, o „Renault“ komandos inžinierių sukurtą bolidą.
„Turėjau galimybę sekančiais metais tapti „Renault“ komandos nariu. Turėjau galimybę sugrįžti į komandą, su kuria laimėjau du čempiono titulus“, – priduria Fernando Alonso.
„Viską apgalvojęs – supratau, jog ši komanda man negali pasiūlyti iššūkio, kurio aš dabar ieškau. Pažvelgus už Formulės 1 ribų, ten aš turiu žymiai daugiau galimybių“, – savo sprendimą pagrindžia ispanų lenktynininkas.