• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Šeštadienį pirmame „Autoplius Fast Lap“ etape net 45 dalyviai pateikė paraišką dalyvauti azartiškose „Race“ lenktynėse. Gera žinia jiems ir žiūrovams – „Race“ lenktynių šiais metais bus dvigubai daugiau.
Paskutiniame praėjusių metų „Autoplius Fast Lap“ etape prie „Race“ starto linijos stojo net 35 automobiliai. Pagal „Nemuno žiedo“ trasos charakteristikas tai yra maksimalus dalyvių kiekis trumpų distancijų lenktynėse. Jos buvo labai įdomios žiūrovams ir patiems dalyviams. Organizatoriai tą dieną suvokė, kad „Race“ populiarumas tik augs, o maksimalaus dalyvių skaičiaus limitas nepadidės.
„Po paskutinių lenktynių kilo mintis nušauti tris zuikius vienu šūviu – priimti daugiau dalyvių, kiek įmanoma suvienodinti automobilius ir suteikti daugiau šlovės silpnesnių automobilių vairuotojams, suskirstant dalyvius į grupes pagal variklių darbinį tūrį“, - pasakoja varžybų organizatorius Giedrius Čenkus.

Šeštadienį pirmame „Autoplius Fast Lap“ etape net 45 dalyviai pateikė paraišką dalyvauti azartiškose „Race“ lenktynėse. Gera žinia jiems ir žiūrovams – „Race“ lenktynių šiais metais bus dvigubai daugiau.
Paskutiniame praėjusių metų „Autoplius Fast Lap“ etape prie „Race“ starto linijos stojo net 35 automobiliai. Pagal „Nemuno žiedo“ trasos charakteristikas tai yra maksimalus dalyvių kiekis trumpų distancijų lenktynėse. Jos buvo labai įdomios žiūrovams ir patiems dalyviams. Organizatoriai tą dieną suvokė, kad „Race“ populiarumas tik augs, o maksimalaus dalyvių skaičiaus limitas nepadidės.
„Po paskutinių lenktynių kilo mintis nušauti tris zuikius vienu šūviu – priimti daugiau dalyvių, kiek įmanoma suvienodinti automobilius ir suteikti daugiau šlovės silpnesnių automobilių vairuotojams, suskirstant dalyvius į grupes pagal variklių darbinį tūrį“, - pasakoja varžybų organizatorius Giedrius Čenkus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1292149_10151852439672188_1126370016_o


Naujos „Race“ klasės
Naujienos štai tokios – „Race“ dalyviai pradedami skirstyti į keturias klases: R1600, R2000, NA2000 ir „Turbo2000“. Pirmoji grupė skirta automobiliams, kurių variklių darbinis tūris nesiekia 1600 kubinių centimetrų. Antra – varikliams iki 2000 cm3. Šios dvi klasės sudarys pirmą grupę ir trasoje varžysis kartu.
Kitoje grupėje – trečia klasė, kurios varikliai didesni nei 2001 cm3 ir yra be papildomo („turbo“ arba mechaninio) pripūtimo. Paskutinė, „Turbo2000“ klasė apjungs visus automobilius, kurių variklių tūriai, pritaikius koeficientą dėl papildomo pripūtimo, viršija 2000 cm3. NA2000 ir „Turbo2000“ trasoje varžysis kartu.

REKLAMA

1268993_10151852439682188_934856279_o


Sistema atrodo paini popieriuje, tačiau labai puikiai išskirsto dalyvaujančius automobilius. Beveik visi automobiliai su turbinomis ar mechaniniais kompresoriais papuola į „Turbo2000“ klasę, o kitose dalyviai išskiskirsto labai demokratiškai.
Kaip jau minėjome, pirmosios dvi silpnesnių automobilių grupės varžysis kartu. Kaip ir NA2000 ir „Turbo2000“ klasių automobiliai. Vadinasi, turėsime net keturis labai karštus startus.
„Visi dalyviai patogiai susiskirstė į grupes. Silpnesnėje pirmoje grupėje startuos 19 dalyvių, galingesnėje – 26. Abi grupės važiuos du kartus, antrose lenktynėse pirmas dešimtukas rotuosis: pirmose lenktynėse finišavęs pirmas startuos dešimtas, antras startuos devintas ir t.t.“, - sako G.Čenkus.

REKLAMA
REKLAMA

1275287_10151852443727188_921340783_o


Į pirmas kiekvienos grupės lenktynes dalyviai rikiuosis pagal kvalifikaciniuose važiavimuose parodytą laiką. Kievienos grupės lenktynininkai turės vos 10 minučių užfiksuoti gerą laiką. Reikės būti ne tik greitais, bet ir išmintingais.
Svoriai
Dar viena svarbi „Race“ naujovė – techniniu reglamentu nustatyti minimalūs automobilių svoriai. Taip stengiamasi išvengti techninių beprotybių, kai labai lengvam kėbului pritaikomas galingas variklis. Minimalaus svorio ribojimai skirti ne tik suvienodinti lenktyniaujančius automobilius, bet ir pasirūpinti jų saugumu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1262656_10151852444457188_1002694328_o


„Pas mus varžosi kėbuliniai automobiliai, kurių konstrukcijos dar gamykloje buvo suprojektuotos veikti avarijos atveju ir apsaugoti vairuotoją ir keleivius. Beprasmis automobilio svorio lengvinimas pjaustant kėbulą, išimant jo detales yra pavojingas“, - sako „Autoplius Fast Lap“ organizatorius Giedrius Čenkus.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų