Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šeštadienis, 5,9 km ilgio „Bikernieki” lenktynių trasa Rygoje. Beveik 70 lenktyninių automobilių, vienas naujas trasos rekordas ir daug nugalėtojų – tokios štai trečiosios 2013-ųjų metų „Autoplius Fast Lap” lenktynės ilgiausioje Baltijos šalių trasoje.
Kovoti su savimi – „Autoplius Fast Lap Time Attack”
Diena prasidėjo pirmaisiais „Time Attack” važiavimais. Varžėsi „Pro” klasės dalyviai, kiek sulėtintoje trasoje greitus ratus suko ir „Street” klasės dalyviai. Su kiekvienu nuvažiuotu ratu dalyviai darėsi vis greitesni, tačiau greičiausių ratų teko palaukti iki vakaro – „Super Lap” rungties. Čia dalyviams suteikiamas vienas šansas – vienas greitas ratas, kurio rezultatas yra vienintelis, lemiantis iškovotą vietą.
„Street” klasėje „Super Lap” važiavimai buvo itin azartiški. „Į vieną sekundę” tilpo net trys lenktynininkai – Nerijus Urbonavičius su „Mitsubishi Lancer Evo V”, Benas Černiauskas su „Honda Civic” ir Ugnius Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer Evo X”. Taip jie ir pasidalino nugalėtojų pakylos laiptelius – Nerijus lipo aukščiausiai, Benas kiek žemiau, Ugnius liko trečias.
Be „dirbtinių” greičio mažinimo zonų lenktyniavę „Pro” klasės dalyviai tokia atkaklia kova nepasižymėjo. Deja, net penki iš „Top 10” automobilių finalo nepasiekė – gedo, lūžo. „Bikernieki” žiedas jiems nebuvo svetingas. Bet vienas žmogus čia jautėsi kaip namuose.
Tai – Marekas Matvejevsas, kuris savo „Lotus Exige” trasoje vairavo greičiausiai. Geriausias jo laikas – 2:31.862. Ir tai – naujas ilgosios 5,9 km ilgio „Bikernieki” trasos rekordas. Jis ir nugalėjo „Super Lap” rungtį „Pro” klasėje.
Antras liko Vytas Bilinskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII”, trečias – Tadas Lučkaitis su „Nissan 240SX”. Tradiciškai ant podiumo lipantis Jonas Poškus jau anksčiau išvažiavo namo – turbina neatlaikė. Ta pati problema ir Gyčiui Vaitulioniui neleido namo važiuoti su šypsena.
„Tiesiojoje turbina dirbo vos 60 proc. pajėgumu. Mašina važiavo kaip guminė”, – prieš pat antrųjų lenktynių startą sakė Gytis Vaitulionis. Šių lenktynių jis ir nebaigė – „Nissan Navara” jį partempė „ant šlipso”.
Gera žinia, kad „Autoplius Fast Lap” saugos automobilis „Nissan Juke Nismo” lenktynių metu turėjo tik vieną darbą – išlydėti dalyvius į vieną 5,9 km ilgio ratą. Incidentų in nesklandumų pavyko išvengti, visi lenktynininkai namus pasiekė sveiki.
Kovoti dėl pozicijų – „Autoplius Fast Lap Race”
Apie „Autoplius Fast Lap Race” lenktynes kalbėti sunku, nes nupasakoti kokia kova vyko abiejuose važiavimuose – neįmanoma. Lenkimų – dešimtys, klaidų – dar daugiau. Taigi, žiūrovams tikrai buvo į ką pažiūrėti.
Pirmas lenktynes laimėjo ilgai pergalės siekęs Tomas Sveikauskas. Jo „Toyota Supra” – tikrai greitas lenktyninis automobilis. Ir „Bikernieki” trasa atskleidė visą jo grožį. Tomas puikiai pasirodė ir antrosiose lenktynėse, todėl bendroje galingiausių automobilių „Extreme Race” įskaitoje jis iškovojo pirmąją vietą.
„Kodėl pasirinkau „Supra”? Nes man šis automobilis patiko nuo vaikystės. Nors virš lovos jo plakato neturėjau, kai ieškojau kuo važiuoti į lenktynių trasą, ilgai negalvojau.”, – dar prieš lenktynes sakė Tomas Sveikauskas. Dabar aišku – pasirinkimas teisingas.
Antras „Extreme Race” įskaitoje liko Vytas Bilinskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII”. Trečias – šio sezono „Autoplius Fast Lap” varžybų naujokas Julius Skirmantas su „Honda Civic”. Jis, beje, net neplanavo lipti ant nugalėtojų pakylos, todėl namo išvažiavo nesulaukęs šampano. Telefonu išgirdęs kvietimą, jis greitai apsisuko ir su dideliu džiaugsmu lipo ant trečio laiptelio.
Kiek silpnesnių automobilių „Super Race” įskaitoje pirmi trys – „Honda” automobiliai. Pirmas – Marius Stankevičius su CRX, antras Airidas Šiaurys su dar vienu CRX ir trečias – Kasparas Skyrelis su „Civic”.
Rekordas pasiektas, iki kito susitikimo!
Lenktyniauti tokioje ilgoje lenktynių trasoje – vienas malonumas. Greitesnė automobiliams skirta trasos dalis ir prijungta kiek lėtesnė, vingiuota, kalvota motociklams skirta dalis garantavo puikų lenktyninį savaitgalį gausiai lietuvių, latvių ir estų lenktynininkų kompanijai.
Lenktynių metu gimė naujas rekordas. Trasoje, kuri iki šiol tik išimtinais atvejais buvo naudojama varžyboms. Ją saugojo 42 teisėjai, nes posūkių čia – daugiau, nei didžiausiuose amerikietiškuose kalneliuose. Jis galios bent iki kitų „Autoplius Fast Lap” metų – 2:31.852.
Kitas „Autoplius Fast Lap” 2013-ųjų sezono etapas – rugsėjo 7 dieną Kačerginės „Nemuno žiedo” lenktynių trasoje. Su lenktynėmis, dideliu šou, puikiomis „Fast Lap” merginomis ir daug džiaugsmo ir lenktynininkams, ir žiūrovams.
Šeštadienis, 5,9 km ilgio „Bikernieki” lenktynių trasa Rygoje. Beveik 70 lenktyninių automobilių, vienas naujas trasos rekordas ir daug nugalėtojų – tokios štai trečiosios 2013-ųjų metų „Autoplius Fast Lap” lenktynės ilgiausioje Baltijos šalių trasoje.
Kovoti su savimi – „Autoplius Fast Lap Time Attack”
Diena prasidėjo pirmaisiais „Time Attack” važiavimais. Varžėsi „Pro” klasės dalyviai, kiek sulėtintoje trasoje greitus ratus suko ir „Street” klasės dalyviai. Su kiekvienu nuvažiuotu ratu dalyviai darėsi vis greitesni, tačiau greičiausių ratų teko palaukti iki vakaro – „Super Lap” rungties. Čia dalyviams suteikiamas vienas šansas – vienas greitas ratas, kurio rezultatas yra vienintelis, lemiantis iškovotą vietą.
„Street” klasėje „Super Lap” važiavimai buvo itin azartiški. „Į vieną sekundę” tilpo net trys lenktynininkai – Nerijus Urbonavičius su „Mitsubishi Lancer Evo V”, Benas Černiauskas su „Honda Civic” ir Ugnius Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer Evo X”. Taip jie ir pasidalino nugalėtojų pakylos laiptelius – Nerijus lipo aukščiausiai, Benas kiek žemiau, Ugnius liko trečias.
Be „dirbtinių” greičio mažinimo zonų lenktyniavę „Pro” klasės dalyviai tokia atkaklia kova nepasižymėjo. Deja, net penki iš „Top 10” automobilių finalo nepasiekė – gedo, lūžo. „Bikernieki” žiedas jiems nebuvo svetingas. Bet vienas žmogus čia jautėsi kaip namuose.
Tai – Marekas Matvejevsas, kuris savo „Lotus Exige” trasoje vairavo greičiausiai. Geriausias jo laikas – 2:31.862. Ir tai – naujas ilgosios 5,9 km ilgio „Bikernieki” trasos rekordas. Jis ir nugalėjo „Super Lap” rungtį „Pro” klasėje.
Antras liko Vytas Bilinskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII”, trečias – Tadas Lučkaitis su „Nissan 240SX”. Tradiciškai ant podiumo lipantis Jonas Poškus jau anksčiau išvažiavo namo – turbina neatlaikė. Ta pati problema ir Gyčiui Vaitulioniui neleido namo važiuoti su šypsena.
„Tiesiojoje turbina dirbo vos 60 proc. pajėgumu. Mašina važiavo kaip guminė”, – prieš pat antrųjų lenktynių startą sakė Gytis Vaitulionis. Šių lenktynių jis ir nebaigė – „Nissan Navara” jį partempė „ant šlipso”.
Gera žinia, kad „Autoplius Fast Lap” saugos automobilis „Nissan Juke Nismo” lenktynių metu turėjo tik vieną darbą – išlydėti dalyvius į vieną 5,9 km ilgio ratą. Incidentų in nesklandumų pavyko išvengti, visi lenktynininkai namus pasiekė sveiki.
Kovoti dėl pozicijų – „Autoplius Fast Lap Race”
Apie „Autoplius Fast Lap Race” lenktynes kalbėti sunku, nes nupasakoti kokia kova vyko abiejuose važiavimuose – neįmanoma. Lenkimų – dešimtys, klaidų – dar daugiau. Taigi, žiūrovams tikrai buvo į ką pažiūrėti.
Pirmas lenktynes laimėjo ilgai pergalės siekęs Tomas Sveikauskas. Jo „Toyota Supra” – tikrai greitas lenktyninis automobilis. Ir „Bikernieki” trasa atskleidė visą jo grožį. Tomas puikiai pasirodė ir antrosiose lenktynėse, todėl bendroje galingiausių automobilių „Extreme Race” įskaitoje jis iškovojo pirmąją vietą.
„Kodėl pasirinkau „Supra”? Nes man šis automobilis patiko nuo vaikystės. Nors virš lovos jo plakato neturėjau, kai ieškojau kuo važiuoti į lenktynių trasą, ilgai negalvojau.”, – dar prieš lenktynes sakė Tomas Sveikauskas. Dabar aišku – pasirinkimas teisingas.
Antras „Extreme Race” įskaitoje liko Vytas Bilinskas su „Mitsubishi Lancer Evo VIII”. Trečias – šio sezono „Autoplius Fast Lap” varžybų naujokas Julius Skirmantas su „Honda Civic”. Jis, beje, net neplanavo lipti ant nugalėtojų pakylos, todėl namo išvažiavo nesulaukęs šampano. Telefonu išgirdęs kvietimą, jis greitai apsisuko ir su dideliu džiaugsmu lipo ant trečio laiptelio.
Kiek silpnesnių automobilių „Super Race” įskaitoje pirmi trys – „Honda” automobiliai. Pirmas – Marius Stankevičius su CRX, antras Airidas Šiaurys su dar vienu CRX ir trečias – Kasparas Skyrelis su „Civic”.
Rekordas pasiektas, iki kito susitikimo!
Lenktyniauti tokioje ilgoje lenktynių trasoje – vienas malonumas. Greitesnė automobiliams skirta trasos dalis ir prijungta kiek lėtesnė, vingiuota, kalvota motociklams skirta dalis garantavo puikų lenktyninį savaitgalį gausiai lietuvių, latvių ir estų lenktynininkų kompanijai.
Lenktynių metu gimė naujas rekordas. Trasoje, kuri iki šiol tik išimtinais atvejais buvo naudojama varžyboms. Ją saugojo 42 teisėjai, nes posūkių čia – daugiau, nei didžiausiuose amerikietiškuose kalneliuose. Jis galios bent iki kitų „Autoplius Fast Lap” metų – 2:31.852.
Kitas „Autoplius Fast Lap” 2013-ųjų sezono etapas – rugsėjo 7 dieną Kačerginės „Nemuno žiedo” lenktynių trasoje. Su lenktynėmis, dideliu šou, puikiomis „Fast Lap” merginomis ir daug džiaugsmo ir lenktynininkams, ir žiūrovams.