Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Finalo puokštės” lenktynėmis baigėsi azartiškas 2013-ųjų metų „Fast Lap” sezonas. Kačerginėje prizus išsidalino visų klasių nugalėtojai, lenktynių metu kompaniją jiems palaikė 1000 AG galios „drago“ bolidas, būrys „drifterių” ir tūkstančiai žiūrovų. Laimingiausiais namo išvyko abu „Race” važiavimus laimėjęs Andrius Firantas su „Honda S2000” ir greičiausias absoliučioje „Time Attack” įskaitoje latvis Mareksas Matvejevsas su „Lotus Exige”.
„Time Attack”
Atskiro starto „Fast Lap Time Attack” varžybose intriga buvo tokia: trys lenktynininkai galėjo namo išsivežti 2013-ųjų čempiono titulą. Viskas sprendėsi finaliniuose „Super Lap” važiavimuose. Lyderiu čia atvykęs Mareksas Matvejevsas galėjo važiuoti ramiai, pelnyti keletą taškų ir ramiai Latvijon išsivežti prizus. Bet ne, Mareksas „spaudė” kiek galėjo ir finišą pasiekė antru geriausiu rezultatu „Super Lap” važiavimuose.
Jį visomis 1,7 sek. aplenkė, ir iš karto pasakysime, kad to nepakako, Jonas Poškus, šiandien „Nemuno žiede” parodęs 1:18.904. Po eilės techninių problemų su „Mitsubishi Evo VIII” varikliu, Jonas pelnytai gavo užlipti ant pirmojo nugalėtojų pakylos laiptelio. Tačiau, yra kaip yra ponas Jonas švenčia pergalę šiandien, ponas Mareksas švenčia pergalę už visus metus.
Beje, trečią rezultatą šeštadienį parodė į „Fast Lap” grįžęs Egidijus Bulotas. Jo „chirurginiame” garaže sutvertas „Porsche 968EBR” nuo Jono „Evo” atsiliko 2,3 sek. Egidijaus „Super Lap” laikas – 1:19.600.
Deja, Egidijus atsisakė dalyvauti tradiciniame šampano purslų vakarėlyje, todėl konkurentai, bet labai geri bičiuliai lietuvis Jonas ir latvis Mareksas išsimaudė dviese. Šampano jie negailėjo, šventė savo pergales kaip pridera.
„Race”
Andrius Firantas. Dvi savaitės iki šeštadienio „Finalo puokštės” lenktynių jo tėtis liepė susirinkti mašiną į krūvą ir važiuot palenktyniaut. Nepagalvokite, Andrius nėra jaunas vaikinas, kad tėtis picerijoje jam rinktų patiekalus. Andrius ir pats yra tėtis (su tuo „Fast Lap” komanda jį ir sveikina). Tačiau jo tėvo tartas žodis buvo ypatingai laiku ir vietoje. Mat štai kas nutiko šeštadienio „Race” važiavimuose.
Pateisindamas savo „Shumio” pravardę, Andrius pirmuose „Race” važiavimuose startavo iš pirmosios pozicijos – ją pelnė rytinės kvalifikacijos metu – ir prieš save nematydamas nei vieno konkurento į finišą atvyko pirmas. Pirma pergalė „Honda S2000” vairuotojo rankose. Jam už nugaros liko pirmą kartą „Fast Lap” gėrybių paragavęs Martynas Griška su „Opel Speedster”. Atsiprašome, su „Lotus 116”!
Norime pažymėti, kad trečiąją vietą šiame važiavime pelnė ir po ilgo ir sunkaus darbo savo talentą greičiu pavertęs Tauras Tunyla su publikos simpatija – „Mazda Miata”.
Antrose „Race” lenktynėse Andrius Firantas startavo iš dešimtosios pozicijos – tokia „Autoplius Fast Lap Race” sistema, antros lenktynės vyksta lyderiams susikeitus. Bet ir čia „Honda” gerbėjas neturėjo konkurencijos – greitai aplenkė visus ir jau ketvirtame rate išsiveržė į pirmąją vietą. Šeštadienis Kačerginėje – be abejonės – gali būti pavadintas „Firantadieniu”.
Jis už nugaros paliko pirmame važiavime techninių nesklandumų nukamuotą Gediminą Bilinską su BMW E30 ir trečiu likusį lengvą ir greitą „Lotus 116” su Martynu Griška. Bendroje abiejų „Race” važiavimų įskaitoje lyderiai pasiskirstė taip: Firantas, Griška, Tunyla. Visi jie maudėsi šampano pursluose.
Reziume
80 dalyvių „Time Attack” sesijose, 35 „Race” dalyviai, „dragas”, „driftas”, „Fast Lap” merginos, Vaiperio muzika, 40 ypač „kietų” automobilių ekspozicija „Show off” kampelyje, dešimt greičiausių Lietuvoje superautomobilių ekspozicijoje – toks štai „Fast Lap” 2013-ųjų sezono baigiamasis etapas „Finalo puokštė”.
Nuotraukos - Žilvino Drevinsko
„Finalo puokštės” lenktynėmis baigėsi azartiškas 2013-ųjų metų „Fast Lap” sezonas. Kačerginėje prizus išsidalino visų klasių nugalėtojai, lenktynių metu kompaniją jiems palaikė 1000 AG galios „drago“ bolidas, būrys „drifterių” ir tūkstančiai žiūrovų. Laimingiausiais namo išvyko abu „Race” važiavimus laimėjęs Andrius Firantas su „Honda S2000” ir greičiausias absoliučioje „Time Attack” įskaitoje latvis Mareksas Matvejevsas su „Lotus Exige”.
„Time Attack”
Atskiro starto „Fast Lap Time Attack” varžybose intriga buvo tokia: trys lenktynininkai galėjo namo išsivežti 2013-ųjų čempiono titulą. Viskas sprendėsi finaliniuose „Super Lap” važiavimuose. Lyderiu čia atvykęs Mareksas Matvejevsas galėjo važiuoti ramiai, pelnyti keletą taškų ir ramiai Latvijon išsivežti prizus. Bet ne, Mareksas „spaudė” kiek galėjo ir finišą pasiekė antru geriausiu rezultatu „Super Lap” važiavimuose.
Jį visomis 1,7 sek. aplenkė, ir iš karto pasakysime, kad to nepakako, Jonas Poškus, šiandien „Nemuno žiede” parodęs 1:18.904. Po eilės techninių problemų su „Mitsubishi Evo VIII” varikliu, Jonas pelnytai gavo užlipti ant pirmojo nugalėtojų pakylos laiptelio. Tačiau, yra kaip yra ponas Jonas švenčia pergalę šiandien, ponas Mareksas švenčia pergalę už visus metus.
Beje, trečią rezultatą šeštadienį parodė į „Fast Lap” grįžęs Egidijus Bulotas. Jo „chirurginiame” garaže sutvertas „Porsche 968EBR” nuo Jono „Evo” atsiliko 2,3 sek. Egidijaus „Super Lap” laikas – 1:19.600.
Deja, Egidijus atsisakė dalyvauti tradiciniame šampano purslų vakarėlyje, todėl konkurentai, bet labai geri bičiuliai lietuvis Jonas ir latvis Mareksas išsimaudė dviese. Šampano jie negailėjo, šventė savo pergales kaip pridera.
„Race”
Andrius Firantas. Dvi savaitės iki šeštadienio „Finalo puokštės” lenktynių jo tėtis liepė susirinkti mašiną į krūvą ir važiuot palenktyniaut. Nepagalvokite, Andrius nėra jaunas vaikinas, kad tėtis picerijoje jam rinktų patiekalus. Andrius ir pats yra tėtis (su tuo „Fast Lap” komanda jį ir sveikina). Tačiau jo tėvo tartas žodis buvo ypatingai laiku ir vietoje. Mat štai kas nutiko šeštadienio „Race” važiavimuose.
Pateisindamas savo „Shumio” pravardę, Andrius pirmuose „Race” važiavimuose startavo iš pirmosios pozicijos – ją pelnė rytinės kvalifikacijos metu – ir prieš save nematydamas nei vieno konkurento į finišą atvyko pirmas. Pirma pergalė „Honda S2000” vairuotojo rankose. Jam už nugaros liko pirmą kartą „Fast Lap” gėrybių paragavęs Martynas Griška su „Opel Speedster”. Atsiprašome, su „Lotus 116”!
Norime pažymėti, kad trečiąją vietą šiame važiavime pelnė ir po ilgo ir sunkaus darbo savo talentą greičiu pavertęs Tauras Tunyla su publikos simpatija – „Mazda Miata”.
Antrose „Race” lenktynėse Andrius Firantas startavo iš dešimtosios pozicijos – tokia „Autoplius Fast Lap Race” sistema, antros lenktynės vyksta lyderiams susikeitus. Bet ir čia „Honda” gerbėjas neturėjo konkurencijos – greitai aplenkė visus ir jau ketvirtame rate išsiveržė į pirmąją vietą. Šeštadienis Kačerginėje – be abejonės – gali būti pavadintas „Firantadieniu”.
Jis už nugaros paliko pirmame važiavime techninių nesklandumų nukamuotą Gediminą Bilinską su BMW E30 ir trečiu likusį lengvą ir greitą „Lotus 116” su Martynu Griška. Bendroje abiejų „Race” važiavimų įskaitoje lyderiai pasiskirstė taip: Firantas, Griška, Tunyla. Visi jie maudėsi šampano pursluose.
Reziume
80 dalyvių „Time Attack” sesijose, 35 „Race” dalyviai, „dragas”, „driftas”, „Fast Lap” merginos, Vaiperio muzika, 40 ypač „kietų” automobilių ekspozicija „Show off” kampelyje, dešimt greičiausių Lietuvoje superautomobilių ekspozicijoje – toks štai „Fast Lap” 2013-ųjų sezono baigiamasis etapas „Finalo puokštė”.
Nuotraukos - Žilvino Drevinsko