• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip žinote patys, Farerų salos – autonominis Danijos regionas, kuris pasižymi ypatingai vaizdingomis vietovėmis.
Šiame pasaulio kampelyje gyvena tik apie 50 tūkst. žmonių. Daugelis iš jų dirba žuvininkystės pramonėje, dėvi languotus marškinius, vilnonius megztinius ir kasdien į reikiamą tašką keliauja naudodamiesi automobiliu, nes tai tiesiog patogiausias būdas nusigauti iš vieno taško į kitą.
Farerų salose netrūksta nei salas jungiančių tiltų ar tunelių, tačiau prieš ketverius metus prasidėjusios statybos vietinių gyventojų kasdienybę pakeis kardinaliai.
Kaip ir daugelis kitų infrastruktūros objektų, taip ir šis buvo pradėtas tam, jog palengvintų vietinių gyventojų susisiekimą su pagrindiniais miestais, tačiau trumpesnės kelionės turi dar vieną privalumą – sumažėjusią taršą.
Kelerius metus trukusios statybos šį kartą sujungė dvi didžiausias Farerų salas – Streimojų ir Eistrojų.
Projekto autoriai teigia, jog šis inžinerinis šedevras pareikalavo trijų su puse milijardo kronų siekiančių investicijų. Vis dėlto, žaviausia šio infrastruktūros objekto savybė – žiedinė sankryža.
Tunelį projektavę inžinieriai taip pat į pagalbą pasitelkė garsų menininką – Trondurą Paturssoną. Jam buvo patikėta gana svarbi užduotis – tuneliui suteikti daugiau spalvų, o tiksliau – sukurti dekoratyvinį apšvietimą, kuris vairuotojams neleistų nuobodžiauti kelionės metu.
Šių investicijų dėka, vietos gyventojų ar turistų kelionė iš Torshauno į Runaviką (arba atvirkščiai) sutrumpės nuo 64 iki vos 16 minučių. O tai – juntamas pokytis.

VIDEO


Kaip žinote patys, Farerų salos – autonominis Danijos regionas, kuris pasižymi ypatingai vaizdingomis vietovėmis.
Šiame pasaulio kampelyje gyvena tik apie 50 tūkst. žmonių. Daugelis iš jų dirba žuvininkystės pramonėje, dėvi languotus marškinius, vilnonius megztinius ir kasdien į reikiamą tašką keliauja naudodamiesi automobiliu, nes tai tiesiog patogiausias būdas nusigauti iš vieno taško į kitą.
Farerų salose netrūksta nei salas jungiančių tiltų ar tunelių, tačiau prieš ketverius metus prasidėjusios statybos vietinių gyventojų kasdienybę pakeis kardinaliai.
Kaip ir daugelis kitų infrastruktūros objektų, taip ir šis buvo pradėtas tam, jog palengvintų vietinių gyventojų susisiekimą su pagrindiniais miestais, tačiau trumpesnės kelionės turi dar vieną privalumą – sumažėjusią taršą.
Kelerius metus trukusios statybos šį kartą sujungė dvi didžiausias Farerų salas – Streimojų ir Eistrojų.
Projekto autoriai teigia, jog šis inžinerinis šedevras pareikalavo trijų su puse milijardo kronų siekiančių investicijų. Vis dėlto, žaviausia šio infrastruktūros objekto savybė – žiedinė sankryža.
Tunelį projektavę inžinieriai taip pat į pagalbą pasitelkė garsų menininką – Trondurą Paturssoną. Jam buvo patikėta gana svarbi užduotis – tuneliui suteikti daugiau spalvų, o tiksliau – sukurti dekoratyvinį apšvietimą, kuris vairuotojams neleistų nuobodžiauti kelionės metu.
Šių investicijų dėka, vietos gyventojų ar turistų kelionė iš Torshauno į Runaviką (arba atvirkščiai) sutrumpės nuo 64 iki vos 16 minučių. O tai – juntamas pokytis.

VIDEO


REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų