Pirmasis naujuosius nustatymus išmėgino Italijos sportininkas Mattia Pasini. Išlipęs iš komandos 14-uoju startiniu numeriu pažymėto „Ligier JS P320” bolido, sportininkas džiaugėsi treniruotės metu puikiai jautęs tiek patį automobilį, tiek jo stabdžius, patiko valdymas trasos posūkiuose. Po jo į trasą išvažiavo 19-metis lenkas Mateusz Kaprzyk, komandos gretas papildęs praėjusio etapo metu. Jam nuvažiavus septynis ratus, už automobilio vairo pirmam ir paskutiniam kartui prieš lenktynių startą už vairo sėdo Julius Adomavičius.
Jaunojo Lietuvos sportininko pademonstruotas geriausias laikas trasoje vos keliomis šimtosios dalimis atsiliko nuo geriausio bendro komandos treniruotės laiko: vertinant kitų 15 komandų pajėgumus, rezultatas iš ties atrodė neprastas. Nors sportininkas savo važiavimu ir buvo patenkintas, teigė žinantis, kad tikrai gali geriau bei galėjo būti greitesnis: pademonstruotas tempas pasiektas važiuojant su ganėtinai pavargusiomis padangomis.
„Tiek aš pats, tiek ir komanda, manau, patenkinti mano šios dienos pasirodymu. Pirmieji du trasos sektoriai atrodo ganėtinai gražiai, dar galiu greitėti trečiame trasos sektoriuje,“ – sakė Julius. Trečiasis sektorius apima Mistralio tiesiąją ir smagiuosius po jos einančius ganėtinai aštrius posūkius.
Kvalifikacija komandai nebuvo tokia sėkminga, kaip norėta: iš 16 „LMP 3” įskaitoje važiuojančių komandų, šis komandos „Inter Europol Competition“ bolidas užėmė 15 poziciją. Lenktynėse podiumą (ar šiuo atveju starto poziciją rikiuotėje) gali nulemti vos kelios šimtosios sekundės dalys.
Šiuo atveju, didžiausias krūvis teks ne tik sekmadienį lenktynėse startuosiančiam ir jį keičiantiems vairuotojams, bet ir sustojimo laikui bei komandos strategijai: tokiu atveju kovojant dėl podiumo svarbus ne tik kiekvienas komandos žingsnis, bet ir konkurentų klaidos, kurias reikia išnaudoti tinkamai. Tiesa, pats sustojimo laikas, kuomet keičiasi vairuotojai, šioje trasoje turi trukti bent 104 sekundes. Tokios trukmės sustojimai privalomi du, kaskart keičiant vairuotoją.
Įspūdingos sekmadienio lenktynės
Lenktynėse startavo italas Mattia, kuris savo pasirodymu nustebino ne vieną komandą: iškart po starto jis sugebėjo atkovoti net aštuonias pozicijas. Lenktynėms pasiekus vidurį, o Italijos sportininkui nuvažiavus dvi valandas, prie vairo sėda Julius. Tuo metu komanda ne tik prisivijusi lyderius, bet ir užima antrąją vietą klasėje. Žinoma, sustojimas rikiuotę kiek perstumdo. Kitam komandos automobiliui (startinis numeris 13) lenktynės baigėsi kur kas anksčiau – po sportinio incidento su „Ferrari“, jie iš lenktynių pasitraukė dar antrą lenktynių valandą – taip įskaitoje liko tik 15 komandų.
Viso savo važiavimo metu, Julius išlaikė 4 poziciją. Likus vienai valandai ir 18 minučių, konkurentų komanda trasoje pametė ratą, taip užleisdami Juliaus komandą į priekį.
Likus 59 minutėms iki lenktynių finišo, vairavimo estafetę perėmė Lenkijos sportininkas. Po sustojimo į lenktynes komanda grižo būdami 7-oje pozicijoje savo klasėje. Panašiu metu stojo ir daugelis kitų, toje pačioje įskaitoje važiuojančių komandų, tačiau netinkamai paskaičiavus sustojimo laiką ir šiam esant per trumpam, ekipos susirinko baudas, taip bendroje suvestinėje nukrisdami žemyn per kelias pozicijas. Deja, kai kurios komandos sugebėjo pilnai išnaudoti prieš buvusią saugos automobilio fazę: tinkama strategija leido jiems įsiveržti į priekį.
Likus 45 minutėms iki finišo, užsidegė vieno iš „LMP 3” klasės automobilis ir visoje trasoje pasirodė geltonos vėliavos ir lenktynės ganėtinai ilgai buvo tęsiamos „FCY“ – „Full Course Yellow“ taisyklėmis. Šios fazės metu, visos ekipos privalo išlaikyti maksimalų 80 km /val. greitį. Likus pusvalandžiui iki finišo, lenktynės buvo pratęstos, „Inter Europol Competition“ komandai užimant šeštąją vietą savo klasėje.
Šioje pozicijoje komanda važiavo iki pat finišo. Nors iš priešpaskutinės vietos startavusi ekipa ir pasiekė ganėtinai aukštą poziciją, Lietuvos sportininkas rezultatu nesidžiaugė, tikėdamas, kad buvo galima pasiekti kur kas aukštesnę vietą.
„Gaila, bet šį kartą pakišo koja tiek mūsų pozicija trasoje, kuomet iki galo negalėjome išnaudoti saugos automobilio fazės, tiek strateginiai niuansai, ir, manau, mūsų tempas. Viskas susidėjo į vieną. Nesu iki galo patenkintas ir savo važiavimu: manau, pradžioje padariau klaidą, pažeisdamas automobilio apačią, todėl jis nepakluso man taip, kaip treniruočių metu. Kol pripratau prie kitokio važiavimo ir kitokių trajektorijų posūkiuose, jau ir baigėsi mano važiavimui skirtas laikas. Į pabaigą pradėjau greitėti, tačiau nei vieno rato daugiau nebūčiau nuvažiavęs – būtų pasibaigęs kuras. Tokios tos lenktynės, kitam komandos automobiliui pasisekė dar mažiau. Dar turime tris etapus prieš akis ir jokių galimybių suklysti, tuomet bendroje taškų suvestinėje galėsime palypėti aukščiau.“ – sakė Julius Adomavičius.
Kitas „European Le Mans“ serijos etapas – Monzos trasoje liepos 11 dieną.