Ketvirtadienio treniruočių patirtys
„LMP 3” (ir kitų šios serijos klasių dalyvių, kaip „LMP 2” bei “LMGTE”) laukė dviguba treniruotė – rytinė ir popietinė. Ryte komanda ir lenktynininkai dirbo su pačiais automobilių nustatymais ir reguliavimais: siekiant maksimalaus stabilumo, geriausio padangos sukibimo, ir, tuo pačiu – geriausio rezultato trasoje.
Nors neoficialių treniruočių metu komanda naudojo toli gražu ne pačios naujausios padangos, nustatymams ir technikos kalibravimui to visiškai užteko. Po pirmosios ganėtinai trumpos treniruotės sesijos, po pietų laukė kur kas daugiau treniruočių 5,771 km ilgio trasoje. Nors kai kuriuos papildomus elementus (pvz., stabdžių balansą) gali reguliuotis ir patys sportininkai važiavimo metu, didžioji dalis darbų padaroma komandos inžinierių, bolidą kaskart prieš lenktynes reguliuojant pagal konkrečią trasą.
Ryte pravažiavęs apie 11 ratų, Lietuvos sportininkas Julius Adomavičius neslėpė, kad lūkesčiai (ar nusiteikimas) prieš etapą buvo kiek kitokie. Po treniruočių simuliatoriumi ir teorinių žinių apie trasos konfigūraciją ir reljefą, kai kurios trasos ribos (vadinamieji kerbai) kur kas aštresni, o Mistralio tiesioji – velniškai ilga ir greita, tad po jos aštrių dešinių posūkių serija – ganėtinai pavojinga.
Po truputį jaukinantis bolidą, popietinės treniruočių sesijos metu po Mistralio tiesiosios, kuri yra 1,8 km ilgio, Julius jau buvo pasiekęs 277 km/val. greitį. Tiesa, trasoje važiuojantys „LMP 2” tipo automobiliai už lietuvio valdomą „LMP 3” tipo „Ligier JS P320 – Nissan“ (ir kitus šios klasės bolidus) – apie 7 sekundėmis greitesni: žinant, kad šio tipo lenktynėse pirmą ir dvyliktą vietas gali skirti vos šimtosios sekundės dalys, tai – itin didelis skirtumas.
Deja, treniruočių metu varžybų sustabdymų ir raudonų vėliavų išvengti nepavyko, tad visi komandos sportininkai sėkmingai išmėginti trasos nespėjo, tam bus skirta oficialių treniruočių diena - penktadienis. Visi komandos sportininkai turėjo bendrą 1,5 valandos trukmės treniruotę nuo 13 valandos (14 valandos Lietuvos laiku), o nuo 16.30 valandos pusvalandis skirtas tik FIA bronzinių licencijų turėtojams: toks sportininkas kiekvienoje šioje bei „LMGTE“ įskaitose dalyvaujančiose komandose – privalomas. Juliaus Adomavičiaus atstovaujamoje komandoje „Inter Europol Competition” tai – 35 metų italas Mattia Pasini, daugiau žinomas kaip daugkartinis pasaulinių „Moto GP“ lenktynių nugalėtojas ir čempionas, automobilių sportą išmėginęs visai neseniai.
Kitas Juliaus komandos draugas – jaunasis Lenkijos sportininkas Mateusz Kaprzyk, karjerą 2014 metais pradėjęs kartingo sporte, 2019-aisiais savo jėgas išmėginęs kėbulinių automobilių varžybose, „Porsche Sprint Challenge Central Europe“ serijoje.
Penktadienio nuotykiai
Treniruočių diena Juliui Adomavičiui prasidėjo... egzaminu universitete. Nuotoliniu būdu atsiskaitęs, praktiškai iš egzamino Lietuvos sportininkas šoko tiesiai į sportinį automobilį. Treniruočių metu, inžinieriai nuolat keitė nustatymus, siekdami tobulumo ir maksimalaus bolido sukibimo su trasa: keli milimetrai reguliuojant ir automobilio valdymas posūkiuose kardinaliai keičiasi.
„Iš tikrųjų, abi treniruočių dienos, tiek vakar laisvos treniruotės, tiek šiandienos pirmoji sesija oficialiųjų, skirtos automobilio kalibravimui ir geriausiam galimam sureguliavimui pagal esamą trasą. Tiek ir mano, tiek ir komandos draugų važiavimo metu, ieškojome geriausių sprendimų, kad „nebėgtų“ automobilio galas, tuo pačiu, užtikrinant ir maksimaliai gerą tempą. Šiandien beliko mūsų „bronzinio vairuotojo“ treniruotė ir darbas trasoje tęsis rytoj ryte. Šiandien vakare dar laukia susirinkimas ir namų darbai.“ – teigė Julius Adomavičius.
Komandos laukia dar viena treniruotė šeštadienio rytą, nuo 9.00 valandos. Tai – paskutiniai 1,5 h trukmės „pasispardymai“ prieš 14 h įvyksiančią kvalifikaciją: pastarosios - vos 10 minučių. Pagal preliminarų dalyvių sąrašą, „European Le Mans“ serijos trečiajam etapui ruošėsi 42 komandos, iš kurių 15 varžysis toje pačioje „LMP 3” įskaitoje, kaip ir Juliaus komanda.