Matvey Furazhkinui yra 19 metų, o savo lenktynininko karjerą jis pradėjo nuo aštuonerių.
„Autokrose pasiekiau viršūnę, todėl tenka ieškoti naujų išbandymų. Tikiu, kad autokrosas yra geriausia mokykla ralio krosui. Tai supratęs, iš bagio persėdau į kėbulinį automobilį ir šiais metais dalyvaudamas šioje kategorijoje stengiuosi perprasti automobilio valdymą, jo svorį ir kitus dalykus, kad kuo lengviau būtų pereiti į ralio krosą, nes ši disciplina labai vilioja“, - sakė M. Furazhkinas.
Pirmą kartą prie lenktyninio kėbulinio automobilio vairo (taip pat „Škoda Fabia“) jis sėdo 2018 metų sezono pabaigoje, Italijoje vykusiame Europos autokroso čempionato etape, kur šventė pergalę. Europos autokroso istorijoje jis tapo jauniausiu etapo nugalėtoju, laimėjusiu savo debiutinėse lenktynėse, prieš tai neturėjęs jokių treniruočių.
Jaunasis lenktynininkas yra labai motyvuotas ir nori kuo greičiau pereiti į ralį krosą bei išbandyti jėgas superautomobilių klasėje ir šiam tikslui pasirinko lietuvišką „ES Motorsport““ komandą. „Mes pasirinkome „ESmotorsport“, nes matome šios komandos potencialą ir orientaciją į kuo geresnius rezultatus, o tai atitinka mūsų viziją“, - sakė Rusijos lenktynininkas.
Nenumaldomai artėjant Prancūzijos etapui, „ES Motorsport“ komanda ruošiasi testams su naujuoju vairuotoju, kuriam reikės susipažinti su nauja technika bei ją išmėginti prieš startuojant varžybose.
„Džiaugiuosi, kad prie mūsų komandos Prancūzijoje prisijungs Matvey Furazhkinas, su kuriuo jau vos po pirmojo susitikimo radome bendrą kalbą. Smagu, kad tiek jo, tiek mūsų vizija sutampa. Esame motyvuoti dirbti su motyvuotais profesionaliais lenktynininkais ir tikimės, kad Matvey patirtis autokrose tikslingai pereis į ralį krosą“, - kalbėjo „ES Motorsport“ komandos vadovas Robertas Maneikis.
Ralio kroso ir autokroso disciplinos skiriasi tuo, kad autokrose lenktynininkai varžosi tik ant žvyro dangos bei neturi „Joker“ rato.