Vienas Europos autokroso čempionato lyderių taip pat pasidžiaugė, kad šįkart pavyko išvengti aršių čekų sportininkų atakų. Klaipėdietis teigė, kad prieš varžybas sklandė gandai apie būsimus „komandinius žaidimus“, todėl paprašė teisėjų atkreipti dėmesį į kai kurių varžovų elgesį.
„Šia prasme etapas „Novi Paka“ trasoje maloniai nustebino, nes arbitrai iš tiesų dirbo tiksliai ir principingai. Viename kvalifikacinių važiavimų už itin agresyvų vairavimą jie diskvalifikavo trasos šeimininką ir čempionato lyderį Vaclavą Fejfarą („Novi Paka“ priklauso klubui, kuriame sportuoja V. Fejfaras; neatsitiktinai 2001-aisiais šis pilotas čia užfiksavo geriausią vieno rato įveikimo laiką: 930 metrų per 37 sekundes). Žinoma, tai nesutrukdė jam laimėti namų lenktynių finalo. Čia jokių didelių siurprizų nebuvo – visi iš pirmosios eilės startavę taip ir finišavo: V. Fejfaras, antras Otkaras Vyborny ir aš. Teoriškai vietų ir galimybių bandymams lenkti varžovus buvo, bet praktiškai dėl nerealaus kiekio skysto purvo, tiškusio ant stiklo, taip buvo beveik neįmanoma. Priartėjus prie antroje vietoje po starto įsitvirtinusio Otkaro valytuvai vos ne vos pajėgdavo išsklaidyti molio skiedinį“, – teigė P. Pleskovas.
TSK „Baltijos sportas“ lenktynininko teigimu, svarbiausia kad Čekijoje pavyko atitrūkti nuo 4-oje vietoje bendroje įskaitoje esančio Mirsolavo Neumanno (60 taškų). Šis kroso meistras „Novi Paka“ trasoje finišavo tik šeštas. Tiesa, trimis taškais nuo Pauliaus nutolo antroje vietoje įsitvirtinęs O. Vyborny (90 taškų), kuris tiek pat sumažino atsilikimą nuo sezono lyderio V. Fejfaro (99 taškai).
Po dviejų savaičių ketvirtasis Europos automobilių kroso čempionato etapas vyks Prancūzijoje, Saint de Montaigu esančioje „Circuit du Bouvreau“ trasoje.