Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Europos naujų automobilių vertinimo programoje „Euro NCAP“ sėkmingai pasižymėjo komercinis „Fiat Ducato“. Surinkęs net 88 proc. bendrų vertinimo balų „Fiat Ducato“ gerokai aplenkė varžovus ir tapo pirmuoju platininį įvertinimą pelniusiu furgonu.
„Tai vienas svarbesnių pripažinimų šiam modeliui. Komercinių automobilių svoris ir dydis, kelia kur kas didesnę grėsmę kitiems eismo dalyviams, tad gamintojas jau ilgus metus deda milžiniškas pastangas šias grėsmes eliminuoti, tad gautas įvertinimas kaip tik tai ir patvirtino“, – sako „Fiat Professional“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.
Praėjusiais metais „
Fiat Ducato“ pelnė bronzą, tuo tarpu tyrimus vykdžiusi „Euro NCAP“ atkreipė dėmesį į prastą kitų komercinių automobilių saugumo įrangos lygį.
Jau po kelių metų nauji teisiniai reikalavimai įpareigos gamintojus furgonuose įdiegti bazines apsaugos nuo susidūrimo sistemas, kurios jau plačiai naudojamos lengvuosiuose automobiliuose, tačiau „Euro NCAP“ skelbdama furgonų saugumo reitingus, siekia paskatinti gamintojus anksčiau pradėti diegti pažangesnes sistemas.
Kas yra „Euro NCAP“ furgonų saugumo reitingas?
„Euro NCAP“ šiemet apžvelgė 19 geriausiai parduodamų furgonų Europoje ir tik vienas į vertinimo sąrašą pakliuvęs furgonas buvo įvertintas kaip „nerekomenduojamas“. Pernai tokių furgonų buvo penki.
„Opel Movano“, kuris dabar gaminamas ant naujosios „Stellantis“ platformos, kartu su „Renault Master“ sulaukė bronzinio įvertinimo šiemet. Tai pavyko pasiekti dėl nedidelių, bet ženklių greičio kontrolės ir eismo juostų sistemų patobulinimų. Beje, „Nissan Interstar“ (buvęs „Nissan NV400“) taip pat įdiegė šiuos patobulinimus, tačiau jame nėra montuojama autonominio avarinio stabdymo sistemos (Autonomous Emergency Braking – AEB), tad jis pateko į nerekomenduojamų furgonų kategoriją.
„Fiat Ducato“ patobulinimai dėl esminių saugumo pakeitimų apima pažangias nuo susidūrimo su pėsčiaisiais ir dviratininkais saugančias sistemas, kurios buvo puikiai įvertintos testų metu.
Gavęs 88 proc. bendrą vertinimą „Fiat Ducato“ gerokai aplenkė varžovus ir tapo pirmuoju platininį įvertinimą pelniusiu furgonu.
„Euro NCAP“ testuoja furgonus su standartine arba pasirenkama saugumo įranga, taigi vertinimai atspindi tai, ką galima gauti iš kiekvieno furgono. Nepaisant „Euro NCAP“ kritikos kitiems automobilių gamintojams, įrangos pritaikymo požiūriu per dvylika mėnesių mažai kas pasikeitė, o saugumo įranga, kituose modeliuose vis dar yra siūloma kaip papildomo paketo dalis.
„Sunkiai paaiškinimas kitų gamintojų požiūris. Taupymas saugumo sąskaita – ne ta vieta, tad nė kiek neabejoju, kad tai įvertins ir patys klientai“, – pabrėžia A. Ardzevičius.
Europos naujų automobilių vertinimo programoje „Euro NCAP“ sėkmingai pasižymėjo komercinis „Fiat Ducato“. Surinkęs net 88 proc. bendrų vertinimo balų „Fiat Ducato“ gerokai aplenkė varžovus ir tapo pirmuoju platininį įvertinimą pelniusiu furgonu.
„Tai vienas svarbesnių pripažinimų šiam modeliui. Komercinių automobilių svoris ir dydis, kelia kur kas didesnę grėsmę kitiems eismo dalyviams, tad gamintojas jau ilgus metus deda milžiniškas pastangas šias grėsmes eliminuoti, tad gautas įvertinimas kaip tik tai ir patvirtino“, – sako „Fiat Professional“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.
Praėjusiais metais „
Fiat Ducato“ pelnė bronzą, tuo tarpu tyrimus vykdžiusi „Euro NCAP“ atkreipė dėmesį į prastą kitų komercinių automobilių saugumo įrangos lygį.
Jau po kelių metų nauji teisiniai reikalavimai įpareigos gamintojus furgonuose įdiegti bazines apsaugos nuo susidūrimo sistemas, kurios jau plačiai naudojamos lengvuosiuose automobiliuose, tačiau „Euro NCAP“ skelbdama furgonų saugumo reitingus, siekia paskatinti gamintojus anksčiau pradėti diegti pažangesnes sistemas.
Kas yra „Euro NCAP“ furgonų saugumo reitingas?
„Euro NCAP“ šiemet apžvelgė 19 geriausiai parduodamų furgonų Europoje ir tik vienas į vertinimo sąrašą pakliuvęs furgonas buvo įvertintas kaip „nerekomenduojamas“. Pernai tokių furgonų buvo penki.
„Opel Movano“, kuris dabar gaminamas ant naujosios „Stellantis“ platformos, kartu su „Renault Master“ sulaukė bronzinio įvertinimo šiemet. Tai pavyko pasiekti dėl nedidelių, bet ženklių greičio kontrolės ir eismo juostų sistemų patobulinimų. Beje, „Nissan Interstar“ (buvęs „Nissan NV400“) taip pat įdiegė šiuos patobulinimus, tačiau jame nėra montuojama autonominio avarinio stabdymo sistemos (Autonomous Emergency Braking – AEB), tad jis pateko į nerekomenduojamų furgonų kategoriją.
„Fiat Ducato“ patobulinimai dėl esminių saugumo pakeitimų apima pažangias nuo susidūrimo su pėsčiaisiais ir dviratininkais saugančias sistemas, kurios buvo puikiai įvertintos testų metu.
Gavęs 88 proc. bendrą vertinimą „Fiat Ducato“ gerokai aplenkė varžovus ir tapo pirmuoju platininį įvertinimą pelniusiu furgonu.
„Euro NCAP“ testuoja furgonus su standartine arba pasirenkama saugumo įranga, taigi vertinimai atspindi tai, ką galima gauti iš kiekvieno furgono. Nepaisant „Euro NCAP“ kritikos kitiems automobilių gamintojams, įrangos pritaikymo požiūriu per dvylika mėnesių mažai kas pasikeitė, o saugumo įranga, kituose modeliuose vis dar yra siūloma kaip papildomo paketo dalis.
„Sunkiai paaiškinimas kitų gamintojų požiūris. Taupymas saugumo sąskaita – ne ta vieta, tad nė kiek neabejoju, kad tai įvertins ir patys klientai“, – pabrėžia A. Ardzevičius.