• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Naujausiuose „Euro NCAP“ surengtuose naujų automobilių saugumo bandymuose dalyvavo penki, skirtingo dydžio modeliai. Tai - „Renault Espace“, „Audi TT“, „Suzuki Vitara“, „Fiat 500X“ ir „Mazda2“.
Geriausiai šiuose bandymuose pasirodė prancūziškas vienatūrio ir padidinto pravažumo automobilio hibridas - „Renault Espace“. Jis iš visų teste dalyvavusių automobilių gavo aukščiausius balus. Nuo „Renault Espace“ nedaug atsiliko Japonijoje sukurtas ir Europoje surinktas - „Suzuki Vitara“.
Tuo tarpu „Fiat 500X“, „Mazda2“ ir „Audi TT“ automobilių saugumas buvo įvertintas keturiomis žvaigždutėmis.

Renault Espace


„Renault“ per pastaruosius penkiolika metų „Euro NCAP“ bandymuose demonstruodavo aukščiausią formą. Prancūzijos automobilių gamintojas kurdamas naujus modelius labai daug dėmesio skirdavo aktyviam ir pasyviam saugumui. Vėliau tai puikiai atsispindi „Euro NCAP“ atliekamuose bandymuose.
Naujos kartos „Renault Espace“ nenustebino net ir daug ko mačiusius „Euro NCAP“ specialistus. Naujasis modelis užtikrintai gavo 5-ias saugumo žvaigždutes ir tapo pavyzdžiu visiems teste dalyvavusiems automobiliams.
























1 bandymas - suaugusių apsauga
Testo pavadinimas Priekinis smūgis #1 Kaktomuša Šoninis smūgis Rizika likti sužeistam Iš viso
Taškai 6.7 7.9 14.6 2.2 31.4 82%

Naujausiuose „Euro NCAP“ surengtuose naujų automobilių saugumo bandymuose dalyvavo penki, skirtingo dydžio modeliai. Tai - „Renault Espace“, „Audi TT“, „Suzuki Vitara“, „Fiat 500X“ ir „Mazda2“.
Geriausiai šiuose bandymuose pasirodė prancūziškas vienatūrio ir padidinto pravažumo automobilio hibridas - „Renault Espace“. Jis iš visų teste dalyvavusių automobilių gavo aukščiausius balus. Nuo „Renault Espace“ nedaug atsiliko Japonijoje sukurtas ir Europoje surinktas - „Suzuki Vitara“.
Tuo tarpu „Fiat 500X“, „Mazda2“ ir „Audi TT“ automobilių saugumas buvo įvertintas keturiomis žvaigždutėmis.

Renault Espace


„Renault“ per pastaruosius penkiolika metų „Euro NCAP“ bandymuose demonstruodavo aukščiausią formą. Prancūzijos automobilių gamintojas kurdamas naujus modelius labai daug dėmesio skirdavo aktyviam ir pasyviam saugumui. Vėliau tai puikiai atsispindi „Euro NCAP“ atliekamuose bandymuose.
Naujos kartos „Renault Espace“ nenustebino net ir daug ko mačiusius „Euro NCAP“ specialistus. Naujasis modelis užtikrintai gavo 5-ias saugumo žvaigždutes ir tapo pavyzdžiu visiems teste dalyvavusiems automobiliams.
























1 bandymas - suaugusių apsauga
Testo pavadinimas Priekinis smūgis #1 Kaktomuša Šoninis smūgis Rizika likti sužeistam Iš viso
Taškai 6.7 7.9 14.6 2.2 31.4 82%

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


rees10_553765496d91f

























2 bandymas - vaikų apsauga
18 mėnesių vaikas 3 metų vaikas Saugumo įranga Vaikiškos kėdutės prikabinimas Iš viso
Taškai 12 12 8 12 44.0 89%

REKLAMA


rees21_55376549c055e























3 bandymas - pėsčiųjų apsauga
Galva Krūtinė Kojos Iš viso
Taškai 13.4 6 6 25.4 70%



rees30_55376549e2845



























4 bandymas - pagalbinės sistemos
- Greičio ribotuvas. Stabilumo sistema Neužsegtų diržų priminimas Perspėjimai AEB Iš viso
Taškai 3 3 3 1 0.5 10.5 80%




Audi TT


Trečios kartos „Audi TT“ į „Euro NCAP“ bandymus atvyko pasiryžusi pademonstruoti puikius rezultatus. Nors šių metų rudenį prekyboje pasirodys nauja bazinė „TT“ modifikacija, tačiau bandymuose dalyvavęs modelis turėjo 2.0 litrų benzininį variklį, „Sport“ komplektacijos lygį ir svėrė 1230 kilogramų.
„Audi TT“ turėjo praeiti tuos pačius testus kaip ir „Renault Espace“. Nors automobilis surinko 4-ias saugumo žvaigždutes, tačiau nereikėtų pamiršti, jog jis yra mažesnis, žemesnis ir siauresnis nei „Renault Espace“.


























1 bandymas - suaugusiųjų apsauga
Testo pavadinimas Priekinis smūgis #1 Priekinis smūgis #2 Šoninis smūgis Rizika likti sužeistam AEB Iš viso
TTaškai 6.9 7.1 16 1.2 0% 31.2 81%

REKLAMA
REKLAMA


rees10_553765496d91f

























2 bandymas - vaikų apsauga
18 mėnesių vaikas 3 metų vaikas Saugumo įranga Vaikiškos kėdutės prikabinimas Iš viso
Taškai 10.9 12 5 5.7 33.6 68%



rees11_55376549a1539























3 bandymas - pėsčiųjų apsauga
Galva Krūtinė Kojos Iš viso
Taškai 17.7 6 6 29.7 82%



rees40_5537654a0a34d



























4 bandymas - pagalbinės sistemos
- Greičio ribotuvas Stabilumo sistema Neužsegtų diržų priminimas Įspėjimai AEB Iš viso
Taškai 1.3 3 3 1 0 8.3 64%

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA



Suzuki Vitara


Neseniai ir Lietuvoje debiutavęs „Suzuki Vitara“ naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose pasirodė puikiai. Kompaktiškas padidinto pravažumo automobilis surinko maksimalų balų skaičių priekinio ir šoninio smūgio testuose.
Silpnoji „Vitara“ vieta - elektroninės pagalbinės sistemos, o tiksliau elektroninė stabilumo sistema, kuris pasak „Euro NCAP“ specialistų veikia per lėtai ir retkarčiais nespėja laiku sureaguoti į automobilio paslydimą.



































Euro NCAP 2015 - Suzuki Vitara
1 2 3 4 Iš viso
Testas Suaugusių apsauga Vaikų apsauga Pėsčiųjų apsauga Pagalbinių sistemų testas Vidurkis
Taškai 34 89% 42 85% 28 76% 10 75% 84%

REKLAMA



Mazda2


„Euro NCAP“ naująjį „Mazda“ hečbeką pagyrė už keletą dalykų. „Mazda2“ gavo aukštą balą už suaugusių ir vaikų apsaugą, tačiau su šiuo hečbeku patekus į avariją yra didesnė rizika gauti vieną ar kitą traumą.
„Euro NCAP“ japonišką mažylį kritikavo ir dėl prastos apsaugos sėdintiems ant galinių sėdynių. Galinio smūgio metu gale sėdintys keleiviai galėtų patirti labai rimtų sužalojimų.



































Euro NCAP 2015 - Mazda 2
1 2 3 4 Iš viso
Testas Suaugusių apsauga Vaikų apsauga Pėsčiųjų apsauga Pagalbinės sistemos. Vidurkis
Taškai 33 86% 38.5 78% 30 84% 8 64% 78%

REKLAMA



Fiat 500X


„Euro NCAP“ bandymuose dalyvavęs modelis pasirodė tikrai neblogai. Nors automobilis komplektuojamos su naujausiomis pagalbinėmis sistemomis, tačiau pagal „Euro NCAP“ keliamus reikalavimus, bandymuose gali dalyvauti tik bazinės komplektacijos automobiliai.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Euro NCAP“ šiam modeliui 5-ių žvaigždučių nesuteikė tik dėl pakankamai kuklaus pagalbinių saugumo sistemų sąrašo. Jeigu „Fiat 500X“ standartiškai turėtų automatinę stabdymo sistemą ir eismo linijų asistentą, itališkas „visureigis“ būtų vertas 5-ių saugumo žvaigždučių.



































Euro NCAP 2015 - Fiat 500X
1 2 3 4 Iš viso
Testas Suaugusių apsauga Vaikų apsauga Pėsčiųjų apsauga Pagalbinės sistemos Vidurkis
Rezultatai 33 86% 42 85% 26 74% 8 64% 77%



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų