2 bandymas - vaikų apsauga | ||||||
18 mėnesių vaikas | 3 metų vaikas | Saugumo įranga | Vaikiškos kėdutės prikabinimas | Iš viso | ||
Taškai | 12 | 12 | 8 | 12 | 44.0 | 89% |
3 bandymas - pėsčiųjų apsauga | |||||
Galva | Krūtinė | Kojos | Iš viso | ||
Taškai | 13.4 | 6 | 6 | 25.4 | 70% |
4 bandymas - pagalbinės sistemos | |||||||
- | Greičio ribotuvas. | Stabilumo sistema | Neužsegtų diržų priminimas | Perspėjimai | AEB | Iš viso | |
Taškai | 3 | 3 | 3 | 1 | 0.5 | 10.5 | 80% |
Audi TT
Trečios kartos „Audi TT“ į „Euro NCAP“ bandymus atvyko pasiryžusi pademonstruoti puikius rezultatus. Nors šių metų rudenį prekyboje pasirodys nauja bazinė „TT“ modifikacija, tačiau bandymuose dalyvavęs modelis turėjo 2.0 litrų benzininį variklį, „Sport“ komplektacijos lygį ir svėrė 1230 kilogramų.
„Audi TT“ turėjo praeiti tuos pačius testus kaip ir „Renault Espace“. Nors automobilis surinko 4-ias saugumo žvaigždutes, tačiau nereikėtų pamiršti, jog jis yra mažesnis, žemesnis ir siauresnis nei „Renault Espace“.
1 bandymas - suaugusiųjų apsauga | |||||||||
Testo pavadinimas | Priekinis smūgis #1 | Priekinis smūgis #2 | Šoninis smūgis | Rizika likti sužeistam | AEB | Iš viso | |||
TTaškai | 6.9 | 7.1 | 16 | 1.2 | 0% | 31.2 | 81% |
2 bandymas - vaikų apsauga | |||||||
18 mėnesių vaikas | 3 metų vaikas | Saugumo įranga | Vaikiškos kėdutės prikabinimas | Iš viso | |||
Taškai | 10.9 | 12 | 5 | 5.7 | 33.6 | 68% |
3 bandymas - pėsčiųjų apsauga | |||||||
Galva | Krūtinė | Kojos | Iš viso | ||||
Taškai | 17.7 | 6 | 6 | 29.7 | 82% |
4 bandymas - pagalbinės sistemos | |||||||
- | Greičio ribotuvas | Stabilumo sistema | Neužsegtų diržų priminimas | Įspėjimai | AEB | Iš viso | |
Taškai | 1.3 | 3 | 3 | 1 | 0 | 8.3 | 64% |
Suzuki Vitara
Neseniai ir Lietuvoje debiutavęs „Suzuki Vitara“ naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose pasirodė puikiai. Kompaktiškas padidinto pravažumo automobilis surinko maksimalų balų skaičių priekinio ir šoninio smūgio testuose.
Silpnoji „Vitara“ vieta - elektroninės pagalbinės sistemos, o tiksliau elektroninė stabilumo sistema, kuris pasak „Euro NCAP“ specialistų veikia per lėtai ir retkarčiais nespėja laiku sureaguoti į automobilio paslydimą.
Euro NCAP 2015 - Suzuki Vitara | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | Iš viso | |||||
Testas | Suaugusių apsauga | Vaikų apsauga | Pėsčiųjų apsauga | Pagalbinių sistemų testas | Vidurkis | ||||
Taškai | 34 | 89% | 42 | 85% | 28 | 76% | 10 | 75% | 84% |
Mazda2
„Euro NCAP“ naująjį „Mazda“ hečbeką pagyrė už keletą dalykų. „Mazda2“ gavo aukštą balą už suaugusių ir vaikų apsaugą, tačiau su šiuo hečbeku patekus į avariją yra didesnė rizika gauti vieną ar kitą traumą.
„Euro NCAP“ japonišką mažylį kritikavo ir dėl prastos apsaugos sėdintiems ant galinių sėdynių. Galinio smūgio metu gale sėdintys keleiviai galėtų patirti labai rimtų sužalojimų.
Euro NCAP 2015 - Mazda 2 | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | Iš viso | |||||
Testas | Suaugusių apsauga | Vaikų apsauga | Pėsčiųjų apsauga | Pagalbinės sistemos. | Vidurkis | ||||
Taškai | 33 | 86% | 38.5 | 78% | 30 | 84% | 8 | 64% | 78% |
Fiat 500X
„Euro NCAP“ bandymuose dalyvavęs modelis pasirodė tikrai neblogai. Nors automobilis komplektuojamos su naujausiomis pagalbinėmis sistemomis, tačiau pagal „Euro NCAP“ keliamus reikalavimus, bandymuose gali dalyvauti tik bazinės komplektacijos automobiliai.
Kaip bebūtų keista, tačiau „Euro NCAP“ šiam modeliui 5-ių žvaigždučių nesuteikė tik dėl pakankamai kuklaus pagalbinių saugumo sistemų sąrašo. Jeigu „Fiat 500X“ standartiškai turėtų automatinę stabdymo sistemą ir eismo linijų asistentą, itališkas „visureigis“ būtų vertas 5-ių saugumo žvaigždučių.
Euro NCAP 2015 - Fiat 500X | |||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | Iš viso | |||||
Testas | Suaugusių apsauga | Vaikų apsauga | Pėsčiųjų apsauga | Pagalbinės sistemos | Vidurkis | ||||
Rezultatai | 33 | 86% | 42 | 85% | 26 | 74% | 8 | 64% | 77% |