Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Straipsnis vienapusiškas.. nieko.nepaminėta ,kad geely turi dukterinę volvo kompanija "Polestar" kuri gamina vien elektromobilius ant volvo bazės
@Lukas Aik tu. O kas gamina nosinaites tezlarati fanbojams? Nes jaučiu gali pritrūkti..
Jau ir Fordas atsisako tik elektros 2030 metais
Per daug optimistiški planai buvo. Daug žmonių gyvena daugiabučiuose ir neturi savo nuosavos rozetės. O be savo rozetės elektromobilio neprivairuosi.
@olo Aš turiu garažą su rozetėm prie namo. Ir vis tiek neturiu jokio noro žaistis su rozetėm, elektros instaliacija, gaisro rizika, ir aukoti galimybę be rūpesčių nuvažiuoti kur nors toliau nuo namų. Dar ypač jei už papildomą kainą.
O jei kas be garažo nusiperka kraunamą.. Na aukos, ką dar galima pasakyti.
Tinklalapis Motor1 rašo: ,,The New Toyota Engines Are Smaller but Better'', Associated Pres: ,,Toyota shows ‘an engine reborn’ with green fuel despite global push for battery electric cars''. Kodėl gi nieko nerašote apie naujuosius japonų variklius? Beje, su jais dirba ne vien Tooyota, bet ir Mazda bei Subaru - kaip tik Subaru Lietuvoje yra sparčiausiai populiarėjantys automobiliai dėl savo išskirtinai aukštos kokyybės.
@. jau mane apip..so vieną karta, pirkau auto subaru, pasirdė, kad nėra jame jokio baro.
@Kapinių sargas

Koks nx... baras, gana pezėti tuos senus bajerius
@. Tai kad nėra tie varikliai kažkoks stebuklas, šiek tiek mažesni ir efektyvesni, ir tiek. Laipsniška evoliucija. Kai išleis konkretų auto modelį, tada ir bus matyti galutinis rezultatas.
O rašyt apie svajuko drambliones, tai čia jau baterkių fanbojų hobis.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų