• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nauja diena, naujas automobilių gamintojas apie kurį nėra niekas girdėjęs, bet tai – pastarojo dešimtmečio ypatybė.
Lobių skrynelę atvėręs verslininkas įsikala sau į galva, jog turi daugiau žinių ir supratimu kaip reikia sukurti superautomobilį. Galiausiai, nuostabiausią pasaulyje idėją apie realizuoja su minimaliu biudžetu, bet su dideliu entuziazmu.
Žinoma, retkarčiais netikėtai visų akiratyje atsiradę gamintojai sugeba išgyventi ilgiau negu vienerius metus, o kai kurie – netgi tampa rimtais „Porsche“, „Ferrari“ ar „McLaren“ konkurentais. Puikūs to pavyzdžiai – „Koenigsegg“ arba „Pagani“.
Tad jeigu jiems pavyko prasimušti, kodėl tuomet neturėtų pavykti „Automobili Estrema“? Ką tik iškeptam automobilių gamintojui, kuris savo „Youtube“ paskyroje turi dar tik 18 sekėjų ir nei vieno vaizdo įrašo.

Nauja diena, naujas automobilių gamintojas apie kurį nėra niekas girdėjęs, bet tai – pastarojo dešimtmečio ypatybė.
Lobių skrynelę atvėręs verslininkas įsikala sau į galva, jog turi daugiau žinių ir supratimu kaip reikia sukurti superautomobilį. Galiausiai, nuostabiausią pasaulyje idėją apie realizuoja su minimaliu biudžetu, bet su dideliu entuziazmu.
Žinoma, retkarčiais netikėtai visų akiratyje atsiradę gamintojai sugeba išgyventi ilgiau negu vienerius metus, o kai kurie – netgi tampa rimtais „Porsche“, „Ferrari“ ar „McLaren“ konkurentais. Puikūs to pavyzdžiai – „Koenigsegg“ arba „Pagani“.
Tad jeigu jiems pavyko prasimušti, kodėl tuomet neturėtų pavykti „Automobili Estrema“? Ką tik iškeptam automobilių gamintojui, kuris savo „Youtube“ paskyroje turi dar tik 18 sekėjų ir nei vieno vaizdo įrašo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Elektrinė „Estrema Fulminea“ pasiūlys 2040 arklio galių pajėgumo jėgainę


Už „Automobili Estrema“ vardo stovi Gianfranco Pizzuto. Kadaise ši persona glaudžiai bendradarbiavo su „Fisker“ ir buvo atsakingas už šios markės automobilių platinimą Italijoje. „Fisker“ ambicijoms išgaravus, italų verslininkas ėmėsi kito projekto – „Estrema Fulminea“.
Akivaizdu, jog tai – superautomobilis. Vis dėlto, vietoje įspūdingo V12 variklio jame rasime elektros variklius. Kartu jie išvysto 2040 arklio galių ir 1500 kilogramų sveriančiai mašinai leidžia nuo 0 iki 320 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 10 sekundžių, o su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis nuvažiuos iki 520 kilometrų siekiančią distanciją.

REKLAMA

Elektrinė „Estrema Fulminea“ pasiūlys 2040 arklio galių pajėgumo jėgainę


Įspūdingi parametrai – be abejonės, tačiau projekto autoriai yra įsitikinę, jog didžiausias šio automobilio privalumas – baterijos.
Itališkas superautomobilis naudoja gerokai pažangesnes kieto būvio baterijas, kurių energijos tankis yra didesnis. Dėl šios priežasties automobilyje galima naudoti mažesnį kiekį baterijų modulių, o mažesnis svoris reiškia geresnį valdymą ir efektyvumą.

REKLAMA
REKLAMA

Elektrinė „Estrema Fulminea“ pasiūlys 2040 arklio galių pajėgumo jėgainę


Superautomobilyje esančių baterijų talpa – 100 kWh, tačiau jų svoris tesiekia tik apie 300 kilogramų. Nors jos vis tiek sveria daugiau nei pilnas 100 litrų talpos benzino bakas, tačiau palyginus su tradicinėmis baterijoms – kieto būvio analogų svoris yra gerokai mažesnis.
Gyvai automobilį gamintojas ruošiasi pademonstruoti gegužės 13--ą dieną, o serijinė gamyba turėtų prasidėti 2023 m. antroje pusėje.

GALERIJA


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų