Už „Automobili Estrema“ vardo stovi Gianfranco Pizzuto. Kadaise ši persona glaudžiai bendradarbiavo su „Fisker“ ir buvo atsakingas už šios markės automobilių platinimą Italijoje. „Fisker“ ambicijoms išgaravus, italų verslininkas ėmėsi kito projekto – „Estrema Fulminea“.
Akivaizdu, jog tai – superautomobilis. Vis dėlto, vietoje įspūdingo V12 variklio jame rasime elektros variklius. Kartu jie išvysto 2040 arklio galių ir 1500 kilogramų sveriančiai mašinai leidžia nuo 0 iki 320 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 10 sekundžių, o su pilnai įkrautomis baterijomis automobilis nuvažiuos iki 520 kilometrų siekiančią distanciją.
Įspūdingi parametrai – be abejonės, tačiau projekto autoriai yra įsitikinę, jog didžiausias šio automobilio privalumas – baterijos.
Itališkas superautomobilis naudoja gerokai pažangesnes kieto būvio baterijas, kurių energijos tankis yra didesnis. Dėl šios priežasties automobilyje galima naudoti mažesnį kiekį baterijų modulių, o mažesnis svoris reiškia geresnį valdymą ir efektyvumą.
Superautomobilyje esančių baterijų talpa – 100 kWh, tačiau jų svoris tesiekia tik apie 300 kilogramų. Nors jos vis tiek sveria daugiau nei pilnas 100 litrų talpos benzino bakas, tačiau palyginus su tradicinėmis baterijoms – kieto būvio analogų svoris yra gerokai mažesnis.
Gyvai automobilį gamintojas ruošiasi pademonstruoti gegužės 13--ą dieną, o serijinė gamyba turėtų prasidėti 2023 m. antroje pusėje.