Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Aston Martin“ yra viena iš tų kompanijų, kurios kartais mėgsta eksperimentuoti. Nors mažasis „Cygnet“ buvo sukurtas dėl kitų priežasčių, tačiau beprotiškus pinigus kainuojantis „One-77“ yra puikus pavyzdys. Šiandien kompanija paviešino naujo „CC100“ koncepto nuotraukas ir atskleidė keletą detalių apie kompanijos ateitį, ir ko galime tikėtis.
Naujasis konceptas, kaip ir anksčiau minėjome, buvo pavadintas „CC100“ vardu. Dviejų vietų, atviru stogu automobilis yra moderni legendinio „Aston Martin DBR1“ lenktyninio bolido interpretacija. Su pastaruoju bolidu „Aston Martin“ laimėjo Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynes 1959 metais.
Konceptas, o gal tiksliau ribotos gamybos automobilis, yra pagamintas iš daugybės anglies pluošto, turi pakankamai lanksčią „VH“ struktūrą, šešių litrų darbinio tūrio benzininį motorą. Pasak kompanijos, naujasis mažylis gali iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėti per keturias sekundes ir pasiekti maksimalų 289 kilometrų per valandą greitį.
Kompanijos atstovai teigia, jog naujasis automobilis parodo ko galime tikėtis iš „Aston Martin“ ateityje. Lengvi, veržlūs, greiti, išskirtiniai ir beprotiškai elegantiški - tokiais epitetais ateityje bus galima apibūdinti šiuos automobilius.
„Aston Martin“ neskelbia naujojo „CC100“ kainos, tačiau pirmieji du pirkėjai jau yra.
„Aston Martin“ yra viena iš tų kompanijų, kurios kartais mėgsta eksperimentuoti. Nors mažasis „Cygnet“ buvo sukurtas dėl kitų priežasčių, tačiau beprotiškus pinigus kainuojantis „One-77“ yra puikus pavyzdys. Šiandien kompanija paviešino naujo „CC100“ koncepto nuotraukas ir atskleidė keletą detalių apie kompanijos ateitį, ir ko galime tikėtis.
Naujasis konceptas, kaip ir anksčiau minėjome, buvo pavadintas „CC100“ vardu. Dviejų vietų, atviru stogu automobilis yra moderni legendinio „Aston Martin DBR1“ lenktyninio bolido interpretacija. Su pastaruoju bolidu „Aston Martin“ laimėjo Le Mano ilgųjų nuotolių lenktynes 1959 metais.
Konceptas, o gal tiksliau ribotos gamybos automobilis, yra pagamintas iš daugybės anglies pluošto, turi pakankamai lanksčią „VH“ struktūrą, šešių litrų darbinio tūrio benzininį motorą. Pasak kompanijos, naujasis mažylis gali iki šimto kilometrų per valandą įsibėgėti per keturias sekundes ir pasiekti maksimalų 289 kilometrų per valandą greitį.
Kompanijos atstovai teigia, jog naujasis automobilis parodo ko galime tikėtis iš „Aston Martin“ ateityje. Lengvi, veržlūs, greiti, išskirtiniai ir beprotiškai elegantiški - tokiais epitetais ateityje bus galima apibūdinti šiuos automobilius.
„Aston Martin“ neskelbia naujojo „CC100“ kainos, tačiau pirmieji du pirkėjai jau yra.