„Gerėjantis laikas kvalifikaciniuose važiavimuose suteikia vilčių pasiekti gerų rezultatų lenktynėse, bet jaučiu, kad sportinė forma dar nėra šimtaprocentinė dėl koronaviruso, dėl kurio turėjau praleisti dvejas lenktynes. Reikia daugiau treniruočių, laiko automobilyje, tuomet galiu tikėtis geresnių rezultatų lenktynėse“, – sako Egidijus Gutaravičius.
Italijoje, netoli Milano, esanti „Monza“ „Formulės 1“ yra miesto parke, vienoje pusėje juosiama pramoninių pastatų, kitoje – gyvenamųjų, kurių gyventojams netrukdo nuolatinis automobilių gausmas iš trasos.
Trasa yra 5793 m ilgio, pasižymi ilgomis tiesiosiomis ir staigiais posūkiais, tinkamais lenkimams. Pasak lietuvio, būtent teisingai įveikiant posūkius galima išlošti taip reikalingų sekundžių geresniam rezultatui.
„Lenktynėse visi važiuoja identiškais „Ligier JS2 R“ automobiliais, tad tiesiosiose visų greitis panašus. Lyginant su Niurburgringo „Nordschleife“ trasa, kurioje treniravausi prieš kelias dienas, „Monza“ yra kiek monotoniškesnė, su mažiau posūkių. Labai svarbu neprarasti sekundžių posūkiuose, tuomet galima gerinti rezultatus“, – pasakoja E. Gutaravičius.
Lietuvis „Ligier“ Europos serijos lenktynėse važiuoja „Arctic Energy Racing“ komandoje kartu su kitu lietuviu Povilu Jankavičiumi, taip pat rusu Sergėjumi Egorovu. Tai – ketvirtasis lenktynių etapas, vykstantis kartu su Europos Le Mano serijos lenktynėmis.