Neįspėjo kitų dalyvių
E. Juškauskas po finišo pasakojo, kad viskas įvyko dėl keisto sutapimo. Toje pačioje vietoje ant kopos viršaus stovėjo įstrigęs kitas motociklininkas, bet apie kliūtį įspėtas ekipažas nežinojo, kad kitoje pusėje kapstėsi ir dar vienas dalyvis.
„Pirmasis mus puikiai matė ir netgi pasitraukė į šalį, kad be problemų pravažiuotume, bet neparodė, kad už kopos įstrigęs ir jo kolega. Nematydami, kad jis ten buvo, važiavome per kopą ir kliudėme motociklą. Praktiškai peršokome jį, galbūt tik apgadinome vairą ar rankenas“, – apie nemalonų įvykį pasakojo lenktynininkas.
Ano jo, motociklininkas – Dakaro naujokas, todėl galbūt nežinojo pagrindinių taisyklių. Pavyzdžiui, įstrigęs pavojingoje vietoje užuot bandęs išstumti motociklą, jis iš pradžių turėjo padėti įspėjantį ženklą ant kopos viršaus. Įprastai tam naudojami smėlio bėgiai arba sportininkų šalmai.
Galėjo baigtis liūdnai
Sustoję kartu su A. Paliukėnu jie padėjo nustumti motociklą į šoną, nes šis stovėjo labai pavojingoje vietoje – tiesiai ant per kopą persiritančių automobilių trajektorijos. Baiminosi, kad nesulaukęs pagalbos sportininkas taip ir liks ten, kur buvo.
„Jeigu tuo metu būtų atvažiavęs koks sunkvežimis, nežinau kuo viskas būtų pasibaigę. Šį kartą pats sportininkas nenukentėjo, motociklą kliudėme, bet jis vėliau pratęsė lenktynes“, – komentavo E. Juškauskas.
Lietuvių ekipažo incidentas yra geras priminimas visiems žiūrovams atsargiai rinktis stebėjimo vietas, o dalyviams – kuo greičiau ir tiksliau perduoti informaciją apie pavojus trasoje.
Dakaro istorija pažymėta skaudžiomis avarijos. 2020 metais dėl sudėtingiausiame ralio maratone patirtų traumų žuvo du motociklininkai – portugalas Paulo Goncalvesas ir olandas Edwinas Straveris.