• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmąją 2021 metų dieną „Heston Airlines team Pitlane“ komandos nariams Edvinui Juškauskui ir Aisvydui Paliukėnui miegoti nebuvo kada. 8 val. ryte jie su savuoju „Toyota Hilux“ turėjo būti pas techniką tikrinančius organizatorių specialistus. Ankstyva dienos pradžia atsipirko – lietuviai tapo pirmuoju techninę komisiją įveikusiu automobilių ekipažu.
Nors tai tik formalumai, viską privaloma atlikti laikantis nurodymų. Anksti ryte paskirtas techninės komisijos laikas dar negarantavo, kad procedūra bus greita. Lietuviams organizatoriai pastabų neturėjo, tačiau jie matė, kaip po jų atvykę lenktynininkai buvo kažkur išsiųsti.

Pirmąją 2021 metų dieną „Heston Airlines team Pitlane“ komandos nariams Edvinui Juškauskui ir Aisvydui Paliukėnui miegoti nebuvo kada. 8 val. ryte jie su savuoju „Toyota Hilux“ turėjo būti pas techniką tikrinančius organizatorių specialistus. Ankstyva dienos pradžia atsipirko – lietuviai tapo pirmuoju techninę komisiją įveikusiu automobilių ekipažu.
Nors tai tik formalumai, viską privaloma atlikti laikantis nurodymų. Anksti ryte paskirtas techninės komisijos laikas dar negarantavo, kad procedūra bus greita. Lietuviams organizatoriai pastabų neturėjo, tačiau jie matė, kaip po jų atvykę lenktynininkai buvo kažkur išsiųsti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu pirmieji įveikė techninę komisiją


Formalumus tvarkė ir internetu
Administracinės ir techninės komisijų atlikimo tvarka iš esmės nepasikeitė, tačiau, kaip pastebėjo E. Juškauskas, organizatoriams stengiantis sumažinti kontaktą tarp dalyvių permainų visgi buvo.
„Šiais metais buvo mažiau punktų, taip pat dalį reikalų buvo galima iš anksto atlikti internetu. Pavyzdžiui, išklausyti medicinos programas, kad vėliau galėtum gauti pažymą. Anksčiau visi eidavome grupėmis pirmosios pagalbos demonstracijų stebėti vietoje, o dabar to nebeliko“, – komentavo lenktynininkas.
Jis pasakojo, kad net ir organizatoriams supaprastinus administracinės komisijos atlikimo tvarką, dalyviams teko užsukti į daugiau nei 10 punktų ir visuose gauti antspaudus.

REKLAMA

Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu pirmieji įveikė techninę komisiją


Daugiau važinėjo, nei reguliavo
E. Juškaukui testai praėjo be jokių nesklandumų. Ne vieną greičio ruožą mačiusio automobilio papildomai reguliuoti nereikėjo, todėl skyrė daugiau laiko prisiminti tikrąsias sportinio visureigio galimybes.
„Testų trasa trumpa, bet įdomi, – joje buvo visko. Įveikdamas pirmuosius ratus važiavau ramiai, bet po to su Aisvydu truputį pagreitėjome, norėjome prisiminti automobilio galimybes, pakabos eigą. Galbūt akceleratorių spaudžiau net stipriau nei reikėjo“, – juokėsi lenktynininkas.
Greitesniu tempu jis įveikė septynis ratus. Buvo labai patenkintas tuo, kaip veikia automobilis, todėl didelių pakeitimų nedarė. Tik leido technikams apžiūrėti, ar visos „Toyota Hilux“ detalės savo vietose ir funkcionuoja, kaip pridera.

REKLAMA
REKLAMA

Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu pirmieji įveikė techninę komisiją


Nori startuoti su panašiais į save
Sekmadienį, sausio 3-ąja, įvyksiančiame Dakaro ralio maratono prologe E. Juškauskas su A. Paliukėnu skubėti neketina. Važiuos savo tempu, idant atsidurtų tarp panašaus pajėgumo ekipažų.
„Visuomet geriausia važiuoti tarp dalyvių, kurių greitis panašus į tavo. Gerai, kad startas pirmajam greičio ruožas bus dėliojamas ne pagal starto numerius, o pagal tai, kaip visi įveiks prologą, todėl nereikės vieniems kitų lenkti“, – pasidžiaugė sportininkas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų