Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„E36" yra vienas populiariausių markės automobilių mūsų šalyje. Kodėl? Kelis paprasti, tačiau įdomūs faktai, kurie turėtų būti visiems suprantami. „E36" modelis siūlomas su keliais kėbulo tipais, automobilis yra varomas galiniais ratais, šis „BMW" markės modelis yra pakankamai pigiai išlaikomas, įsigijimo kaina taip nėra kosminė.
Šie ir dar keli faktai nulėmė, jog šis automobilis yra daugelio langas iš mėgėjiško į profesionalų automobilių sportą. Pripažinkime, jog daugelis žmonių norėtų tapti profesionaliais lenktynininkais, bet nuolatos atsitrenkia į sieną, kai ateina momentas skaičiuoti biudžetą.
Aišku yra ir kiti žmonių tipai, kurie perka šiuos modelius. Apie vieną iš jų dabar ir pakalbėsime. Susipažinkite su Miku, kuris prieš kelis metus iškeitė savo seną ir surūdijusį „Jeep Cherokee" į šį „E36" kupė. Vienas senolis savo garaže turėjo beveik puikios būklės trečiuką, tačiau ieškojo kas norėtų šį automobilį iš jo nupirkti. Atvykęs apžiūrėti modelio, Mikas pradėjo šnekučiuotis su senučiu ir sužinojo, jog jo sūnėnas ieškantis pirmojo automobilio, dairosi būtent į „Jeep Cherokee". Mikas net nedvejojęs senukui pasiūlė apsikeisti. Mikas atiduoda savo „Jeep Cherokee", o Mikas gauna „E36" su 165,000 kilometrų rida.
Kaip ir daugelis jaunų žmonių, taip ir Mikas savo naujam automobiliui sumontavo naujas spyruokles ir linges. Taip pat teko pakeisti įvores ir guolius, kurie buvo nekokio stovio. Sekantis pirkinys buvo lengvo lydinio ratlankiai. Mikas už 18 colių lengvo lydinio ratlankius sumokėjo vos 300 dolerių. Vis dėlto pigūs ratlankiai teikė daug džiaugsmo iki tol, kol Mikas neišvydo visiškai naujų „BBS'ų".
Tačiau ties ratlankiais istorija nesibaigia, nes juos pasikeitus ir uždėjus 215/40 dydžio padangas, reikėjo truputėlį praplatinti arkas, nes tokio dydžio ratlankiai net ir prievartą nelabai norėjo sulysti. Entuziazmas vėliau persimetė į automobilio interjerą. Mikas įsigijo „Recaro" sėdynes, „Nardi" vairą. Jeigu dar to ne gana, Mikas savo santaupas pradėjo išleisti variklio tobulinimo darbams, o tiksliau detalėms, nes visus darbus atliko jis pats.
Mikas sumontavo „S52" kumštelinį veleną, „Raceland" išmetimo kolektorių, „CES Motorsport" aušinimo sistemą, o „Autowerks" perprogramavo automobilio kompiuterį.
Bene naujausias Miko patobulinimas buvo automobilio spalva, o tiksliau jos pakeitimas. Mikas šią spalvą vadina „Laguna Green Mystic Blue Pearl".
„E36" yra vienas populiariausių markės automobilių mūsų šalyje. Kodėl? Kelis paprasti, tačiau įdomūs faktai, kurie turėtų būti visiems suprantami. „E36" modelis siūlomas su keliais kėbulo tipais, automobilis yra varomas galiniais ratais, šis „BMW" markės modelis yra pakankamai pigiai išlaikomas, įsigijimo kaina taip nėra kosminė.
Šie ir dar keli faktai nulėmė, jog šis automobilis yra daugelio langas iš mėgėjiško į profesionalų automobilių sportą. Pripažinkime, jog daugelis žmonių norėtų tapti profesionaliais lenktynininkais, bet nuolatos atsitrenkia į sieną, kai ateina momentas skaičiuoti biudžetą.
Aišku yra ir kiti žmonių tipai, kurie perka šiuos modelius. Apie vieną iš jų dabar ir pakalbėsime. Susipažinkite su Miku, kuris prieš kelis metus iškeitė savo seną ir surūdijusį „Jeep Cherokee" į šį „E36" kupė. Vienas senolis savo garaže turėjo beveik puikios būklės trečiuką, tačiau ieškojo kas norėtų šį automobilį iš jo nupirkti. Atvykęs apžiūrėti modelio, Mikas pradėjo šnekučiuotis su senučiu ir sužinojo, jog jo sūnėnas ieškantis pirmojo automobilio, dairosi būtent į „Jeep Cherokee". Mikas net nedvejojęs senukui pasiūlė apsikeisti. Mikas atiduoda savo „Jeep Cherokee", o Mikas gauna „E36" su 165,000 kilometrų rida.
Kaip ir daugelis jaunų žmonių, taip ir Mikas savo naujam automobiliui sumontavo naujas spyruokles ir linges. Taip pat teko pakeisti įvores ir guolius, kurie buvo nekokio stovio. Sekantis pirkinys buvo lengvo lydinio ratlankiai. Mikas už 18 colių lengvo lydinio ratlankius sumokėjo vos 300 dolerių. Vis dėlto pigūs ratlankiai teikė daug džiaugsmo iki tol, kol Mikas neišvydo visiškai naujų „BBS'ų".
Tačiau ties ratlankiais istorija nesibaigia, nes juos pasikeitus ir uždėjus 215/40 dydžio padangas, reikėjo truputėlį praplatinti arkas, nes tokio dydžio ratlankiai net ir prievartą nelabai norėjo sulysti. Entuziazmas vėliau persimetė į automobilio interjerą. Mikas įsigijo „Recaro" sėdynes, „Nardi" vairą. Jeigu dar to ne gana, Mikas savo santaupas pradėjo išleisti variklio tobulinimo darbams, o tiksliau detalėms, nes visus darbus atliko jis pats.
Mikas sumontavo „S52" kumštelinį veleną, „Raceland" išmetimo kolektorių, „CES Motorsport" aušinimo sistemą, o „Autowerks" perprogramavo automobilio kompiuterį.
Bene naujausias Miko patobulinimas buvo automobilio spalva, o tiksliau jos pakeitimas. Mikas šią spalvą vadina „Laguna Green Mystic Blue Pearl".