Kodėl komandą pavadinote „Žaibeliu“?
Na, prie šio pavadinimo daugiausiai prisidėjo mano žmona. Kaip minėjau, pirmoji mašina buvo Žiguliukas, kuriuos vadindavome „žaibais“. Tai žmona man ir pasiūlė klubą pavadinti „Žaibeliu“. Taip ir pavadinome. Pradėjome keliese, o dabar turime 15 narių ir skaičiuojame jau 11 sezoną.
Visgi, praėjusiais metais komandą pervadinote į „Siuskpigiau.lt-Žaibelis“. Žinau, kad su šiuo rėmėjo atsiradimu turite labai įdomią istoriją. Gal galite ją papasakoti?
Taip, „Siuskpigiau.lt“ mus remti pradėjo tikrai neįprastai. Viskas prasidėjo 2013 m. rudenį prieš Lietuvos žiedo pirmenybių čempionato varžybas, kai dieną prieš mums sulūžo sankabos diskas. Deja, jų Lietuvoje pirkti nėra, atsarginio neturėjome, todėl reikėjo siųsti iš Anglijos. Pažinojau „Siuskpigiau.lt“ vadovą Mindaugą Šilkūną, nes jo sūnus važinėja kartingais. Mindaugo kompanija kaip tik teikia greitų siuntų paslaugas ir tiesiai į lenktynes mums pristatė naują diską, kurį spėjome uždėti ir galėjome startuoti. Taip ir prasidėjo mūsų artimesnis bendravimas. Šiandien jie jau yra mūsų pagrindiniai rėmėjai.
Tačiau Jūsų klubo atstovai važiuoja ne tik žiedinėse lenktynėse. Minėjote, kad viskas prasidėjo nuo ralio.
Taip, pradėjome lenktyniauti ralyje su Žiguliu. Vėliau atsirado žiedas, krosas, slalomas. Kai įkūriau klubą, jo pagrindinė veikla buvo drag’as. Mantas Gasiūnas, kuris su mumis yra kartu ir šiandien, buvo vienas pirmųjų klubo narių. Jis, kaip ir daugelis čia atsiradusiųjų, sukūlė mašiną, o aš ją remontavau, paruošėme drag’ui ir pradėjome dalyvauti Lietuvos drag’o čempionate. Nuo 2007 m. iki šiandienos organizuojame visus Lietuvos drag‘o čempionato etapus, nes vieninteliai turime laiko matavimams reikalingą įrangą.
Kuriai iš visų šių autosporto rūšių jaučiate didžiausią prieraišumą?
Man visada labiausiai patiko žiedinės lenktynės. Galbūt dėl vaikystėje patikusių kartingų. Žiedas man asocijuojasi su gražiu, estetišku sportu, kuriam pasiruoši namuose, sutvarkai automobilį ir atvyksti lenktyniauti. Čia ir automobiliai mažiau apdaužomi ir purvo mažiau nei, pavyzdžiui, ralyje ar krose.
O ar Jūs pats lenktyniaujate?
Aš esu komandos buhalteris, mechanikas, vadybininkas - viskas viename, tačiau lenktynėse nevažiuoju. Per treniruotes testuoju automobilius, turiu pasidaręs tris bagius, su kuriais pabandau palenktyniauti su sportininkais, kad pažiūrėčiau, kokiame aš lygyje. Tačiau profesionaliai nevažiuoju. Manau, kad kiekvienas turi būti savo vietoje, savo srityje. Man patinka dirbti su automobiliais, padaryti juos greitesniais, saugesniais, tobulinti. Čia aš realizuoju save. Sunkiu darbu įrodau, kad mūsų senutėlė Honda gali varžytis ir kovoti dėl prizinių vietų su daug naujesniais ir brangesniais automobiliais. Žinoma, viskam reikia pinigų, tačiau mes verčiamės su tuo, ką turime. Labai daug ką pagaminu pats, pavyzdžiui, stabdžių reguliatorių, kuri kiti perka, o aš padarau pats. Taip labai daug sutaupome.
Komanda skaičiuoja 11 sezoną. Kokie jai keliami tikslai šiemet?
Sezone mums svarbiausios yra „Eneos 1000 km lenktynės“, kuriose šiemet dalyvausime 7 kartą su tuo pačiu automobiliu Honda Integra. Jis yra mūsų daugelio metų įdirbis. Mes jį puikiai pažįstame ir iš jo spaudžiame maksimumą. Taigi, šiemet tikimės užlipti ant nugalėtojų pakylos, nors ir anksčiau būdavome labai arti jos. Tačiau dabar, jei nenutiks netikėta avarija ar techninis gedimas, manome, kad kovosime dėl aukščiausių vietų.
Taip pat labai norėčiau su Jonavos miesto savivaldybės pagalba įrengti auto-moto sporto kompleksą, kur galės treniruotis ir sportuoti šio sporto entuziastai. Po „Eneos 1000 km“ mano visos mintys ir jėgos bus nukreiptos ten.