„Mercedes Benz“ buvo vienas iš tų gamintojų, kuris dyzelinius variklius pradėjo montuoti į beveik visus gaminamus modelius. Pradedant kompaktiškąja A klase ir baigiant griozdiškais visureigiais. Atsižvelgiant į „Mercedes Benz“ norą tobulinti dyzelinius variklius, vokiečių kompanija 2005 metais pristatė „Mercedes Benz SLK“ pagrindu sukurtą koncepciją.
Iš pirmo žvilgsnio, naujasis projektas atrodė kaip „SLK 55 AMG“, tačiau tai buvo tik optinė apgaulė, nes didžiausia naujovė slypėjo po variklio gaubtu. Pakėlus jį, pamatytume 6 cilindrų dyzelinį variklį, kuriam kompaniją palaiko ne viena, ne dvi, bet trys turbinos. Šis neįprastos konfigūracijos motoras buvo pristatytas žymiai anksčiau negu „BMW“ pradėjo kurti „N57S“, kuris buvo pristatytas 2012 metais.
Koncepcinis automobilis tuomet buvo pavadintas „SLK 320 CDI Tri-Turbo Vision“ vardu. Net ir labai stipriai nesidomintys automobiliais vairuotojai iš koncepcinio modelio vardo iškart turėtų suprasti, jog šis automobilis turi tikrai ypatingą motorą.
Kitaip negu „BMW“ jėgos agregatas, kuriame turbinos veikia skirtingu laikotarpiu, bandydamos sumažinti turbinos duobę bandant sparčiai pagreitėti, „Mercedes Benz“ variklyje sumontuotos turbinos veikė truputėlį kitaip. Visos trys turbinos veikdavo visuomet, net ir varikliui dirbant mažais sūkiais. Pasikeitus važiavimo režimui, papildoma jėga rūpindavosi ne visos trys, o tik dvi turbinos. Augant variklio sūkiams ir variklio krūviui, į darbą įsijungdavo trečioji - didesnė turbina, kuri perimdavo kontrolę į savo rankas.
„SLK 320 CDI Tri-Turbo“ modelyje sumontuotas motoras išvystė 290 arklio galių ir net 629 Nm sukimo momentą. Atsižvelgiant į tai, jog motoras buvo pristatytas 2005 metais, anuomet niekas negalėjo pasiūlyti kažko panašaus.
Iki 100 km/val. stilingas kabrioletas įsibėgėdavo per 5,3 sekundės (0,4 lėčiau negu „SLK 55 AMG“) ir 1000 metrų distanciją įveikdavo per 24,4 sekundės. Maksimalus greitis - 250 km/val.
Nors naujasis modelis buvo lėtesnis už „SLK 55 AMG“, tačiau jis turėjo kitą kozirį - vidutines kuro sąnaudas. „Mercedes Benz“ atstovai tuomet teigė, jog 100 kilometrų, važiuojant mišriu režimu, šis motoras suvartotų 7,5 dyzelino. Palyginimui - „SLK 55 AMG“ mišriu režimu suvalgydavo 12 litrų benzino, o „SLK 350“ pareikalaudavo 10,6 litro.
2005 metais vykusioje Ženevos automobilių parodoje pristatyta koncepcija buvo liaupsinama ne tik „Mercedes Benz“ vadovų, bet ir žiniasklaidos atstovų. Tuomet kompanijos atstovai kalbėjo apie serijinę šio motoro gamybą, kuri leistų praplėsti C, E, ML, CLK bei SLK variklių gamą, tačiau...
2005 metais „Mercedes Benz“ pristatė dar vieną koncepciją - „SL 400 CDI“, kuri turėjo 8 cilindrų dyzelinį motorą su dvejomis turbinomis. Šis jėgos agregatas išvystė 315 arklio galių ir 730 Nm sukimo momentą. Kaip ir „SLK 320 CDI Tri-Turbo“, taip ir „SL 400 CDI“ į serijinę gamybą nepateko. O gaila...