Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dyzeliniais varikliais aprūpinti automobiliai turi vieną išskirtinį privalumą – taupumą. Būtent jis leidžia su pilnu degalų baku įveikti 900 ar 1000 kilometrų atstumą, važiuojant tikrai ne pačiu mažiausiu greičiu.
Dyzelinius variklius turintys automobiliai gali būti taupūs ne tik tada, kai važiuojate 120 km/val. greičiu. Jie gali būti išskirtinai taupūs, kai iš tikrųjų stengiatės taupyti.
Puikiu dyzelinių variklių efektyvumo demonstracija galėtų tapti prieš kone dešimtmetį atliktas „The Sunday Times“ redakcijos žurnalisto eksperimentas, kurio metu jis su „Volkswagen Passat“ įveikė beveik 2500 kilometrų, išnaudojęs tik vieną degalų baką.
Automobilis pilną degalų baką užsipylė Maidstouno mieste, esančiame Kento grafystėje. Ekipažo nariams nuvykus į pietų Prancūziją, jie apsisuko ir stengėsi sugrįžti atgal į pradinį tašką. Deja, bet jų kelionė baigėsi Kalė mieste. Nepaisant to, jie sugebėjo įveikti net 2464 kilometrų atstumą su vienu degalų baku.
Į ganėtinai ilgą žygį išsileidęs automobilis buvo absoliučiai standartinis, bet ne toks kaip daugelis kitų „Passat“, mat tai buvo „BlueMotion“ vardu pavadinta modifikacija.
Šiuo vardu paženklintos versijos pasižymi modifikuotu vairo mechanizmu, geresne aerodinamika, ilgesniais pavarų perdavimo skaičiais bei ekologiškomis padangomis, kurios padeda sumažinti riedėjimo pasipriešinimą.
Be to, taupioji „BlueMotion“ versija po variklio dangčiu talpina 1,6 litro dyzelinį variklį. Jis išvysto vos 105 arklio galias ir 250 Nm sukimo momentą.
Dinamine prasme, maždaug pusantros tonos sveriantis sedanas, atrodo apgailėtinai. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja tik per 12,5 sekundės, tačiau šį kartą tai buvo nesvarbu. Gamintojas oficialiai deklaravo, jog „Passat BlueMotion“ 100 kilometrų suvartoja vos 4,4 litro dyzelino.
Variklio taupumas kaip reikiant pradžiugino ne tik vairuotoją ar šturmaną, bet ir filmavimo grupę bei du Gineso rekordų knygos atstovus, kurie tik patvirtino „Volkswagen Passat“ efektyvumą.
Šio eksperimento metu, ne pirmos jaunystės vokiškas sedanas 100 kilometrų suvartodavo 3,14 litro dyzelino arba mažiau nei vienu litru negu nurodo gamintojas savo brošiūroje.
Už tamsiai mėlyno „Volkswagen Passat“ vairo sėdėjo Gavinas Konvėjus. Jis, 33 valandas ir 53 minutes praleido numatydamas ir apgalvodamas kiekvieną žingsnį dešine koja.
Su šiuo rekordu Gavinas siekė pademonstruoti modernių vidaus degimo variklių efektyvumo rodiklius. Panašu, kad jis savo tikslą pasiekė.
Dyzeliniais varikliais aprūpinti automobiliai turi vieną išskirtinį privalumą – taupumą. Būtent jis leidžia su pilnu degalų baku įveikti 900 ar 1000 kilometrų atstumą, važiuojant tikrai ne pačiu mažiausiu greičiu.
Dyzelinius variklius turintys automobiliai gali būti taupūs ne tik tada, kai važiuojate 120 km/val. greičiu. Jie gali būti išskirtinai taupūs, kai iš tikrųjų stengiatės taupyti.
Puikiu dyzelinių variklių efektyvumo demonstracija galėtų tapti prieš kone dešimtmetį atliktas „The Sunday Times“ redakcijos žurnalisto eksperimentas, kurio metu jis su „Volkswagen Passat“ įveikė beveik 2500 kilometrų, išnaudojęs tik vieną degalų baką.
Automobilis pilną degalų baką užsipylė Maidstouno mieste, esančiame Kento grafystėje. Ekipažo nariams nuvykus į pietų Prancūziją, jie apsisuko ir stengėsi sugrįžti atgal į pradinį tašką. Deja, bet jų kelionė baigėsi Kalė mieste. Nepaisant to, jie sugebėjo įveikti net 2464 kilometrų atstumą su vienu degalų baku.
Į ganėtinai ilgą žygį išsileidęs automobilis buvo absoliučiai standartinis, bet ne toks kaip daugelis kitų „Passat“, mat tai buvo „BlueMotion“ vardu pavadinta modifikacija.
Šiuo vardu paženklintos versijos pasižymi modifikuotu vairo mechanizmu, geresne aerodinamika, ilgesniais pavarų perdavimo skaičiais bei ekologiškomis padangomis, kurios padeda sumažinti riedėjimo pasipriešinimą.
Be to, taupioji „BlueMotion“ versija po variklio dangčiu talpina 1,6 litro dyzelinį variklį. Jis išvysto vos 105 arklio galias ir 250 Nm sukimo momentą.
Dinamine prasme, maždaug pusantros tonos sveriantis sedanas, atrodo apgailėtinai. Iki 100 km/val. jis įsibėgėja tik per 12,5 sekundės, tačiau šį kartą tai buvo nesvarbu. Gamintojas oficialiai deklaravo, jog „Passat BlueMotion“ 100 kilometrų suvartoja vos 4,4 litro dyzelino.
Variklio taupumas kaip reikiant pradžiugino ne tik vairuotoją ar šturmaną, bet ir filmavimo grupę bei du Gineso rekordų knygos atstovus, kurie tik patvirtino „Volkswagen Passat“ efektyvumą.
Šio eksperimento metu, ne pirmos jaunystės vokiškas sedanas 100 kilometrų suvartodavo 3,14 litro dyzelino arba mažiau nei vienu litru negu nurodo gamintojas savo brošiūroje.
Už tamsiai mėlyno „Volkswagen Passat“ vairo sėdėjo Gavinas Konvėjus. Jis, 33 valandas ir 53 minutes praleido numatydamas ir apgalvodamas kiekvieną žingsnį dešine koja.
Su šiuo rekordu Gavinas siekė pademonstruoti modernių vidaus degimo variklių efektyvumo rodiklius. Panašu, kad jis savo tikslą pasiekė.