Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Toyota Hilux“ yra vienas populiariausių pikapų pasaulyje. Laimėjęs ne vieną prestižinį apdovanojimą, užsitarnavęs milijonų pagarbą, neseniai prekyboje pasirodęs naujas „Toyota Hilux“ modelis turėjo susidurti ne su milžiniškomis kopomis, o su truputėlį lengvesniu išbandymu.
Švedijos leidinio „Teknikens Värld“ žurnalistai nuolatos atlieka įvairius naujų automobilių bandymus, kuriuose išryškėja tik ką prekyboje pasirodžiusių modelių stiprybės ir trūkumai.
Šio leidinio atstovai visame pasaulyje išgarsėjo 1997 ir 2012 metais, kai „Teknikens Värld“ žurnalistai sugebėjo „briedžio testo“ metu pademonstruoti A klasės „Mercedes Benz“ ir „Jeep Grand Cherokee“ silpnybes ir elektroninių pagalbos sistemų nesugebėjimą užtikrinti maksimalų sukibimą su kelio danga esant kritinei situacijai.
„Toyota Hilux“ patekęs į „Teknikens Värld“ žurnalistų rankas, turėjo pereiti per tą pačią balą kaip ir anksčiau minėti modeliai. Jis turėjo įveikti „briedžio testą“, kurio metu automobilis įsibėgėja iki 60 km/val. ir tuomet už vairo sėdintis žmogus staiga pakeičia važiavimo trajektoriją.
Deja, japoniškas pikapas „briedžio testo“ neišlaikė.
„Toyota Hilux“ yra vienas populiariausių pikapų pasaulyje. Laimėjęs ne vieną prestižinį apdovanojimą, užsitarnavęs milijonų pagarbą, neseniai prekyboje pasirodęs naujas „Toyota Hilux“ modelis turėjo susidurti ne su milžiniškomis kopomis, o su truputėlį lengvesniu išbandymu.
Švedijos leidinio „Teknikens Värld“ žurnalistai nuolatos atlieka įvairius naujų automobilių bandymus, kuriuose išryškėja tik ką prekyboje pasirodžiusių modelių stiprybės ir trūkumai.
Šio leidinio atstovai visame pasaulyje išgarsėjo 1997 ir 2012 metais, kai „Teknikens Värld“ žurnalistai sugebėjo „briedžio testo“ metu pademonstruoti A klasės „Mercedes Benz“ ir „Jeep Grand Cherokee“ silpnybes ir elektroninių pagalbos sistemų nesugebėjimą užtikrinti maksimalų sukibimą su kelio danga esant kritinei situacijai.
„Toyota Hilux“ patekęs į „Teknikens Värld“ žurnalistų rankas, turėjo pereiti per tą pačią balą kaip ir anksčiau minėti modeliai. Jis turėjo įveikti „briedžio testą“, kurio metu automobilis įsibėgėja iki 60 km/val. ir tuomet už vairo sėdintis žmogus staiga pakeičia važiavimo trajektoriją.
Deja, japoniškas pikapas „briedžio testo“ neišlaikė.