Pradėkime nuo jaunesnio, raumeningesnio Nissan Skyline R33. Kadangi tai yra japoniškas automobilis, nereikėtų stebėtis, jog jis turi ne tik gražius ratlankius.
Į Airijoje važinėjantį automobilį per pastaruosius dvejus metus buvo „įkišta“ maždaug daugiau kaip dešimt tūkstančių litų. Tačiau norint išleisti žvėrį iš uždaryto narvo, atsuktuvo ir sportinio oro filtro neužteks.
Modifikacijų sąrašas
- Work Amkread ratlankiai
- 275/35 /18 padangos
- Meister R reguliuojami amortizatoriai
- Nismo 400R priekinis bamperis
- Iš anglies pluošto pagamintas spoileris
- Jubiliejinio modelio radiatoriaus grotelės
- ARC intercooler'is
- HKS išmetimo vožtuvai
- Jap-Speed pilna išmetimo sistema
- HKS Hardpipe'as
- HKS oro paėmimo sistema
- Momo vairas
- Nismo pavarų perjungimo svirtis
- Nismo ciferblatai
Dabar pereikime prie R33 brolio - R32 GTR. Nors daugelis pasaulio automanų svajoja apie Nissan Skyline R34, tačiau R33 ir R32 yra vieninteliai Skyline modeliai, kurį galėtų įpirkti didžioji dalis Lietuvoje gyvenančių entuziastų.
Automobilio aprašymą Davidas teigia, kad šis R32 GTR atrodo lyg būtų ką tik išriedėjęs iš gamyklos. Nėra ne menkiausio įbrėžimo ar rūdžių požymių, kurie yra būdingi seniems automobiliams, net ir tokiems kaip Skyline R32 GTR.
Modifikacijų sąrašas
- BBS LM 17 x 9.0 + 20
- Bridgestone Potenza REž01R
- Ohlins reguliuojamo aukščio amortizatoriai
- HKS sway bar'as
- Nismo R stabdžių kaladėlės
- R33 GTR stabdžių diskai
- Nismo kėbulo apdaila
- Mines VX variklio kompiuteris
- HKS oro paėmimo komplektas su dviem oro filtrais
- ARC intercooler'is
- Suono Hot Earth elektros sistemos laidai
- HKS hard pipe'as
- SARD Racing išmetimo kolektorius