„Keturiese dalinomės „Volkswagen Golf GTI TCR“ vairą. Mūsų ekipažą sudarė lenktynininkai iš Šveicarijos, Nyderlandų ir Makao“, – priduria Jonas.
Šį kartą prie starto linijos išsirikiavo daugiau nei dvi dešimtys ekipažų. Kaip ir buvo galima tikėtis, po atkaklios kvalifikacijos, rikiuotės priekyje stovėjo itin pajėgūs „Porsche“, „Mercedes-Benz“ ir „McLaren“ bolidai, kurie trasoje turėjo akivaizdų dinamikos pranašumą. Tuo tarpu lietuviško kraujo turintis ekipažas 6 valandų varžybas pradėjo iš 9-osios pozicijos.
„Daug pasiruošimo lenktynėms neturėjome, tad kvalifikacijoje važiavo mano komandos draugas,“, – priduria Jonas Karklys.
„Nepaisant fakto, jog šioje trasoje važiavau pirmąjį kartą, per savo važiavimą dvejomis sekundėmis pagerinau mūsų kvalifikacijos rezultatą. Buvau greičiausias komandoje ir sėkmingai kopėme laipteliais į viršų. Iš 9-osios startinės vietos pakilome iki 3-čiosios mano važiavimo metu“, – pasakoja Jonas.
Vis dėlto, lenktynės nebūtų lenktynės, jeigu jose nebūtų incidentų. Lenktynėms įpusėjus, Jono komandos draugas, geltonos vėliavos periodo metu, viršijo nustatytą leistiną greitį. Už šį poelgį varžybų teisėjai liepė atlikti privalomąjį sustojimą. Ir būtent ši bauda turėjo didžiulę įtaką galutiniam rezultatui.
Po šešias valandas trukusių lenktynių, lietuvio atstovaujama komanda šias varžybas užbaigė aukštoje – 5-oje pozicijoje. Jonas Karklys su komandos draugais per šešias valandas įveikė 144 ratus ir nuo lyderių, „Speed Lover“ komandos su „Porsche 911“, atsiliko 8 ratais.
„Esame labai patenkinti pasiektu rezultatu. Aš asmeniškai, taip pat džiaugiuosi pasirodymu, o ir gavau palankių įvertinimų iš komandos vadovo bei kitų, lenktynes stebėjusių žmonių“, – priduria Jonas.
Šią savaitę Dubajuje vyko ne tik 6 valandų lenktynės. Sausio 8-ą ir 9-ą dienomis vyksta 24 valandų ištvermės lenktynės, kuriose savo jėgas siekia išbandyti beveik 70 ekipažų.