Šio automobilio savininkas ir puoselėtojas yra vardu Lukas. Nors savo gyvenimą jis pradėjo Kaune, tačiau didžiąją dalį laiko šiuo metu praleidžia Švedijoje. „Automobiliais pradėjau domėtis turbūt kaip ir daugelis žmonių, prieš išlaikant teises. Jeigu ne draugų šnekos ir teisingų automobilių nuotraukos, turbūt dabar važinėčiau su kokiu paprastu ir nieko neišsiskiriančiu Golfu“.
„Atėjus laikui pirkti pirmąjį automobilį, jau buvo užburtas japoniškų automobilių magija. Įsigijau šeštos kartos Civic'ą į kurį daug darbo ir pastangų nedėjau. Su juo praleidau nepilnus metus, nes interneto platybėse išvydau šį penktuką, kuris mane džiugina iki šiol. Galingesnis, tvarkingesnis, garsesnis - tada tai buvo viskas, ko užteko, kad jis mano rankose būtų jau sekančią dieną“.
„Pardavus ankstesnį Civic'ą, piniginėje atsirado šiek tiek daugiau pinigų pirmam pažeminimui. Draugų iniciatyvos dėka, vėliau automobilis gavo įmantresnį filtrą ir ratus. Kaip bebūtų keista, tačiau tuo metu atrodė, kad daugiau nieko nereikia. Vis dėlto pavažinėjus porą sezonų ant kėbulo pradėjo rodytis pirmieji ligos simptomai - rūdys. Nors buvo mintis parduoti šią skardinę, tačiau vos tik atsisėdęs už jos vairo supratau, jog vietoj pardavimo, ją reikia atnaujinti.“
„Visą atnaujinimo procesą padėjo įgyvendinti mano draugas Pijus, kuris taip pat nėra abejingas automobiliams. Iš pradžių galvojome perdažyti kėbulą ir toliau džiaugtis gyvenimu, bet pradėjus vis daugiau ardyti, nusprendėme, kad reikia perdažyti ne tik išorę, bet ir vidų. Laikui bėgant prisidėjo ir keli važiuoklės elementai.
Modifikacijų sąrašas
„Jamex“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, rastafkės gale, išvirtimo traukės, nauji stabdžių diskai ir platesni ratai, „Sandtler“ sportinė sėdynė, vairas ir 4 taškų diržai. Nupoliruotos palangės, pakeistas priekinis stiklas.
Ateities planai
„VTI“ stabdžių suportai, reguliuojamos šakės gale, surenkami lankai, purvasaugiai, „USDM“ priekiniai posūkiai, galbūt „BBS RS“ lengvo lydinio ratlankiai. „Iki šiol svarstau ar ant dabartinio motoro dėti turbiną ar pakeisti seną variklį į kažką galingesnio“, - priduria Lukas.
Antrasis gražuolis, stovintis šalia baltos spalvos „Civic“ yra taip dėmesio centre ir neatsiradusi „LIKE“ klubo narė „Astra GSi“. Naujus namus suradusi „Astra“ dabar glaudžiasi pas automobilių mėgėją Darių. Tai nėra jo kasdieninis automobilis, nes kiekvieną mielą dieną Darius į darbą važinėja įmonės automobiliu.
Motyvacija
Automobiliais jis susidomėjo dar vaikystėje. Kaip ir kiekvienas mažas vaikas, jis buvo apsuptas įvairiausio dydžio modeliukais. Laikui bėgant, mažyčius žaislinius modeliukus pakeitė realaus dydžio transporto priemonės. „Galbūt jais pradėjau domėtis dėl to, kad tėtis visuomet veždavosi mane į įvairius renginius ir automobilių parodas.“ , - pridūrė Darius.
Darius teigia, jog turbūt tada ir kilo noras turėti išskirtinį automobilį, tokį kaip jo mylima „Astra“. „Pirmasis mano automobilis buvo būtent Opel markės. Nors jis ilgą laiką buvo niekuo neišsiskiriantis, tačiau automobilių tobulinimo manija pagavo ir mane. Tiek pirmąjį, tiek antrąjį savo automobilį prispaudinėjau prie žemės, kol galiausiai tai tapo tikrų tikriausia liga“.
„Pirmą kartą išvydęs šią Astra iškart ja susižavėjau. Nieko nelaukęs nusprendžiau ją įsigyti iš buvusio savininko, tačiau grįžau namo nieko nepešęs“.
Vis dėlto sėkmė Dariui nusišypsojo po gero pusmečio. Juodosios „Astra“ rakteliai buvo Dariaus rankose. „Jaučiausi lyg ant sparnų.“ , - pridūrė Darius.
Modifikacijų sąrašas
„Sandtler“ oro filtras, „Denso“ žvakės, nauja išmetimo sistema, „KW“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai priekyje, „Koni“ amortizatoriai ir „KW“ spyruoklės gale, „Weichers“ rasporkė, 288 mm stabdžių diskai, „Kosei Racing Seneka“ ratlankiai, originalus „Rieger“ bodykitas, nauji priekiniai ir galiniai žibintai, „MOMO“ vairas, „LRXsport“ sportinės sėdynės.
Ateities planai
Darius teigia, jog planų šiam automobiliui turi nemažai. „Norėčiau sudėti lopšius, įsidėti lankus, padaryti kosmetinį remontą. Svarstau galimybę įdėti turbiną“.