Pernai „
Aurum 1006 km lenktynėse“ ši komanda vadinosi „London grill racing team“ ir buvo viena iš šešių, lenktyniavusių TCR tipo automobiliais. Komandos debiutas ilgų nuotolių lenktynėse Palangoje pažymėtas garbinga trečiąja vieta klasėje ir aštuntąja bendrojoje įskaitoje. Pergale apvainikuotas BEC4H ištvermės lenktynių sezonas. Taigi, metai nenuėjo veltui, o pasiekti rezultatai ir pačius sportininkus, ir komandos vadovus paskatino kovoti dar dėl aukštesnių vietų.
„Šiemet į greičių pasaulį sugrįžtame kitu pavadinimu ir kiek pakitusiu lenktynininkų sąstatu, – sako I. Juškevičiūtė.
„Bene labiausia džiaugiuosi, kad „Dream2Drive PRO” po praėjusio sezono pavyko išsaugoti ne tik
CUPRA TCR, bet ir patyrusius pilotus - 35-erių Eimantą Navikauską ir metais jaunesnį Oskarą Brazaitį, taip pat duomenų analitiką ir trenerį Igną Abečiūną bei „Juta Racing“ mechanikų komandą“.
Ekipos lenktynininkų gretas NEZ 6H čempionate papildė
Tauras Tunyla ir Kasparas Vaškelis, kuriuos greičiausiai matysime ir jubiliejinėse, 20-siose 1006 km lenktynėse Palangoje.
Nors komanda šiemet lenktyniauja tuo pačiu „CUPRA TCR“, tačiau automobilis pakeitė ne tik išvaizdą, bet ir „širdutę“, sustojusią pernai paskutinio etapo varžybose.
Pasak ekipos atstovų, naujas motoras teikia daugiau pasitikėjimo ir vilčių ne tik 1006 km maratone Palangoje, bet ir Šiaurės Europos Zonos čempionate, kuriame irgi dalyvauja.
Po debiutinių 6 valandų lenktynių Rygoje lūkesčiai dar padidėjo, nes po pirmojo etapo iškovotas podiumas aukštyn pakėlė ir vilčių kartelę.
„Tiesa, tobulėti dar yra kur, - neslepia komandos vadovė I. Juškevičiūtė. – Jau pirmosiose varžybose išlindo po žiemos pamiršti, praėjusio sezono metu treniruoti dalykai, dar daroma per daug klaidų. Tačiau komanda – užsispyrusi ir ambicinga, reikli sau, todėl esame kupini ryžto padaryti viską, ką galime ir ką privalome“.