Automanas - Kada ir kaip susidomėjai automobiliais?
Dovydas - Tėvukas buvo automobilių mėgėjas, tad natūralu, kad būdamas mažas žinojau visus automobilių modelius. Kai užaugau - pamačiau visų pažįstamų automobilius, kurie buvo patobulinti pagal „Fast And Furious“ arba „Gone in 60 Seconds“ filmus ir tada - supratau, kad man transporto priemonė leidžianti važiuoti iš taško A į tašką B yra troleibusas. Automobilis man buvo šis tas daugiau.
Automanas - Kaip šis „Corrado“ atsirado tavo garaže?
Dovydas - Tėvams išleidus mane studijuoti į Vilnių, patėvis man atidavė „Hyundai“, kurį labai greit pardaviau ir vietoj jo įsigijau „Corrado“. Patėvis tuomet negalėjo patikėti, jog 1989 metais pagamintas automobilis turėjo tokį privalumą kaip : borto kompiuteris. 10 metų naujesnis „Hyundai“ apie tokį privalumą galėjo tik pasvajoti.
Tik viena bėda. Nežinau ar tas borto kompiuteris buvo geras dalykas, nes būnant studentu, išlaidos būna pakankamai ribotos. Tad, kai spustelėdavau akceleratoriaus pedalą, būdavo labai sunku borto kompiuteryje matyti 15 l/100 km vidutines kuro sąnaudas. Bet dėl pakankamai didžiulio apetito automobilio nepardaviau. Vietoj to, pradėjau naudotis viešojo transporto paslaugomis.
Automanas - Kodėl būtent „Corrado“? Svajojai apie šį modelį?
Dovydas - Norėjau ypatingo automobilio, tačiau sumą, kurią galėjau skirti automobiliui buvo ne pati didžiausia. Nors ir kaip mėgstu 3 serijos „BMW“ ar „Honda Civic“, tačiau jos nėra išskirtinės. Visi tuo metu buvo pasiskirstę į kelias stovyklas : „CRX“, „Corrado“, „200 SX“ ir kitoj barikadų pusėje „Opel Calibra“ ir „Ford Probe“. To meto „Celica“ ir „Prelude“ buvo techniškai nuobodžios ir neįspūdingos išvaizdos automobiliai. Tuo tarpu „Supra“ ar „3000GT“ buvo neįsivaizduojama retenybė. Todėl aš iš pradžių ieškojau „Nissan 200SX“, tačiau ilgą laiką nepavyko rasti gyvo egzemplioriaus. Tad, kai pamačiaus puikiai išlaikytą „Corrado“ - apžiūrėjau, išbandžiau ir nusipirkau.
Automanas - Kokia buvo pirmoji modifikacija?
Dovydas - Pirmasis patobulinimas tikriausiai buvo kaip ir visų - ratlankiai. Didesni ir platesni ratukai vedė prie žemo profilio padangų. Tada prireikė coil'ų, „VR6“ stabdžių.
Niekada nebuvau mėgėjas matuotis ataugų dydžių, nes suprantu, kad visada atsiras, kuris turės greitesnį, galingesnį automobilį. Todėl mano kuklūs mod'ai buvo skirti vairavimo malonumui didinti.
Kai dabar persėdu iš kasdieninio automobilio į „Corrado“, jaučiuosi kaip nuo žmonos perėjęs prie meilužės ( P.S aš nevedęs ). Tai ne tik automobilio išvaizda, bet ir visi kiti pojūčiai vairuojant. Kai vairavimas tampa nebe didelio patogaus laivo manevravimu, o gyvu, energingu ir smarkiu palakstymu uždusus. Mašina iškart atsako į kiekvieną tavo pedalo spustelėjimą, tu jauti kiekvieną duobę, posukį, pradedi jausti kada artėji link slydimo ribos, ir svarbiausia - to vis negana. Manęs vienas draugas klausė - „Kodėl važinėju visą laiką atsidaręs langus, nors mašinoje nėra magnetofono?“
Greit važiuojant, laisvas išmetimas nepripratusį kurtina, pro langus pučiantis vėjas verčia prisimerkti, o greiti posūkiai verčia sulaikyti kvapą. Kai šie pojūčiai išnyksta lieka tik pojūtis kaip greičiau plakanti širdis varinėja kraują, jautiesi - gyvas!
Automanas - Minėjai, kad per 3 metus nuvažiavai tik 200 kilometrų. Su automobiliu važinėji tik savaitgaliais ir ypatingomis progomis?
Dovydas - Dažnai sulaukiu klausimų, - „Kada gi pagaliau ištrauksi savo mylimą automobilį iš garažo.? Mano atsakymas būna paprastas - atšilus orams. Tačiau su šiltesniais orais atsiranda noras ne tik išvažiuoti į gatves, bet dar prieš tai truputėlį patobulinti savo automobilį, jog neatrodytų taip kaip ir praėjusį sezoną. O vasarą nesunku ilgiau pabūti garaže ir laiką atiduoti „nedadarytiems" darbams.
Automanas - Kokie planai kitam sezonui?
Dovydas - Nusipirkus automobilį galvojau išlupti laukan visą saloną, nes jau tada jo būklę nebuvo labai gera. Norėjau ne saldainio, bet sportiškos mašinos. Visgi - „Corrado“ labiau primena tikrą saldainį, o ne sportinį automobilį. Po kurio laiko susigyvenau su juo kaip su „Show Car'u“, o ne su automobiliu skirtu siekti sportinių rezultatų. Iki kito sezono sieksiu padaryti generalinį salono atnaujinimą ir dar kelias modifikacijas, kurios jau esu pasiruošęs. Įsigijau „IC“ su vamzdynu, žvakes su žvaklaidžiais, bus šalinama „ABS“ sistema. Reikės tik sulaukti kada „užsilenks“ kompresorius. Tada vėl bus daug reikalų.
Nepabijokite ir pasidalinkite savo išskirtiniu automobiliu. Tiesiog - parašykite mums žinutę! >>>
[email protected]