Toks unikalus rezultatas nėra netikėtas, kadangi „Dacia“ yra vienintelė, siūlanti automobilius su gamykline SND įranga visoje savo gamoje, įskaitant „Sandero“, „Stepway“, „Logan“, „Duster“ ir „Jogger“ modelius.
Remiantis naujais duomenimis, „Dacia“ yra Europos automobilių su SND įranga lyderė, užimanti 67 proc. rinkos. Beveik 40 proc. šio prekės ženklo klientų pasirinko automobilius su minėta įranga.
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV
(20 nuotr.) Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Trečios kartos „Dacia Duster“ SUV (nuotr. gamintojo)
Nuo 2010 m. „Dacia“ siūlo dviejų degalų rūšių – benzino ir SND – galios pavaras ir neseniai pasiekė 1 mln. suskystintosiomis dujomis varomų automobilių ribą.
Dviejų degalų sistema, 2020 m. pervadinta į ECO-G100, užtikrina iki 170 Nm sukimo momentą nuo 2 000 aps./min., o jos universalumas suteikia daugybę privalumų.
ECO-G100 galios pavara yra galingesnė už benzininę versiją (10 AG ir 10 Nm daugiau), sunaudoja 10 proc. mažiau degalų, išmeta 10 proc. mažiau CO2 ir išskiria 90 proc. mažiau smulkiųjų dalelių.
„Dacia“ 14 metų projektavo, testavo ir tobulino ECO-G100 galios pavaros technologiją. Inžinierių dėka „Dacia“ automobiliai suprojektuoti ir iš gamyklos išrieda taip, kad galėtų iškart naudoti SND.
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją
(47 nuotr.) „Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
„Dacia Sandero Stepway“ kelionė po Aukštaitiją ( nuotr. autorių)
Dujų bakas įrengtas ten, kur kituose automobiliuose įprastai yra atsarginis ratas, todėl jis nesumažina nei benzino bako, nei bagažinės erdvės. Suskystintųjų dujų modeliams, kaip ir visiems kitiems šios serijos automobiliams, suteikiama 3 metų arba 100 tūkst. km garantija.
„ECO-G100 galios pavarą galima įsigyti už itin prieinamą kainą, o važiuoti su ja – ekonomiška. Suskystintos naftos dujos yra vieni pigiausių degalų rinkoje. Štai Lietuvoje jos kainuoja kone perpus pigiau nei A95 markės benzinas, todėl vairuodami automobilį su tokia įranga ir sudeginę baką degalų, galite sutaupyti net keliasdešimt eurų“, – sako „Dacia“ prekinio ženklo viešųjų ryšių koordinatorius Baltijos šalyse Mindaugas Plukys.
Jis patikina, kad benzinu ir SND varomi „Dacia“ automobiliai vienodai gerai veikia naudodami abiejų rušių degalus. Modeliuose integruota sistema turi du atskirus bakus, kurių kiekviename, priklausomai nuo modelio, telpa apie 50 litrų*.
ECO-G100 galios pavaros nuvažiuojamas atstumas yra rekordinis – iki 1 500 km (pagal WLTP).
REKLAMA
REKLAMA