Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Dodge pastaruoju metu visus pasaulio automanus mėgsta nustebinti galingais automobiliais. Charger ir Challenger SRT Hellcat yra puikus to pavyzdys. Tačiau ar tai sąžininga Dodge Viper atžvilgiu, kuris yra brangesnis už Charger ir Challenger SRT Hellcat? Nelabai.
Pasak neoficialių šaltinių, Dodge kompanijos inžinieriai svarsto galimybę į Dodge Viper sumontuoti patobulintą dešimties cilindrų variklį. Patobulinimai nebus įspūdingi, nes tai rimtesnės modifikacijos kainuotų beprotiškai didžiulius pinigus. Vietoj to, Dodge kompanijos inžinieriai sumontuos turbokomporesorių, kuris padės padidinti motoro pajėgumą iki 800 arklio galių.
800 arklio galių turėtų užtekti, nes dabar pardavinėjamas modelis turi 640 arklio galių išvystančią jėgainę ir nusileidžia neseniai pristatytiems Dodge Charger ir Challenger SRT Hellcat.
Dodge turėtų labai rimtai apsvarstyti galimybę šį modelį pardavinėti ne tik Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet visame pasaulyje.
Dodge pastaruoju metu visus pasaulio automanus mėgsta nustebinti galingais automobiliais. Charger ir Challenger SRT Hellcat yra puikus to pavyzdys. Tačiau ar tai sąžininga Dodge Viper atžvilgiu, kuris yra brangesnis už Charger ir Challenger SRT Hellcat? Nelabai.
Pasak neoficialių šaltinių, Dodge kompanijos inžinieriai svarsto galimybę į Dodge Viper sumontuoti patobulintą dešimties cilindrų variklį. Patobulinimai nebus įspūdingi, nes tai rimtesnės modifikacijos kainuotų beprotiškai didžiulius pinigus. Vietoj to, Dodge kompanijos inžinieriai sumontuos turbokomporesorių, kuris padės padidinti motoro pajėgumą iki 800 arklio galių.
800 arklio galių turėtų užtekti, nes dabar pardavinėjamas modelis turi 640 arklio galių išvystančią jėgainę ir nusileidžia neseniai pristatytiems Dodge Charger ir Challenger SRT Hellcat.
Dodge turėtų labai rimtai apsvarstyti galimybę šį modelį pardavinėti ne tik Jungtinėse Amerikos Valstijose, bet visame pasaulyje.